Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2750070
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 018 2750070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja placów zabaw tj. montaż bezpiecznej nawierzchni oraz dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w ramach realizacji projektu pn.: Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego W skład zamówienia wchodzi: Organizacja placów zabaw 1) przy Szkole Podstawowej w Maniowach - dostawa i montaż wyposażenia typu: bezpieczna nawierzchnia - 190 m2, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, piaskownica, karuzela, sprężynowiec podwójny, sprężynowiec pojedynczy, altana bez podłogi wraz z ławką z oparciem. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów, i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. 2) przy Szkole Podstawowej w Kluszkowcach - dostawa i montaż wyposażenia typu: sprężynowiec podwójny szt. 2, piaskownica z zadaszeniem, sprężynowiec pojedynczy szt. 4. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów, i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. 3) przy Szkole Podstawowej w Sromowcach Wyżnych - dostawa i montaż wyposażenia typu: zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, piaskownica z zadaszeniem, sprężynowiec pojedynczy 3 szt, huśtawka pojedyncza 2 szt, karuzela. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów, i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. 4) przy Szkole Podstawowej w Sromowcach Niżnych - dostawa i montaż wyposażenia typu: bezpieczna nawierzchnia - 100 m2, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, piaskownica z zadaszeniem i plandeką, sprężynowiec pojedynczy 2 szt, huśtawka pojedyncza, huśtawka równoważnia . Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów, i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub rysunki urządzeń placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 2. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ oraz w przedmiarze robót. 3. Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1B UWAGA!!! We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis-lub równoważne o porównywalnych parametrach-. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, sprzęt/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W związku z tym zaleca się wizję w terenie przed złożeniem oferty, gdyż wszelkie prace nieujęte w opisie przedmiotu muszą być wykonane. 4. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Nazwy materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 5.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 7. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zadania, m.in. 1) urządzić teren prac, 2) zabezpieczyć roboty pod względem bhp - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac, 3) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), 4)przywrócić do stanu pierwotnego zajęty do realizacji zadania teren.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl, http://bip.malopolska.pl/ugczorsztyn/Article/id,240754.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach