Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40c
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6508565 , fax. 56 6486447
- Data zamieszczenia: 2014-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 40c 40c
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6508565, fax. 56 6486447
REGON: 00572128200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2014 w formie obozu survivalowego pod namiotami dla 25 dzieci z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, trudnościami opiekuńczo - wychowawczymi, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2014 w formie obozu survivalowego pod namiotami dla 25 dzieci z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, trudnościami opiekuńczo - wychowawczymi, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Organizator wypoczynku zapewnia: Bazę obozową - zakwaterowanie dzieci w namiotach wojskowych,(z zastrzeżeniem pkt.2a) wyposażonych w łóżka polowe, materace i półki. Zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnej budowy łóżek oraz półek z drewna dostarczonego przez Wykonawcę. Codzienne zajęcia o charakterze survivalowym w szczególności polegające na : a) umiejętności radzenia sobie w trudnych warunkach ( przejścia terenów podmokłych, brodów, strumieni, budowy mostów linowych, tratw, zapoznania z rozmaitym sprzętem wykorzystywaniem podczas wypraw, obserwacji przyrody - tropienia zwierząt, rozpoznawania roślin jadalnych, rozpalania ogniska, wiązania węzłów) b) budowie szałasów i schronień (minimum 1 nocleg w samodzielnie skonstruowanych szałasach w lesie) c) tworzeniu narzędzi , obozowaniu w zgodzie z naturą , kuchnia polowa, pozyskiwaniu pożywienia oraz czystej wody d) orienteringu i przewidywaniu zmian pogody - obsługa kompasu i map , obliczanie odległości , nocny marsz na azymut, odnajdywanie się w terenie , biegi na orientację, podchody, zabawy terenowe e) pomocy towarzyszowi podczas wyprawy - ocena sytuacji i udzielanie pierwszej pomocy w ciężkich warunkach, budowanie noszy, transportowanie rannego (tzw. samarytanka) f) współpracy w grupie - dzielenie się obowiązkami , odpowiedzialność za resztę grupy i zarządzanie nią , g) umiejętności bezpiecznego posługiwania się łukiem itp - strzelanie do celów ruchomych i nieruchomych, h) organizowaniu nocnych wart, podchodów i) zapewnieniu dyscypliny 3. dostęp do sanitariatów 4. całodzienne wyżywienie - 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad składający się co najmniej z dwóch dań, podwieczorek i kolacja - do oferty wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury; Z tym, że w dniu przyjazdu na obóz za wystarczające uznaje się zapewnienie posiłków licząc od obiadu, natomiast w dniu wyjazdu z obozu za wystarczające uznaje się zapewnienie śniadania. 5. realizację zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień w wymiarze co najmniej 1 godziny dziennie przez czas trwania turnusu, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. 6. przeprowadzenie ankiet wśród uczestników wypoczynku i przedstawienie opracowania wyników ankiet bezpośrednio po zakończonym turnusie, według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do umowy; 7. w czasie trwania turnusów wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę uprawnionych wychowawców zgodnie z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zm). Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku dzieci do 10 roku życia liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób.; 8. dowóz młodzieży do miejsca pobytu i z powrotem ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do autokaru na przejazd. Zamawiający wyklucza dowóz młodzieży autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz.22.00 a 6.00. 9. ciepły posiłek w czasie podróży do miejsca pobytu i z powrotem - przekraczającej 200 km. Za wystarczające uznaje się zapewnienie co najmniej ciepłego napoju i kanapki (bułki). 10. ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania obozu survivalowego ( od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z obozu); 11. opiekę pielęgniarską oraz lekarską; 12. zapewnienie utrzymywania porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku przez młodzież 13. charakter świecki organizowanego wypoczynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność programu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wynajmu sal wykładowych oraz usług noclegowo-gastronomicznych towarzyszących szkoleniom pn. Integrowana produkcja roślin w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie.
Dodano: 2014-10-14 - Świadczenie usług wynajmu sal wykładowych oraz usług noclegowo-gastronomicznych towarzyszących szkoleniom pn. Integrowana produkcja roślin w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie.
Dodano: 2014-09-24 - Świadczenie usług wynajmu sal wykładowych oraz usług noclegowo-gastronomicznych towarzyszących szkoleniom pn. Integrowana produkcja roślin w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie
Dodano: 2014-09-04 - Świadczenie usługi noclegowo-gastronomicznej dla uczestników i wykładowców warsztatów pn. Baltic DEAL - najlepsze praktyki rolnicze ograniczające skażenie wód składnikami nawozowymi
Dodano: 2012-09-07 - Świadczenie usług noclegowych i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sal i rowerów do przeprowadzenia warsztatów na potrzeby realizacji projektu -Zwiększenie liczby absolwentów kierunku ochrona środowiska (studia I i II stopnia) z równoczesnym podniesieniem atrakcyjności studiów i wzmocnieniem praktycznych elementów kształcenia- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2012-01-05 - Świadczenie usług noclegowo-gastronomicznych towarzyszących szkoleniom: Alternatywne źródła energii i ich zastosowanie w ramach działania: Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie
Dodano: 2011-10-11