Przetargi.pl
Organizacja obozów językowych i wycieczek dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3583127 , fax. 94 3583151
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3583127, fax. 94 3583151
    REGON: 00054027400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja obozów językowych i wycieczek dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch 10 - dniowych obozów językowych języka angielskiego (CPV 80000000-4), zimowego i letniego oraz dwóch 5-dniowych wycieczek (CPV 63511000-4) dla uczestników Projektu tj. uczniów i uczennic Zespołu Szkół Publicznych (ZSP) w Rymaniu: 1) część 1: a) obóz językowy zimowy powinien się odbyć w terminie pomiędzy 15.02.2014 r. a 1.03.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów gimnazjum (wszyscy uczyli się języka angielskiego w szkole podstawowej) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) obóz językowy letni powinien się odbyć w terminie pomiędzy 10.07.2014 r. a 31.07.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów szkoły podstawowej (wszyscy uczyli się języka angielskiego I-III) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty. 2) część 2: a) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów gimnazjum i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014 r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów szkoły podstawowej i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na części wymienionych niżej: Część Nr 1 - organizacja dwóch obozów językowych letniego i zimowego Część Nr 2 - organizacja 2 wycieczek. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące cz. 1 zamówienia (obozy językowe): 1) program językowy i organizacja szkolenia: a) podział uczestników obozu na dwie grupy, po 10 osób każda, b) przeprowadzenie przez 2 lektorów 40 zajęć 45 - minutowych dla każdej grupy obozu zimowego, wskazane 4 zajęcia dziennie obejmujące wykłady i warsztaty językowe, c) przeprowadzenie przez 2 lektorów 30 zajęć 45 - minutowych dla każdej grupy obozu letniego, wskazane 3 zajęcia dziennie obejmujące wykłady i warsztaty językowe, d) przeprowadzenie codziennych popołudniowych warsztatów językowych, w szczególności: symulacji językowych, konwersacji, filmów, ćwiczenie i rozwijanie umiejętności komunikacji językowej, e) zajęcia powinny być atrakcyjne, prowadzone aktywizującymi metodami ( minimum 40% zajęć musi być prowadzona metodami aktywizującymi), f) zapewnienie przez wykonawcę materiałów dydaktycznych i pomocy audiowizualnych, każdemu z uczestników obozu. g) wydanie uczestnikom obozu certyfikatów ukończenia szkolenia. 2) Organizacja i przeprowadzenie zajęć rekreacyjno - sportowych: a) w czasie wolnym od zajęć językowych wykonawca zorganizuje zajęcia sportowe i rekreacyjne, wycieczki krajoznawcze, dostosowane do pory roku: zimą - sporty zimowe i zabawy na śniegu, kryty basen; latem - wędrówki, sporty wodne; b) wieczorem wykonawca zorganizuje zajęcia wieczorne: quizy i gry językowe lub wieczory piosenki językowej, ogniska z pieczeniem kiełbasek, konkursy i dyskoteki. 3) obiekt wypoczynku: a) lokalizacja - w ośrodku (obiekcie) wypoczynkowym w Polsce - nad morzem ( woj. pomorskie), średniej kategorii turystycznej, pokoje z łazienką , TV, parkingiem, sprzętem rekreacyjno- sportowym, salą dydaktyczną lub salą konferencyjną. b) uczestnicy obozu muszą być zakwaterowani w jednym obiekcie (budynku), c) obiekt musi znajdować się na terenie oświetlonym, ogrodzonym, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego - (zaplecze sportowo-rekreacyjne własne lub wynajmowane w innym ośrodku wyposażone w plac zabaw, boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, miejsce na grilowanie i ognisko, stoły do gry w ping-ponga, basen, lodowisko (dostępne bezpłatnie), d) na terenie ośrodka znajduje się sala świetlicowa wyposażona m.in. w sprzęt RTV i dyskotekowy, karaoke, sala do prowadzenia zajęć edukacyjnych, e) stołówka znajduje się w miejscu zakwaterowania, f) całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika wyjazdu, g) obiekt jest wyposażony w salę konferencyjno-dydaktyczną - posiadającą rzutnik multimedialny - niezbędny do wykorzystania podczas zajęć językowych - dostępność na minimum 2 godziny zegarowe dla każdej z 2 grup, g) obiekty, sprzęty, materiały itp. muszą być dostępne nieodpłatnie i 24 godziny na dobę, h) obiekt posiada aktualne badania Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( należy załączyć do oferty ). 4) zakwaterowanie: a) uczestnicy obozu powinni być zakwaterowani w pokojach 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic); Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe , polowe rozkładane tzw. dostawki, b) w przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy, bez naliczania dodatkowych kosztów, c) oddzielne pokoje dla wychowawców, opiekunów, d) zabezpieczenie pościeli. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed rozstrzygnięciem postępowania. 5) wyżywienie: a) 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad (dwudaniowy), podwieczorek (podany do obiadu lub na wynos po uzgodnieniu z kierownikiem - co uzależnione będzie od programu ), kolacja, na drogę powrotną suchy prowiant ; woda do picia, herbata lub kompot (uzgodnienie z kierownikiem wyjazdu) dostępna w obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania obozu; pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka, b) wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodne z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy; przygotowywanie i podawanie posiłków musi odbywać się przy zachowaniu wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji; c) zapewnienie napojów i suchego prowiantu w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu, d) wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki, e) posiłki winny być urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym; dostarczone produkty żywnościowe muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu ich wydania, f) zmiany w menu oraz godzin podawania posiłków należy każdorazowo ustalać z kierownikiem wyjazdu. 6) transport: a) autokar musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); b) wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego przed wyruszeniem w trasę; c) usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, posiadającymi: nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację. d) wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: utrzymywać w czystości i porządku pojazd, przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, e) oznaczyć pojazd na czas przewozu informacją, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej, f) autokar musi być wyposażony w komfortowe fotele w ilości zapewniającej pełnowymiarowe miejsca dla każdego uczestnika wycieczki, z klimatyzacją, rok produkcji autobusu - nie starszy niż z 2000 r., wyposażony: ABS,ASR, instalacja audio i video w obie strony, obsługiwany przez wykwalifikowanego kierowcę, g) podstawienie autokaru na wskazany przez zamawiającego parking w Rymaniu na co najmniej 30 minut przed planowanym wyjazdem (autokar musi spełniać wymagania zamawiającego określone w SIWZ, posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu zapewniające przejazd na trasie wycieczki oraz być prowadzony przez osoby uprawnione do kierowania w ilości zapewniającej możliwość realizacji programu wycieczki bez przerw, z równoczesnym zachowaniem wymaganego czasy pracy dla kierowców na terenie RP), h) zapewnienie pojazdu zastępczego o nie gorszych parametrach w przypadku awarii lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu przez właściwe służby Polski; czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie stanowi podstawy do zmiany programu wycieczki lub ograniczenia czasowego dla poszczególnych atrakcji, przewidzianych w programie. Wystąpienie z tego powodu istotnej zwłoki w realizacji programu wyjazdu (tj. powyżej 2 godzin) jest ryzykiem wykonawcy, w takim przypadku ponosi on pełną odpowiedzialność z tego tytułu tj. ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem pojazdu zastępczego, zapewnia w tym czasie opiekę dla grupy tj. opiekuna, dodatkowe posiłki, nocleg - jeśli to konieczne oraz zapewnia realizację programu wyjazdu po zapewnieniu pojazdu zastępczego włącznie z wszelkimi kosztami wynikającym z wydłużenia czasu wyjazdu o czas niezbędny do pełnej realizacji zamówienia), i) wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki uiszcza wykonawca, j) wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne, k) w przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy), l) Zamawiający może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionych autokarów i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. 7) opieka medyczna: a) zapewnienie odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) zapewnienie pielęgniarki z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie obiektu przez cały czas trwania wyjazdu, oraz zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem, c) zapewnienie zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe, d) zobowiązanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków, e) zapewnienie izolatki dla dzieci chorych; 8) opieka ratownika: wykonawca zapewni opiekę ratownika z uprawnieniami wydanymi przez WOPR podczas kąpieli uczestników ( basen, jezioro, morze). 9) inne wymagania: a) obowiązek codziennych spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi wyjazdu integracyjnego, b) w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem wyjazdu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami). 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące części 2 zamówienia (wycieczki): Wycieczka pięciodniowa Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa: 1) plan wycieczki: a) I i II dzień: przejazd do Krakowa, 2 noclegi, 2 obiady, 2 kolacje i 3 śniadania w Krakowie; zwiedzanie miasta (dwa dni): Wawel, Katedra na Wawelu, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Cmentarz Rakowicki, Kazimierz- Stara Synagoga, Barbakan, Sukiennice, Rynek Starego Miasta, ZOO; spektakl teatralny w Krakowie, b) III dzień: przejazd do Oświęcimia, zwiedzanie Obozu Koncentracyjnego, przejazd do Wieliczki, zwiedzanie kopalni soli, kaplica Bł. Kingi ( wyjazd windą), obiad w Wieliczce (lub na trasie), przejazd do Zakopanego, c) IV dzień - Zakopane - 2 noclegi, 2 kolacje, 1 obiad i 2 śniadania w Zakopanem; zwiedzanie Zakopanego: stara zabudowa góralska, Wielka Krokiew, Krupówki, wjazd na Gubałówkę, cmentarz na Pęksowym Brzysku, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, Chochołów, d) V dzień: po śniadaniu przejazd do Częstochowy, zwiedzanie: Jasna Góra, skarbiec, arsenał; obiadokolacja (lub obiad i kolacja w trasie), wyjazd w drogę powrotną do Rymania; 2) transport - przejazd wyznaczonej trasy wycieczki komfortowym autokarem; opieka pilota-uprawnionego przewodnika wycieczki; 3) zapewnienie biletów wstępu (koszty biletów wstępu pokrywa wykonawca): Wawel - Zamek Królewski, krypty, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Kaplica Zygmuntowska, Dzwon Zygmunta, spektakl teatralny w Krakowie, ZOO w Krakowie, Muzeum w Oświęcimiu, Kopalni soli w Wieliczce, wjazd i zjazd kolejką szynową na Gubałówkę, arsenał i skarbiec na Jasnej Górze, wyżywienie i zakwaterowanie według poniższego planu wycieczki; 4) zakwaterowanie: uczniowie: pokoje czteroosobowe z węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka) w pokoju; opiekunowie: pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Wycieczka pięciodniowa Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa: 1) plan wycieczki: a) I i II dzień: przejazd do Krakowa, 2 noclegi, 2 obiady, 2 kolacje i 3 śniadania w Krakowie; zwiedzanie miasta (dwa dni): Wawel, Katedra na Wawelu, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Cmentarz Rakowicki, Kazimierz - Stara Synagoga, Barbakan, Sukiennice, Rynek Starego Miasta, ZOO; spektakl teatralny w Krakowie, b) III dzień: przejazd do Inwałdu, zwiedzanie Parku Minitur, przejazd do Wieliczki, zwiedzanie kopalni soli, kaplica Bł. Kingi ( wyjazd windą), obiad w Wieliczce (lub na trasie), przejazd do Zakopanego, c) IV dzień - Zakopane - 2 noclegi, 2 kolacje, 1 obiad i 2 śniadania w Zakopanem; zwiedzanie Zakopanego: stara zabudowa góralska, Wielka Krokiew, Krupówki, wjazd na Gubałówkę, cmentarz na Pęksowym Brzysku, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, Chochołów, d) V dzień: po śniadaniu przejazd do Częstochowy, zwiedzanie: Jasna Góra, skarbiec, arsenał; obiadokolacja (lub obiad i kolacja w trasie), wyjazd w drogę powrotną do Rymania; e) transport - przejazd wyznaczonej trasy wycieczki komfortowym autokarem; opieka pilota/przewodnika wycieczki; f) zapewnienie biletów wstępu (koszty biletów wstępu pokrywa wykonawca): Wawel - Zamek Królewski, krypty, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Kaplica Zygmuntowska, Dzwon Zygmunta, spektakl teatralny w Krakowie, ZOO w Krakowie, Park Miniatur, Kopalnia Soli w Wieliczce, wjazd i zjazd kolejką szynową na Gubałówkę, arsenał i skarbiec na Jasnej Górze, wyżywienie i zakwaterowanie według poniższego planu wycieczki; g) zakwaterowanie: uczniowie: pokoje czteroosobowe z węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka) w pokoju; opiekunowie: pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. 5. Wykonawcy ponosi wszystkich koszty związane z realizacją usługi, w szczególności: opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, kina i teatru, wynagrodzenie przewodników (z uprawnieniami) i inne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych opłat ponad cenę określona w ofercie wykonawcy. 6. Podwykonawcy : 6.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu uczestników obozów i wycieczek podwykonawcom, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże wykonawca ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. 6.2 Zamawiający żąda od wykonawcy podania nazwy podwykonawcy lub dalszych podwykonawców, na których zasoby powołuje się on w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wskazany podwykonawca, na zasoby którego powołuje się wykonawca, zobowiązany jest do czynnego udziału w realizacji zamówienia i zawarcia umowy o podwykonawstwo. 6.3 Zamawiający wymaga od wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy aby przed zawarciem umowy o podwykonawstwo przedstawiony został projekt umowy o podwykonawstwo do akceptacji. Dodatkowo podwykonawca lub dalszy podwykonawca są zobowiązani dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 6.4 Zamawiający w terminie 5 dni od daty przedłożenia projektu umowy o podwykonawstwo będzie miał prawo wniesienia w formie pisemnej zastrzeżeń lub sprzeciwu do projektu umowy. Prawo to dotyczy również zawartych umów o podwykonawstwo, a także zmian dokonanych w zawartych umowach o podwykonawstwo. 6.5 Projekt umowy o podwykonawstwo musi spełniać poniższe uwarunkowania ( przykładowo ) : a) umowa pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą wymaga formy pisemnej, b) integralną częścią umowy pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą jest dokładne wyszczególnienie określającego zakres usług zlecanych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, c) terminy zapłaty należności dla podwykonawcy lub kolejnego podwykonawcy nie mogą być dłuższe niż 30 dni od daty dostarczenia faktury dla wykonawcy lub podwykonawcy, d) umowa zawarta pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą musi określać okoliczności i warunki przewidywanych zmian do treści zawartej umowy, e) wysokości kar umownych w umowie zawartej pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą nie mogą być wyższe niż kary umowne zastosowane w umowie zawartej pomiędzy wykonawcą, a Zamawiającym, f) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za usługi zlecone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Jeżeli w ciągu 3 dni Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie. 6.6 Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia każdorazowo Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo oraz każdej zmiany do umowy w terminie 7 dni od jej zawarcia. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać przedkładający. 6.7 Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo na usługi, których wartość nie przekracza 10.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach