Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw, dostosowanie toalet oraz zakup wyposażenia do 2 oddziałów przedszkolnych przy 2 szkołach podstawowych w ramach projektu pt. Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Jawornik Polski

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-232 Jawornik Polski, Jawornik Polski 30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 16 6514055
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30 30
    37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 16 6514055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw, dostosowanie toalet oraz zakup wyposażenia do 2 oddziałów przedszkolnych przy 2 szkołach podstawowych w ramach projektu pt. Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Jawornik Polski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń dla 2 placów zabaw, dostosowanie toalet w 2 oddziałach przedszkolnych, zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni, zakup z dostawą oraz montażem mebli przedszkolnych oraz sprzętu RTV, zakup z dostawą zabawek i pomocy dydaktycznych, zakup z dostawą artykułów plastycznych, zakup kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, zakup z dostawą sprzętu komputerowego (laptop, drukarka laserowa, kserokopiarka), zakup z dostawą sprzętu elektronicznego ITC (tablicy interaktywnej, podłogi interaktywnej) w ramach projektu pn. Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Jawornik Polski Zamówienie realizowane jest w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolne pn. Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Jawornik Polski z możliwością składania ofert częściowych jn: Część I - Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń dla 2 placów zabaw ( chatka trapera, bujak kompas, huśtawka ważka, bujak zebra) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1A do SIWZ. Część II - Dostosowanie toalet w 2 oddziałach przedszkolnych - prace remontowo - adaptacyjne oraz zakup i montaż niezbędnego wyposażenia (kosze na śmieci, miski ustępowe wraz ze spłuczka do zabudowy, drzwi, klamka z szyldem itp.) Szczegółowy zakres robót określają przedmiar robót oraz stanowiący Załączniki 1B do niniejszej SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty winien przeprowadzić wizję lokalną na własny koszt. Część III - Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni (2 lodówek, 2 zmywarek z wyposażeniem, 2 kompletów naczyń, garnków z pokrywkami i bez, kompletów sztućców itp.) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1C do SIWZ. Część IV - Zakup z dostawą oraz montażem mebli przedszkolnych oraz sprzętu RTV (stolików, krzeseł szkolnych i konferencyjnych, krzeseł obrotowych, biurka, stolików komputerowych, tablic magnetycznych i ekspozycyjnych, zakup zestawu mebli, przyborników na prace plastyczne, biblioteczek, szafek na prace plastyczne, regałów, kanap tapicerowanych, wyposażenia wypoczynkowego, zakup wyposażenia szatni, odkurzaczy, dywanów, rolet okiennych itp.) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1D do SIWZ. Kolor rolet do uzgodnienia z Zamawiającym. W celu przygotowania należycie oferty konieczna jest wizja lokalna przed przygotowaniem oferty - dot. rolet. Część V - Zakup z dostawą zabawek i pomocy dydaktycznych wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1E do SIWZ. Część VI - Zakup z dostawą artykułów plastycznych wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1F do SIWZ. Część VII - Zakup kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (gaśnice przeciwpożarowe, apteczki z wyposażeniem instrukcje itp.) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1G do SIWZ. Cześć VIII - Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (laptop, drukarka laserowa, kserokopiarka) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1H do SIWZ. Część IX - Zakup z dostawą sprzętu elektronicznego ITC (tablicy interaktywnej, podłogi interaktywnej) wykaz wyposażenia wraz z opisem stanowi formularz cenowy Załącznik nr 1I do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach 1A-1I do niniejszej SIWZ. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy elementów oraz parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta ani wskazywać na dany wyrób, materiał lub element. Urządzenia równoważne zaproponowane w ofercie powinny posiadać parametry techniczne, jakościowe i materiałowe nie gorsze od opisanych z tym że: a) podane gabaryty (wymiary, pojemności) powinny mieścić się w opisanym zakresie, w przypadku jeśli wymiar opisany jako min. zamawiający dopuszcza zwiększenie wymiaru lub jeśli wymiar określono jako max. zmniejszenie wymiaru do 5%, b) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w - kW - moc elektryczna proponowanych urządzeń nie może być mniejsza od wskazanej mocy. c) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w - W - a nie została określona w przedziałach, Zamawiający dopuszcza zwiększenie mocy. Oferując produkty równoważne Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. Równoważność zostanie oceniona na etapie oceny ofert. Oferty, które nie spełnią wymagań opisanych przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. Wymagania stawiane wykonawcy 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek oraz montaż dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego 4.Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 5.Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. 6.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach