Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest organizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Sieradz. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Sieradz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty 2)Zakres zamówienia obejmuje: a)wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną i ogrodzeniem oraz dostawą wraz z montażem wyposażenia przy Szkole Podstawowej w miejscowości Charłupia Mała b)wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną oraz dostawą wraz z montażem wyposażenia przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chojne c)wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną i ogrodzeniem oraz dostawą wraz z montażem wyposażenia przy Szkole Podstawowej w miejscowości Dąbrowa Wielka d)wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną i ogrodzeniem oraz dostawą wraz z montażem wyposażenia przy Szkole Podstawowej w miejscowości Kłocko e)wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną oraz dostawą wraz z montażem wyposażenia przy Szkole Podstawowej w miejscowości Rzechta 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki Nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 4)Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z normami PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009. 5)Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego. 6)Wszystkie nawierzchnie placów zabaw powinny być przepuszczalne, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych oraz powinny być zrealizowane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki). 7)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia specyfikacji technicznych urządzeń, instrukcji instalowania, demontażu urządzeń, instrukcji użytkowania urządzeń, instrukcji kontroli i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjnej, regulaminów placów zabaw. 8)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane i wyposażenie placów zabaw na okres 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach