Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Krościenko nad Dunajcem

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Krościenko n. D ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko n.D, ul. Biały Potok 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2623449 , fax. 18 2623449
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Krościenko n. D
    ul. Biały Potok 1 1
    34-450 Krościenko n.D, woj. małopolskie
    tel. 18 2623449, fax. 18 2623449
    REGON: 49295700100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Krościenko nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja placów zabaw tj. montaż bezpiecznej nawierzchni oraz dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Krościenko nad Dunajcem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. W skład zamówienia wchodzi: Organizacja placów zabaw o powierzchni 200 m2: 1) przy Szkole Podstawowej w Grywałdzie - dostawa i montaż wyposażenia typu: bezpieczna nawierzchnia - 150 m2, ogrodzenie, urządzenie wielofunkcyjne, huśtawka, piaskownica, karuzela, sześcian wspinaczkowy, sprężynowiec, ławka, regulamin korzystania z placu zabaw, kosz na odpady. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub rysunki poszczególnych urządzeń placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 2) przy Szkole Podstawowej w Krościenku n.D - dostawa i montaż wyposażenia typu: bezpieczna nawierzchnia - 150 m2, ogrodzenie, urządzenie wielofunkcyjne, tor przeszkód, huśtawki, sprężynowiec, piaskownica, ławka, regulamin korzystania z placu zabaw, kosz na odpady. Dodatkowo plac zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do lokalizacji oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa. Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub rysunki placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 3. Zamawiający informuje, że teren pod plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Krościenku n.D położony jest w pobliżu drogi gminnej, jednak dostęp do niego jest utrudniony (furtka i 4 stopnie, spadek terenu). 4. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ oraz w przedmiarze robót. 5. Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1B UWAGA! We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, sprzęt/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W związku z tym zaleca się wizję w terenie przed złożeniem oferty, gdyż wszelkie prace nieujęte w opisie przedmiotu muszą być wykonane. 6. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Nazwy materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 9. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zadania, m.in. 1) urządzić teren prac, 2) zabezpieczyć roboty pod względem bhp - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac, 3) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), 4) przywrócić do stanu pierwotnego zajęty do realizacji zadania teren. 12. Wymagany okres gwarancji na wykonanie roboty przedmiotowego zamówienia wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 13. Miejsce realizacji zamówienia: 1) Szkoła Podstawowa w Grywałdzie, ul. Szkolna 29, 34-450 Krościenko n.D 2) Szkoła Podstawowa w Krościenku n.D, ul. Pienińska 2, 34-450 Krościenko n.D, 14. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 15. Wykonawca winien oświadczyć, że wyposażenie i sprzęt będące przedmiotem zamówienia posiada odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz z kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają) dyrektorom każdej z powyższych szkół. 16. Płatność za realizację zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktury VAT. 17. Zamawiający wystawi faktury w rozbiciu na poszczególne szkoły (1 faktura dotyczy 1 szkoły), na adres Zamawiającego. 18. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach