Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw i doposażenie szkół podstawowych gminy Lubenia poprzez realizację projektu POKL -Przygotowanie oddziałów przedszkolnych Gminy Lubenia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku szkolnym

Gmina Lubenia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-042 Lubenia, Lubenia 131
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8503914, 8755096 , fax. 017 8755099
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubenia
    Lubenia 131 131
    36-042 Lubenia, woj. podkarpackie
    tel. 017 8503914, 8755096, fax. 017 8755099
    REGON: 69058212800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw i doposażenie szkół podstawowych gminy Lubenia poprzez realizację projektu POKL -Przygotowanie oddziałów przedszkolnych Gminy Lubenia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku szkolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie dwóch szkół podstawowych w ramach projektu -Przygotowanie oddziałów przedszkolnych Gminy Lubenia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku szkolnym- realizowanego z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Rozwój wykształcenia i edukacji w regionach z przeznaczeniem na rozwój edukacji przedszkolnej . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia oddziałów przedszkolnych oraz urządzenie placów zabaw w ramach projektu - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych Gminy Lubenia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku szkolnym tj. Zestaw dla SP w Straszydlu 1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - kpl 1 2.Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach- kpl 1 3.Meble i wyposażenie - zakup i montaż- kpl 1 4.Zakup wyposażenia wypoczynkowego - kpl 1 5.Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych- kpl 1 6.Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - kpl 1 7.Pomoce dydaktyczne - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - kpl 1 8.Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - kpl 1 9.Zabezpieczenie grzejników , zabudowa w celu uniknięcia oparzenia i urazów głowy- kpl 1 10.Zakup sprzętu ITC- kpl 1 11 .Zakup sprzętu audiowizualnego - kpl 1 12.Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem- kpl 1 13.Zakup kserokopiarki - kpl 1 Zestaw dla SP w Lubeni 14.Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw waz z ogrodzeniem placu zabaw kpl 1 15.Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - kpl 1 16.Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach- kpl 1 17.Meble i wyposażenie - zakup i montaż przykładowych zestawów- kpl 1 18.Zakup wyposażenia wypoczynkowego - kpl 1 19.Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych- kpl 1 20.Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek - kpl 1 21.Pomoce dydaktyczne - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - kpl 1 22.Artykuły plastyczne , komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - kpl 1 23.Zakup sprzętu ITC - kpl 1 24.Zakup sprzętu audiowizualnego- kpl 1 25.Zakup tablic interaktywnych w zestawie wraz z oprogramowaniem - kpl 1 26.Zakup kserokopiarki - kpl 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 pln

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubenia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach