Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw wyposażonych w bezpieczną nawierzchnię w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz

Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Ul. Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 14 03 , fax. 18 446 14 03
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół
    Ul. Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 14 03, fax. 18 446 14 03
    REGON: 49292072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stary.sacz.pl/pl/12158/1/zespol-obslugi-finansowo-administracyjnej-szkol.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw wyposażonych w bezpieczną nawierzchnię w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czterech placów zabaw zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Stary Sącz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych poniżej części: Część 1: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Barcicach Zakres zlecanych robót obejmuje dostawę i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowanie terenu, w tym nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami placu zabaw o powierzchni ok. 200 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8.1). Część 2: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gołkowicach Zakres zlecanych robót obejmuje dostawę i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowanie terenu, w tym nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami placu zabaw o powierzchni ok. 200 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8.2). Część 3: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Moszczenicy Niżnej Zakres zlecanych robót obejmuje dostawę i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowanie terenu, w tym nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami placu zabaw o powierzchni ok. 200 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8.3). Część 4: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Przysietnicy Zakres zlecanych robót obejmuje dostawę i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowanie terenu, w tym nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami placu zabaw o powierzchni ok. 197 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8.4). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnieniami, opiniami, decyzjami pośrednimi oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a. Prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. b. Opracowanie planu zagospodarowania budowy i uzgodnienie go ze służbami Zamawiającego. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, opracować i uzgodnić plan organizacji ruchu oraz zapewnić dojazd do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny przed odpowiednimi służbami za użytkowanie dróg publicznych w związku z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty i opłaty związane z zajęciem pasa drogowego w związku z realizowanymi przez niego robotami. c. Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany planem BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami) oraz przedstawić go Zamawiającemu oraz zapewnić jego stosowanie. d. Współpraca ze służbami Zamawiającego. e. Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. f. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją eksploatacji i konserwacji wykonanych obiektów. g. Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. h. Zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami. i. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. j. Utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac. k. Likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego. Uwaga: 1. Załączony wraz z dokumentacją przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawców i nie stanowi podstawy do obliczenia ceny. 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stary.sacz.pl/pl/58135/0/zamowienia-publiczne-ogloszenia-zapytania-ofertowe.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach