Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2010-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja obozów letnich w lipcu i sierpniu 2010r. w ramach realizacji projektu Matura z matematyki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozów letnich w lipcu i sierpniu 2010r.w ramach realizacji projektu Matura z matematyki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: - organizację obozów letnich w lipcu i sierpniu 2010r. w ramach realizacji projektu Matura z matematyki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 50 uczniów szkół ponadgimnazjalnych (w wieku 16-18 lat), w okresie letnim, w dwóch 7-dniowych turnusach ( każdy po 25 osób), na terenie Polski, w miejscowości do 200 km od miejscowości Chełm w woj. lubelskim. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom obozu letniego: 1. zakwaterowania a. w obiekcie o standardzie usług hotelu minimum 2 gwiazdkowego, ze stołówką na min. 50 osób oraz dużą świetlicą - wyposażoną w minimum w sprzęt RTV i dyskotekowy; b. budynki , domki lub pawilony usytuowane na terenie ogrodzonym, oświetlonym, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego (np.: boisko do gry w piłkę nożną, siatkówkę stół do tenisa stołowego ( wraz z niezbędnym sprzętem: piłki do piłki nożnej, siatkówki rakietki do ping ponga), miejsce na ognisko; c. pokoje maks. 5-cio osobowe, wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie dla uczestnika/uczestniczki obozu, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek; d. łazienki ( w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy/uczestniczki obozu) nie więcej niż 15 uczestników na jedno WC, nie więcej niż 5 uczestników na jedną umywalkę z ciepłą i zimną wodą oraz nie więcej niż 25 uczestników na jedno stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą; Pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste; Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zakwaterowani byli razem z opiekunem, w tym samym budynku. 2. transportu a. Wykonawca zapewni transport uczestnikom obozu z miejscowości Chełm (woj. lubelskie) do miejsca obozu i z powrotem oraz na wycieczki, własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami. Planowany: - wyjazd z Chełma , w godzinach rannych, nie później niż do godziny 10.00; - powrót do Chełma w godzinach popołudniowych, wskazany nie później niż do godziny 20.00 W dniu wyjazdu Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Policji w celu sprawdzenia stanu technicznego autokaru. 3. wyżywienia : a. minimum 3 posiłków dziennie, w tym: - śniadania - obiadu ( I i II danie oraz deser) - kolacji, do każdego posiłku napoje (do wyboru uczestnika): herbata, zimny napój. Wykonawca powinien zapewnić nieograniczony dostęp do napojów. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu oraz ostatnim w dniu wyjazdu będzie obiad. Wykonawca zapewni suchy prowiant na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Chełma. 4. ubezpieczenia ; a. na czas przejazdu, pobytu, wycieczek; b. obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC; Uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5. opieki medycznej; Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarską na terenie ośrodka, w miejscu pobytu oraz zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych, opiekę lekarską polegająca na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienie uczestnika do przychodni bezpłatnym transportem. 6. kadry pedagogicznej: minimum 1 opiekun na 15-stu uczestników obozu, 1 kierownik na 1 turnus obozu. Osoby te powinny posiadać kwalifikacje i umiejętności . zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). 7. programu zajęć: a. Wykonawca powinien opracować program zajęć na czas pogody i niepogody; b. program zajęć powinien uwzględniać , co najmniej: - opracowanie programu rekreacyjno-edukacyjnego; - organizacje zajęć edukacyjnych o tematyce logicznego myślenia; - organizacje ogniska; - organizacje pieszych wycieczek; - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych; - inne zaplanowane przez opiekunów zajęcia zgodne z potrzebami uczestników obozu oraz celami wychowawczymi. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych, w postaci: zagadek logicznych, testów IQ oraz zagadek kryminalnych - na czas trwania obozów. 8. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z organizacji obozu letniego, w tym: - listy uczestników obozu; - dokumentacji fotograficznej w formie papierowej i elektronicznej. Informacje dodatkowe: Obóz letni należy zorganizować zgodnie z: a. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 358 z późn.zm.); b. ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.); c. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa organizacji wycieczki po Podkarpaciu dla Oddziału ZUS w Rzeszowie współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywna realizacja usługi rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2016/DOP-p.)
Dodano: 2016-02-08 - Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych wraz z ubezpieczeniem
Dodano: 2016-02-05 - DSP.KM.2311.17.2015 Przetarg nieograniczony o nazwie: Organizacja trzydniowej krajowej wizyty studyjnej dla pracowników placówek opiekuńczo - wychowawczych, w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie.
Dodano: 2015-09-08 - DSP.KM.2311.14.2015 Przetarg nieograniczony o nazwie: Organizacja trzydniowej krajowej wizyty studyjnej dla pracowników domów pomocy społecznej , w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych.
Dodano: 2015-07-24 - Organizacja dwóch wizyt studyjnych na terenie Niemiec w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
Dodano: 2015-03-30 - Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych wraz z ich dostarczeniem na adres Zamawiającego, oznaczenie sprawy: PN/5-2015/DOP-p
Dodano: 2015-03-04 - Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych wraz z ubezpieczeniem.
Dodano: 2015-02-23 - Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych na potrzeby Zamawiającego
Dodano: 2014-01-20 - Rezerwacja i zakup oraz dostarczenie 4 biletów na zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze wraz z ubezpieczeniem na trasie Lublin/Warszawa - Porto - Lublin/Warszawa w dniach 19-23 listopada 2013 r. na potrzeby realizacji projektu EUniverCities - partnerstwo miasto - uniwersytet na rzecz rozwoju zrównoważonych gospodarek społeczności miejskich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu URBACT II
Dodano: 2013-10-16