Przetargi.pl
Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Widnichowska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 53 98 , fax. 29 645 53 98
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Widnichowska 20 20
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 53 98, fax. 29 645 53 98
    REGON: 55067119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pcpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja pikniku integracyjnego w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Termin i miejsce wykonania usługi: 19.07.2013r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00. Wykonawca musi zapewnić program z uwzględnieniem poniższych warunków oraz krótkimi prezentacjami dotyczącymi realizowanego projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach. Treść tych prezentacji zostanie uzgodniona przez Koordynatora projektu z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą; 2.Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 2.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6m x 8m, wys. 0,7m, na potrzeby występujących osób. Zadaszenie powinno przykrywać scenę i posiadać zasłonięte boki materiałem mesh, a tylna część sceny normalną zasłoną z plandeki. Wysokość zadaszenia po rozstawieniu powinna pozwalać na swobodne poruszanie się po scenie. Minimum jakie uważamy za stosowne to 3,5m od ziemi. Zadaszenie powinno być tak przymocowane, aby średnia siła wiatru nie naruszała i nie budziła wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa uczestników pikniku i osób występujących na scenie; 2.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu. 2.2.1. minimalne wymagania odnośnie nagłośnienia: - minimum 5 KW łącznie. Klasy nie mniejszej niż JBL PRX + 2 kolumny odsłuchowe - 2 mikrofony bezprzewodowe - 2 mikrofony przewodowe + statywy - mixer 2.2.2. minimalne wymagania odnośnie oświetlenia: - 6 szt. głowy ruchome - 6 szt. reflektory typu PAR 64 RGB - 6 szt. reflektory typu PAR 54 RGB - 6 szt. belki LED RGB minimum 1m. każda - 2 szt. stroboskop minimum po 1500 W każdy - wytwornica dymu min. 1500 W; 2.3. zapewnienie konferansjera/ów i animatorów do zabaw z dziećmi; 2.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 1500-1930; 2.5. przygotowania i przeprowadzenia konkursów (nagrody zapewni Zamawiający), w tym podchodów tematycznych (adekwatnych do tematu przygotowanych animacji); 2.6. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, 2.7. zorganizowania występu gwiazdy wieczoru tj. jednego z wymienionych artystów bądź zespołów muzycznych: Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Robert Rozmus, Buenos Ares, ABBA Cover Show, BoneyM, Boys, Top One, Akcent, Skaner, Bliver, Toples,Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Stare Dobre Małżeństwo, Norbi, KASA, Wanda i Banda, Farba lub Big Day, trwającego co najmniej 1 godzinę. W ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego lub przedstawić propozycję jednego z artystów wymienionych powyżej oraz swoją propozycję artysty bądź zespołu, z których Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru. Cena oferty musi pozostać bez zmian bez względu na wybór dokonany przez Zamawiającego; 2.8. zorganizowania występu zespołu disco-polo trwającego co najmniej 1,5 godz. 2.9. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, nie jest to punkt obowiązkowy, jednak brany pod uwagę podczas oceny ofert; 2.10. należności ZAIKS; 2.11. bezpłatnego wesołego miasteczka dla dzieci uczestniczących w pikniku: co najmniej 4 atrakcje: w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee, zamek z piłeczkami oraz gigantyczne piłkarzyki lub dmuchany tor przeszkód. Wszystkie urządzenia muszą być czyste i w stanie technicznym umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie przez uczestników pikniku; 2.12. zapewnienia bezpłatnego kącika zabaw dla dzieci- klocki, malowanki, malowanie twarzy, bańki mydlane itp., kącik ma być zorganizowany w zadaszonym namiocie zapewnionym przez Wykonawcę; 2.13. zapewnienia krzeseł np. plastikowych do ustawienia przed sceną w ilości 80 szt.; krzesła muszą być w stanie umożliwiającym bezpieczne ich użytkowanie; 2.14. zapewnienia namiotu, z bocznymi ściankami z plandeki umożliwiającymi ich podniesienie lub bez bocznych ścianek; namiot ma mieć co najmniej wymiary: 6m x 10m; 2.15. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik /dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 2 dni po jego zakończeniu/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność oferty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach