Przetargi.pl
ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA 2013 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA 2013 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2013 w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania Zakres zamówienia obejmuje: Organizację 2-dniowej imprezy promocyjnej Termin i miejsce festiwalu: Lp. Miejsce i charakter imprezy Termin imprezy 1 miejscowość Hulcze (Gmina Dołhobyczów) stadion 14.07.2013 r. niedziela 2 miejscowość Komarów-Osada (Gmina Komarów-Osada) boisko sportowe 21.07.2013 r. niedziela Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Hulcze - 14 lipca 2013 r. 1. Zabezpieczenie co najmniej 5 grup rekonstrukcyjnych z kraju w ilości nie mniej niż 70 rekonstruktorów. Specyfika i charakter grup rekonstrukcyjnych powinien być zbieżny z tematyką festiwalu (np. Celtowie, Dakowie, Trakowie, Goci, Rzymianie/Legioniści, Wandalowie, Bałtowie, Sarmaci lub inne, o zbliżonym charakterze). Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z uczestnictwem grup w festiwalu, obejmujące m. innymi: koszty dojazdu, ewentualnego zakwaterowania, wyżywienia, zabezpieczenie strony artystycznej/wynagrodzenie osób występujących. - zapewnienie poczęstunku w postaci dawnego jadła dla uczestników imprezy odwiedzających obóz 2. Urządzenie i wyposażenie historycznego obozu w Hulczu, według opisu i wstępnej propozycji rozmieszczenia poszczególnych części obozu historycznego zawartych w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2013, stanowiącym Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach wyposażenia obozu wykonawca zapewni: zabezpieczenie drewna opałowego do ognisk obozowych w ilości 12 m3 zabezpieczenie 20 sztuk kostek sprasowanej słomy zabezpieczenie 3 sztuk kostek sprasowanej słomy w belach zapewnienie występów zespołów muzycznych w klimacie antycznym lub wczesnośredniowiecznym oraz regionalnym od godz. 12:00 do godz. 18:00 Wykonawca zgłasza gotowość przygotowania obozu historycznego w Hulczu do godziny 12-tej w dniu festiwalu. 3. Zorganizowanie targów gockich oraz pokazów promujących rzemiosło, obrzędy i życie Gotów z urządzeniem obozu gockiego, przygotowywaniem i degustacją potraw gockich oraz zorganizowanie zabawy w Gotów. W ramach urządzenia obozu m. innymi: stanowisko z gliną - możliwość lepienia naczyń przez uczestników imprezy, tor do rzutu oszczepem, targ gocki - namiot kramowy lub lekka wiata kryta płótnem gdzie prezentowane będą wyroby gockie i miejscem, w którym uczestnicy imprezy będą mogli przymierzyć gocki strój i zapozować do zdjęcia (panowie w pełnym rynsztunku, panie z biżuterią), palenisko z dawną kuchnią - pieczone mięsiwo, tradycyjne pieczywo, kocioł z gulaszem (do degustacji przez uczestników imprezy bez dodatkowych opłat), pokazy walk, fabularyzowane scenki 4. Zabezpieczenie co najmniej 3 rzemieślników prezentujących dawne rzemiosła (tkactwo, garncarstwo, kowalstwo i inne odpowiadające lub zbliżone do realiów historycznych okresu rzymskiego). 5. Organizacja i zabezpieczenie techniczno-logistyczne imprezy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504). Przewidywana liczba uczestników - około 1200 osób; planowy czas imprezy masowej w godz. od 12.00 do 24:00 zapewnienie ochrony uczestników imprezy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), koszty ubezpieczenia imprezy - opłacenia ubezpieczenie OC i NNW zgodnie przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), powiadomienia ochrony, że przebywanie w obszarach wydzielonych imprezy masowej dozwolone jest wyłącznie dla osób posiadających identyfikatory wykonane przez wykonawcę: Organizator, VIP, Prasa-Media, Artysta, Wystawca, a wejście innych osób może się odbywać tylko w towarzystwie osób posiadających identyfikatory; nagłośnienie i oświetlenie terenu imprezy/estradowe spełniające wymogi riderów występujących gwiazd/zespołów muzycznych - dla zespołu ŁZY wg załącznika nr 10 do SIWZ. zapewnienie agregatów prądotwórczych o odpowiedniej mocy w celu zabezpieczenia zaplecza techniczno-logistycznego imprezy wykonanie 50 szt. składanych zaproszeń w formacie A5; min. parametry: papier kreda o gramaturze 300 gram, druk dwustronny, kolor 4+4, treść do uzgodnienia z Zamawiającym, termin wykonania i dostarczenia zaproszeń w ciągu 5 dni od podpisania umowy zapewnienie zespołu do zabawy tanecznej - od godz. 22:15 do zakończenia imprezy dostawa i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dużej estrady/sceny, sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej i osłoniętej, spełniającej wymogi zespołu ŁZY zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ montaż sceny w uzgodnionym miejscu w Hulczu najpóźniej do godz. 9-tej dnia 14.07.2013 r. - demontaż po zakończeniu imprezy, udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.); zabezpieczenie sanitariatów, uzyskanie wymaganych zezwoleń na organizację imprezy masowej zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), zapewnienia odpowiedniej ochrony estrady od momentu przyjazdu na teren imprezy masowej do momentu wyjazdu aparatury oświetleniowej, nagłośnieniowej i sceny zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za zniszczenia lub kradzież spowodowaną niewystarczającą ochroną i nie będzie wnosił w tym zakresie do Zamawiającego żadnych roszczeń, zapewnienie opieki medycznej w dniu festiwalu od godz. 9:00 do zakończenia imprezy. utrzymanie czystości i porządku (zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci) oraz wywóz nieczystości do godz. 9:00 dnia następnego po imprezie (15.07.2013 r.) zapewnienie minimum 2 osób do promocji i kolportowania ulotek w czasie imprezy (od godz. 13:00 do godz. 20:00 w dniu 14.07.2013 r.) 6. Zapewnienie przez cały okres trwania imprezy konferansjera, który będzie zapowiadał występy i inne wydarzenia opisane w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2013, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ 7. Zorganizowanie przed sceną ok. 1,5 godzinnego bloku gier, konkursów i zabaw dla dzieci z zapewnieniem co najmniej 3 animatorów (w tym mistrzowskie pokazy piłkarskie we Freestyle Football) z zapewnieniem nagród dla uczestników konkursów 8. Zorganizowanie min. 15-minutowego pokazu tańca z ogniem na zakończenie imprezy po koncercie gwiazdy wieczoru (ok. godz. 22:00). 9. Przetransportowanie z Hrubieszowa do Hulcza i po zakończeniu imprezy z Hulcza do Hrubieszowa środków trwałych przekazanych przez Zamawiającego, niezbędnych do zorganizowania imprezy: agregatu prądotwórczego wraz z jego obsługą techniczną podczas imprezy oraz odtransportowanie środków po zakończeniu imprezy do Hrubieszowa, trybun turystycznych, 10. W ramach organizacji festiwalu, w celu zorganizowania programu Wykonawca zapewni/dostarczy na miejsce imprezy: dwa namioty o wymiarach 5x5x2,5m posiadające wymagane atesty i certyfikaty niepalności Ściany: 1 pełna, 2 z oknami, 1 z wejściem zamykanym, wysokość ściany min. 2,1m; W w/w namiotach uczestnicy festiwalu (m. innymi mieszkańcy i turyści) będą mogli przymierzać stroje udostępnione przez rekonstruktorów i pozować do zdjęć, w przypadku opadów deszczu pod namiotem zorganizowane będą gry i zabawy z dziećmi, lustro o wymiarach 90x150 cm w drewnianej ramie z podpórką umożliwiającą postawienie na gruncie, podłodze lub ławie 30 krzeseł składanych (stelaż metalowy z siedziskami i oparciami tapicerowanymi/ skaj) i rozstawienia przed sceną dla zaproszonych gości II. Komarów-Osada - 21 lipca 2013 r. 1. Zabezpieczenie grup rekonstrukcyjnych w ilości nie mniej niż 5 grup krajowych i nie mniej niż 70 rekonstruktorów/członków grup. Grupy rekonstrukcyjne prezentujące obyczaje, rzemiosła, obrzędy, stroje i uzbrojenie (np. Celtowie, Dakowie, Trakowie, Goci, Rzymianie/Legioniści, Wandalowie, Bałtowie, Sarmaci lub inne, o zbliżonym charakterze). Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z uczestnictwem grup w festiwalu, obejmujące m. innymi: koszty dojazdu, wyżywienia w dniu festiwalu, zabezpieczenie strony artystycznej/wynagrodzenie osób występujących zapewnienie poczęstunku w postaci dawnego jadła dla uczestników imprezy odwiedzających obóz 2. Zabezpieczenie co najmniej 3 rzemieślników prezentujących dawne rzemiosła (tkactwo, garncarstwo, kowalstwo i inne odpowiadające lub zbliżone do realiów historycznych okresu rzymskiego). 3. Urządzenie i wyposażenie historycznego obozu w Komarowie-Osadzie według opisu i wstępnej propozycji rozmieszczenia poszczególnych części obozu historycznego zawartych w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2013, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ W ramach wyposażenia obozu wykonawca zapewni: zabezpieczenie drewna opałowego do ognisk obozowych w ilości 12 m3 zabezpieczenie 20 sztuk kostek sprasowanej słomy zabezpieczenie 3 sztuk kostek sprasowanej słomy w belach zapewnienie występów zespołu muzycznego w klimacie antycznym lub wczesnośredniowiecznym od godz. 12:00 do godz. 18:00 Wykonawca zgłasza gotowość przygotowania obozu historycznego w Komarowie-Osadzie do godziny 12-tej w dniu festiwalu. 4. Organizacja i zabezpieczenie techniczno-logistyczne imprezy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504). Przewidywana liczba uczestników - około 1200 osób; planowy czas imprezy masowej w godz. od 12.00 do 24.00. zapewnienie ochrony uczestników imprezy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), koszty ubezpieczenia imprezy - opłacenia ubezpieczenie OC i NNW zgodnie przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), powiadomienia ochrony, że przebywanie w obszarach wydzielonych imprezy masowej dozwolone jest wyłącznie dla osób posiadających identyfikatory wykonane przez wykonawcę: Organizator, VIP, Prasa -Media, Artysta, Wystawca, a wejście innych osób może się odbywać tylko w towarzystwie osób posiadających identyfikatory; nagłośnienie i oświetlenie terenu imprezy/estradowe spełniające wymogi dla zespołu BRACIA wg załącznika nr 11 do SIWZ. zapewnienie agregatów prądotwórczych o odpowiedniej mocy w celu zabezpieczenia zaplecza techniczno-logistycznego imprezy wykonanie 50 szt. składanych zaproszeń w formacie A5; min. parametry: papier kreda o gramaturze 300 gram, druk dwustronny, kolor 4+4, treść do uzgodnienia z Zamawiającym, termin wykonania i dostarczenia zaproszeń w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostawa i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dużej estrady/sceny, sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej i osłoniętej, spełniającej wymogi zespołu BRACIA zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ montaż sceny w uzgodnionym miejscu w Komarów-Osada najpóźniej do godz. 9-tej dnia 21.07.2013 r. - demontaż po zakończeniu imprezy, udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.); zabezpieczenie sanitariatów, uzyskanie wymaganych zezwoleń na organizację imprezy masowej zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), zapewnienia na własny koszt odpowiedniej ochrony estrady od momentu przyjazdu na teren imprezy masowej do momentu wyjazdu aparatury oświetleniowej, nagłośnieniowej i sceny zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 11 do SIWZ. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za zniszczenia lub kradzież spowodowaną niewystarczającą ochroną i nie będzie wnosił w tym zakresie do Zamawiającego żadnych roszczeń, zapewnienie opieki medycznej w dniu festiwalu od godz. 9:00 do zakończenia imprezy utrzymanie czystości i porządku (zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci) oraz wywóz nieczystości do godz. 9:00 dnia następnego po imprezie (22.07.2013 r.) zapewnienie minimum 2 osób do promocji i kolportowania ulotek w czasie imprezy (od godz. 14:00 do godz. 20:00 w dniu 21.07.2013 r.) zapewnienie/dostawa namiotu, minimalne wymiary: długość 12m, szerokość 8m, wysokość boku 3m, wysokość w szczycie 4,50 m. Materiał: PVC o gramaturze co najmniej 500g/m? i certyfikatem niepalności ścian, konstrukcja stalowa, średnica rur: co najmniej 50 mm, w w/w namiocie uczestnicy imprezy będą mogli przymierzać stroje epokowe oraz pozować do zdjęć (panowie w pełnym rynsztunku, panie z biżuterią); zapewnienie/dostawa 50 szt. ławek i 10 szt. stołów dla uczestników imprezy (minimalne wymiary ławki: szer. 25cm, dł. 200cm, wysokość 46 cm; minimalne wymiary stołu: szer. 60cm, dł. 200cm, wys. 75cm) wykonanych z solidnego drewna sosnowego oraz stelażu metalowego rurowego, pokryte lakierem odpornym na działanie promieni UV i czynników atmosferycznych zapewnienie/dostawa 9 kompletów strojów gockich : 3 męskie, 3 damskie i 3 dziecięce wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ (Wzory stroju gockiego wraz z elementami) Stroje wykorzystane zostaną dla przedstawicieli władz i organizatorów podczas imprezy. 5. Zapewnienie przez cały okres trwania imprezy konferansjera, który będzie zapowiadał występy i inne wydarzenia opisane w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2013, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ 6. Zorganizowanie min. 15-minutowego pokazu tańca z ogniem zakończenie imprezy po koncercie gwiazdy wieczoru (ok. godz. 22:00). 7. Zorganizowanie konkursu Smaki Komarowa dla Kół Gospodyń Wiejskich i Klubów Seniora (zabezpieczenie nagród do równowartości kwoty: za I miejsce 2 000 zł, za II miejsce 1500 zł i za III miejsce 1000 zł). Rodzaj nagród zostanie uzgodniony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA PROMUJĄCEGO PODREGION GOTANIA 2013 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA wymaga się wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 0/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14 czerwca 2013 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr ZP.271.8.2013 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach