Przetargi.pl
Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy

Klub Piłkarski GKS Tychy S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Piłkarski GKS Tychy S.A.
    ul. Edukacji 7
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    REGON: 381373220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkstychy.info/sport-template/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne: 1) Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy, w terminie I turnus 28.07.2024 r. - 03.08.2024 r. dla ok. 85 osób z kadrą trenersko-wychowawczą, II turnus 03.08.2024 r. - 09.08.2024 r. dla ok. 120 osób z kadrą trenersko-wychowawczą. Wymaga się aby miejsce obozu zlokalizowane było w promieniu do 40km od siedziby Zamawiającego.Przedział wiekowy zawodników: a) 21 zawodników U19 (rocznik 2006/7). b) 25 zawodników U17 (rocznik 2008). c) 22 zawodników U16A (rocznik 2009). d) 15 zawodników U16B (rocznik 2009). ---------------------------------------------------------------------------e) 21 zawodników U15 (rocznik 2010). f) 22 zawodników U14 (rocznik 2011/12). g) 18 zawodników U13 (rocznik 2012).h) 22 zawodników U12 (rocznik 2013). i) 22 zawodników U11 (rocznik 2014).j) 14 zawodników U10/9 (rocznik 2015/16). 2) Wykonawca zapewnia transport do miejsca zakwaterowania uczestników obozu. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników obozu przy czym zmniejszenie lub zwiększenie nie będzie większe niż 10% i z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykonawcy ww. informację w formie mailowej nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem turnusu. W sytuacji losowej - nie stawienia się 1 osoby w dniu rozpoczęcia turnusu nie będzie skutkowało naliczeniem płatności za tą osobę w wysokości 90% stawki.4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, w szczególności w związku z sytuacją epidemiczną na terenie Polski. 5) Zamawiający wymaga od wykonawcy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania obozu - ubezpieczenie NNW - sport 10.000zł.2. Warunki zakwaterowania: 1) Zakwaterowanie uczestników obozu sportowego w jednym budynku, którego stan techniczny według ostatniego protokołu z okresowego przeglądu budowlanego, zgodnie z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane jest oceniony jako dobry, o estetycznym wyglądzie zewnętrznym w odległości drogowej od siedziby zamawiającego max. 40km. Jeżeli Wykonawca zaoferuje zakwaterowanie w więcej niż jednym budynku jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.2) Otoczenie budynku zakwaterowania uczestników obozu musi być dobrze zagospodarowane – teren uporządkowany, zazieleniony z alejkami i ławkami. 3) Zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (dopuszcza się łóżko piętrowe), z węzłem sanitarnym tj. z wc, prysznicem lub wanną i umywalką. Pokoje przestronne, pomalowane, czyste, bez oznak wilgoci. 4) Wymagane wyposażenie pokoi w niezniszczone meble oraz sprzęt, a zwłaszcza: a) jednoosobowe tapczany lub łóżka - wygodne, nie połamane, materace czyste bez plam i zacieków. b) nieodpłatne zapewnienie przez wykonawcę czystej pościeli jednoosobowej, niezniszczonej – oddzielne dla każdego uczestnika obozu, c) szafę ubraniową z wieszakami i półkami, d) stolik z krzesłami, e) ściany, sufity, podłogi oraz okna w pokojach czyste, pomalowane, f) łazienki czyste, o nowoczesnym standardzie ze sprawnym wyposażeniem sanitarnym, g) ciepła woda w łazienkach pokojowych dostępna dla uczestników obozu przez całą dobę, h) codzienne utrzymanie w czystości pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów z których będą korzystać uczestnicy obozu, przez cały czas trwania obozu, i) TV, Wi-Fi bez dodatkowych opłat, 5) codzienne sprzątanie otoczenia budynku w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu, 6) Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach campingowych, namiotach, kwaterach prywatnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje takie zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Wyżywienie dla uczestników obozu sportowego: 1) 3 posiłki dziennie z zastrzeżeniem, że godziny wydawania posiłków muszą być dostosowane do godzin treningowych ustalonych na miejscu z opiekunami: a) śniadanie i kolacja w formie bufetu, w skład którego wchodzą: zakąski, różne rodzaje wędlin, pieczywo mieszane, masło, wyroby garmażeryjne, mięsa pieczone, ryby pod różnymi postaciami, wybór serów, sałatki jarzynowe i owocowe, desery, owoce, świeże soki owocowe, woda, kawa, herbata, ciasteczka. Wskazane są również dania serwowane na ciepło typu gulasze, kiełbaski z rożna lub z wody, pieczony drób, smażone ryby. wykonawca, zobowiąże się do przygotowania posiłków wegetariańskich, o ile w grupie znajdą się osoby deklarujące się jako wegetarianieb) obiad serwowany do stołu składający się z zupy w wazach i drugiego dania z sałatkami lub surówkami. Do obiadu napoje: kompoty lub woda mineralna albo soki. 2) Stołówka powinna znajdować się w budynku, w którym nastąpi zakwaterowanie uczestników obozu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje stołówkę w innym budynku niż zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. 3) Obóz rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu.4. Wymagania dotyczące obiektu sportowego i zaplecza: 1) Treningi dla uczestników obozu sportowego przeprowadzane będą przez trenerów zatrudnionych przez Zamawiającego, posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia zajęć. 2) Zajęcia na boisku z naturalną i sztuczną nawierzchnią / zamiennie – wymaga się 2 pełnowymiarowych boisk o powierzchni trawiastej i jedno pełnowymiarowe boisko o powierzchni sztucznej (ok. 4 jednostek na sztucznej nawierzchni). Pierwszy turnus 28 jednostek treningowych, drugi turnus 29 jednostek (w przypadku większej ilości piłkarzy adekwatnie większa ilość h boiska). W tym wymaga się aby min. 1 boisko o nawierzchni trawiastej wyposażone w 2 bramki stałe; 2 bramki przenośne; piłkochwyty lub ogrodzenie, oraz boisko o nawierzchni sztucznej ze strefą ochronną, wyposażone w: 2 bramki stałe, 2 bramki przenośne, zadaszone kabiny dla sędziów i zawodników rezerwowych, piłkochwyty/ogrodzenie, oświetlenie płyty boiska umożliwiające treningi w godzinach późno popołudniowych3) Codziennie zajęcia na hali sportowej o wymiarach minimum 450 m2 dostosowaną do gry w piłkę nożną; wyposażoną dodatkowo w: materace, skrzynię, równoważnię;4) Codzienne zajęcia na siłowni (h do ustalenia), wyposażoną min. w atlas ćwiczeń siłowych.5) Odpoczynek, kąpiele i zabawa - codzienne korzystanie z kąpieliska, plaży – wymaga się aby na terenie kompleksu znajdowało się kąpielisko (basen lub inny zbiornik wodny).6) 1 x w turnusie odnowa biologiczna dla każdego zawodnika.7) Dodatkowo nieograniczony dostęp do wody dla każdego zawodnika oraz zorganizowanie wykładu na temat zdrowego żywienia, prowadzony przez dietetyka sportowego (1 raz na turnus).Odległość do wszystkich budynków, obiektów sportowych, kąpieliska i innych wymaganych przez Zamawiającego nie może być większa niż 250m od miejsca zakwaterowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczyb) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: zaświadczenie owpisie do rejestru organizatorów turystykc) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczyd) zdolności technicznej lub zawodowej - nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach