Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
REGON: 00018455000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Konkursu Matematyczno-Przyrodniczego w ramach Projektu Mały Archimedes. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Konkursu Matematyczno-Przyrodniczego w ramach Projektu Mały Archimedes. zakwaterowanie 124 uczestników konkursu w terminie 7.12. - 8.12.2012r. w miejscu zlokalizowanym maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego (Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów). hotel o standardzie: pokoje 2, 3 lub 4-osobowe z łazienką (pełny węzeł sanitarny, środki i materiały toaletowe - mydło, szampon, ręczniki), wyposażone w TV satelitarną, możliwość podłączenia do internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania. Temperatura w pokojach powinna wynosić od 20 do 24 stopni od momentu zakwaterowania. usługa gastronomiczna dla 124 osób polegająca na: I dzień Konkursu - w miejscu zakwaterowania kolacja serwowana na ciepło, II dzień Konkursu - w miejscu zakwaterowania śniadanie w formie stołu szwedzkiego: przekąski: 4 zimne i 4 gorące, napoje zimne i gorące, II dzień Konkursu - w miejscu zakwaterowania obiad : przystawka, zupa, do wyboru mięso gotowane lub smażone, warzywa, deser, napoje, II dzień Konkursu - suchy prowiant na drogę dla 120 osób - 2 kanapki (bułka, wędlina, ser, warzywa),baton, jabłko, 2 x sok w kartoniku 0,2 l II dzień Konkursu - w siedzibie Zamawiającego usługa cateringowa: - kanapka (bułka, wędlina, warzywa) na osobę - baton na osobę - banan na osobę - 0,2 l soku na osobę (sok w kartoniku) - ciasta pieczone: 200 g na osobę (5 rodzajów) - kawa - po 0,2 l/osobę, herbata - po 0,2 l/osobę, cukier transport uczestników konkursu na trasach: Trasa I: - przewóz uczestników na trasie: Puławy - Łuków - Łosice - Sarnaki - Stawiski - Grajewo - Rajgród - Bargłów Kościelny - Augustów - Liczba osób: 48 - Przyjazd do Augustowa ok. godz. 18.00 - 19.00 w dniu 7 grudnia 2012r - Wyjazd z Augustowa ok. godz. 17.00 w dniu 8 grudnia 2012r. - Przewóz na trasie: Augustów - Bargłów Kościelny - Rajgród - Grajewo - Stawiski - Sarnaki - Łosice - Łuków - Puławy. - Autokar pozostaje do dyspozycji grupy w dniu 8 grudnia 2012r. Limit km do przejechania po Augustowie ok. 60 km. Trasa II: - Przewóz uczestników na trasie: Pasym - Biskupiec - Reszel - Kętrzyn - Barciany - Węgorzewo - Wydminy - Olecko - Raczki - Janówka - Augustów Liczba osób: 48 - Przyjazd do Augustowa ok. godz. ok. godz. 18.00 - 19.00 w dniu 7 grudnia 2012r - Wyjazd z Augustowa ok. godz. 17.00 w dniu 8 grudnia 2012r. - Przewóz na trasie: Augustów - Janówka - Raczki - Olecko - Wydminy - Węgorzewo - Barciany - Kętrzyn - Reszel - Biskupiec - Pasym. - Autokar pozostaje do dyspozycji grupy w dniu 8 grudnia 2012r. Limit km do przejechania po Augustowie ok. 60 km. Trasa III: Przewóz uczestników na trasie: Gołdap - Sejny - Giby - Płaska - Augustów Liczba osób: 16 Przyjazd do Augustowa ok. godz. 18.00 - 19.00 w dniu 7 grudnia 2012r Wyjazd z Augustowa ok. godz. 17.00 w dniu 8 grudnia 2012r Przewóz na trasie: Augustów - Płaska - Giby - Sejny - Gołdap. BUS pozostaje do dyspozycji grupy w dniu 8 grudnia 2012r. Limit km do przejechania po Augustowie ok. 60 km. W ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem lub Busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autokar lub Bus do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące pojazd muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. Zleceniobiorca zapewnia ubezpieczenie uczestników przejazdu (ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu w zakresie NNW ). Wybrany Zleceniobiorca zobowiązany będzie przedstawić przed zawarciem umowy szczegółowy opis trasy przejazdu, z określeniem godzin kolejnych przystanków, dokładnymi miejscami wsiadania kolejnych uczestników. Ostateczna liczba uczestników szkolenia zostanie podana przez Zamawiającego do 3 grudnia 2012r. Ostateczne rozliczenie z Wykonawcą za świadczone usługi odbędzie się na podstawie listy uczestników podanej w dniu 3 grudnia 2012r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2016 roku
Dodano: 2015-12-16 - ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH I RESTAURACYJNYCH WRAZ Z USŁUGAMI TOWARZYSZĄCYMI PRZYGOTOWANIU, ORGANIZACJI I OBSŁUDZE SZKOLEŃ I KURSÓW DO DNIA 31.03.2015 ROKU
Dodano: 2015-01-13 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2015 roku
Dodano: 2014-12-15 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyty studyjnej do województwa pomorskiego
Dodano: 2014-08-06 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyty studyjnej do województwa pomorskiego
Dodano: 2014-05-29 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji dwóch wizyt studyjnych do województwa pomorskiego.
Dodano: 2014-05-05 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu, ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok
Dodano: 2014-04-04 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu, ul. Kombatantów 7,15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 744 22 14, fax. 85 744 22 15.
Dodano: 2014-02-20 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z usługami towarzyszącymi przygotowaniu, organizacji i obsłudze szeregu szkoleń, warsztatów i seminariów do 31.03.2015 roku
Dodano: 2014-01-28