Przetargi.pl
ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA 2012 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA 2012 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2012 w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania Zakres zamówienia obejmuje: Organizację 2-dniowej imprezy promocyjnej Termin i miejsce festiwalu: Lp. Miejsce i charakter imprezy Termin imprezy 1 miejscowość Kryłów (Gmina Mircze) (w przypadku złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykorzystanie terenu nad rzeką Bug, organizatorzy wskażą miejsce zastępcze na terenie Kryłowa, pozwalające na realizację scenariusza festiwalu) 29.07.2012 r. /niedziela 2 miejscowość Tyszowce (Gmina Tyszowce) 12.08.2012 r. /niedziela Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Kryłów - 29 lipca 2012 r. 1. Zabezpieczenie grup rekonstrukcyjnych z kraju i zagranicy w ilości nie mniej niż 2 grupy zagraniczne i nie mniej niż 3 grupy krajowe. Planowana ilość członków grup - minimum 150 osób. Specyfika i charakter grup rekonstrukcyjnych powinien być zbieżny z tematyką festiwalu (np. Celtowie, Dakowie, Trakowie, Goci, Rzymianie/Legioniści, Wandalowie, Bałtowie, Sarmaci lub inne, o zbliżonym charakterze). Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z uczestnictwem grup w festiwalu, obejmujące m. innymi: koszty dojazdu, zakwaterowania (z 28/29 lipca 2012 i z 29/30 lipca 2012), wyżywienia (od dnia przyjazdu do wyjazdu grup), zabezpieczenie strony artystycznej/wynagrodzenie osób występujących. 2. Urządzenie i wyposażenie historycznego obozu gockiego w Kryłowie, według opisu i wstępnej propozycji rozmieszczenia poszczególnych części obozu historycznego zawartych w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2012, stanowiącym Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zgłasza gotowość przyjazdu grup rekonstrukcyjnych z kraju i zagranicy; przygotowanie obozu historycznego w Kryłowie i zakwaterowanie członków grup rekonstrukcyjnych w miejscach noclegowych podczas spotkania organizacyjnego w Kryłowie w dniu 28 lipca 2012 r. o godzinie 14:00. Podczas spotkania omówiony zostanie scenariusz festiwalu, odbędą się próby. Ok. godz.15.00 - planowana jest wizyta grup rekonstrukcyjnych w Masłomęczu (Gmina Hrubieszów), na terenie Chaty Gockiej. Jest to miejsce, z którego wywodzi się archeologiczna kariera Gotów z Kotliny Hrubieszowskiej. W związku z tym wieczorem, w przeddzień oficjalnego dnia Festiwalu odbędzie się w Masłomęczu prezentacja zaproszonych grup rekonstrukcyjnych, przy rekonstrukcji gockiej chaty, gdzie znajduje się początek tzw. Szlaku Gockiego prowadzącego bezpośrednio do Kryłowa. Ok. godz. 19.00 - planowany jest uroczysty przemarsz Szlakiem Gockim (lub jego fragmentem) uczestników Festiwalu wraz z pełnym wyposażeniem: wojownicy na koniach - pochodnie, rogi sygnałowe, bębny, okrzyki bojowe, fabularyzowane potyczki barbarzyńców z legionistami rzymskimi - kompletna sceneria służąca do nakręcenia filmu promocyjnego oraz wykonania dokumentacji fotograficznej wydarzenia (możliwość udostępnienia kompletnych strojów dla statystów pragnących wziąć udział w przemarszu). Ok. 21.00 - wejście do obozu historycznego w Kryłowie - uroczysty przemarsz przez centrum Kryłowa. W godzinach wieczornych planowana jest wspólna kolacja, ognisko integracyjne dla grup rekonstrukcyjnych na terenie obozu historycznego w Kryłowie. W przypadku złych warunków atmosferycznych dopuszcza się odwołanie przemarszu do Kryłowa. W takiej sytuacji, członkowie grup rekonstrukcyjnych zostaną przetransportowani do obozu w Kryłowie autokarami. 3. Zabezpieczenie co najmniej 3 rzemieślników prezentujących dawne rzemiosła (tkactwo, garncarstwo, kowalstwo i inne odpowiadające lub zbliżone do realiów historycznych okresu rzymskiego i okresu wczesnego średniowiecza). 4. Zorganizowanie dwu godzinnego koncertu muzyki folkowej. Wykonawca winien zabezpieczyć dwa zespoły spośród wymienionych poniżej (w tym wynagrodzenie osób występujących i pozostałe koszty związane z wyżywieniem i ewentualnym zakwaterowaniem oraz opłatami za publiczne odtwarzanie muzyki, wynikającymi z przepisów ustawy o prawie autorskim - opłacenia kosztów ZAIKS-u). Preferencje Zamawiającego co do zespołów/gwiazdy - wg kolejności wymienionej - zespół 1 i 2 w pierwszej kolejności. 1) Orkiestra Świętego Mikołaja 2) Lia Fáil 3) Jar lub inny, oferowany przez Wykonawcę 5. Organizacja i zabezpieczenie techniczno-logistyczne imprezy. Przewidywana liczba uczestników - około 900 osób; - Wykonanie identyfikatorów: Organizator, VIP, Prasa - Media, Artysta, Wystawca, - zapewnienie sceny wraz z nagłośnieniem i oświetleniem terenu imprezy w godzinach wieczornych i nocnych od dnia 28.07.2012 do 30.07.2012; montaż sceny w uzgodnionym miejscu najpóźniej do godz. 11-tej dnia 29.07.2012 r. - udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.); - zabezpieczenie sanitariatów i stałego dostępu do wody pitnej dla członków grup rekonstrukcyjnych, - zapewnienie odpowiedniej ochrony terenu imprezy od godz. 14:00 dnia 28.07.2012 do zakończenia imprezy. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za zniszczenia lub kradzież spowodowaną niewystarczającą ochroną i nie będzie wnosił w tym zakresie do Zamawiającego żadnych roszczeń, - zapewnienie konferansjera, który będzie zapowiadał występy i inne wydarzenia opisane w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej i Średniowiecza Gotania 2012, stanowiącego Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zapewnienie opieki medycznej w dniu festiwalu od godz. 9:00 do zakończenia imprezy - zabezpieczenie drewna opałowego do ognisk obozowych w ilości 10 m3 - zabezpieczenie 50 sztuk kostek sprasowanej słomy - zabezpieczenie transportu na trasie Kryłów-Masłomęcz (2 autokary, każdy autokar wykona 5 kursów na trasie Kryłów-Masłomęcz; przewidywana łączna ilość kilometrów do przejechania - ok. 200 km). II. Tyszowce - 12 sierpnia 2012 r. 1. Zabezpieczenie grup rekonstrukcyjnych w ilości nie mniej niż 3 grupy krajowe i nie mniej niż 50 rekonstruktorów/członków grup. Grupy rekonstrukcyjne prezentujące obyczaje, rzemiosła, obrzędy, stroje i uzbrojenie (Słowianie, Rusini, Jaćwingowie, Wikingowie, Tatarzy). Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z uczestnictwem grup w festiwalu, obejmujące m. innymi: koszty dojazdu, wyżywienia w dniu festiwalu, zabezpieczenie strony artystycznej/wynagrodzenie osób występujących. 2. Zabezpieczenie co najmniej 6 rzemieślników prezentujących dawne rzemiosła (tkactwo, garncarstwo, kowalstwo i inne odpowiadające lub zbliżone do realiów historycznych okresu średniowiecza). 3. Urządzenie i wyposażenie historycznego obozu w Tyszowcach (targowisko miejskie), według opisu i wstępnej propozycji rozmieszczenia poszczególnych części obozu historycznego zawartych w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2012, stanowiącym Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Organizacja i zabezpieczenie techniczno-logistyczne imprezy. Przewidywana liczba uczestników - około 1200 osób; planowy czas imprezy masowej w godz. od 12.00 do 24.00. - zapewnienie ochrony uczestników imprezy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), koszty ubezpieczenia imprezy - opłacenia ubezpieczenie OC i NNW zgodnie przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), powiadomienia ochrony, że przebywanie w obszarach wydzielonych imprezy masowej dozwolone jest wyłącznie dla osób posiadających identyfikatory wykonane przez wykonawcę: Organizator, VIP, Prasa -Media, Artysta, Wystawca, a wejście innych osób może się odbywać tylko w towarzystwie osób posiadających identyfikatory; nagłośnienie i oświetlenie terenu imprezy/estradowe spełniające wymogi riderów występujących gwiazd/zespołów muzycznych; dostawa i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dużej estrady/sceny, sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej i osłoniętej, spełniającej wymogi riderów występujących gwiazd/zespołów - montaż sceny w uzgodnionym miejscu w Tyszowcach najpóźniej do godz. 9-tej dnia 12.08.2012 r. - demontaż po zakończeniu imprezy, udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.); zabezpieczenie sanitariatów, uzyskanie wymaganych zezwoleń na organizację imprezy masowej zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 62, poz. 504), zapewnienia na własny koszt odpowiedniej ochrony estrady od momentu przyjazdu na teren imprezy masowej do momentu wyjazdu aparatury oświetleniowej, nagłośnieniowej i sceny. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za zniszczenia lub kradzież spowodowaną niewystarczającą ochroną i nie będzie wnosił w tym zakresie do Zamawiającego żadnych roszczeń, zapewnienia przez cały okres trwania imprezy konferansjera, który będzie zapowiadał występy i inne wydarzenia opisane w Scenariuszu Organizacji Międzynarodowego Festiwalu Kultury Antycznej Gotania 2012, stanowiącego Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zapewnienie opieki medycznej w dniu festiwalu od godz. 9:00 do zakończenia imprezy. - zapewnienie/dostawa 3 dodatkowych namiotów, w których uczestnicy imprezy będą mogli przymierzać stroje epokowe oraz pozować do zdjęć (panowie w pełnym rynsztunku, panie z biżuterią); namioty o powierzchni co najmniej 18 m2 na konstrukcjach aluminiowych z plandeką PCV i certyfikatem niepalności ścian - zapewnienie/dostawa 5 kompletów męskich strojów z czasów Grodów Czerwieńskich składających się ze spodni, tuniki, płaszcza, pasa obuwia wg źródeł historycznych dot. okresu średniowiecza. Stroje wykorzystane zostaną przez przedstawicieli władz i organizatorów, na potrzeby organizacji imprezy, w tym odebranie prezentacji/parady grup rekonstrukcyjnych - wykonanie 3 tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 100x70 cm, wykonane z drewna lub metalu z informacjami o odkryciach archeologicznych w m. Czermno na terenie Gminy Tyszowce, które będą informować uczestników festiwalu o grodzisku w Czermnie. Tablice zostaną umieszczone przy wejściu na teren obozu historycznego 5. Zorganizowanie koncertu muzyki zespołu Smile lub innego uzgodnionego z Zamawiającym 6. Zorganizowanie po oficjalnym zakończeniu historycznej części festiwalu koncertu muzyki współczesnej dla widzów, uczestników festiwalu i przybyłych gości na zakończenie imprezy, w tym wynagrodzenie osób występujących i pozostałe koszty związane z wyżywieniem i ewentualnym zakwaterowaniem oraz opłatami za publiczne odtwarzanie muzyki, wynikającymi z przepisów ustawy o prawie autorskim - opłacenia kosztów ZAIKS-u, zabezpieczenia garderób namiotowych dla występujących gwiazd/zespołów zgodnie z ich riderem, Zamawiający wymaga zespoły/gwiazdy - wg kolejności wymienionej - zespół/gwiazda wieczoru z poz. nr 1 w pierwszej kolejności. 1) Feel 2) Budka Suflera 3) Andrzej Piaseczny 4) Lombard Czas trwania występu - min. 60 minut plus bisy 7. Zapewnienie zespołu do zabawy tanecznej na zakończenie imprezy (zespół wg uznania Wykonawcy, w uzgodnieniu z Zamawiającym) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO FESTIWALU KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA PROMUJĄCEGO PODREGION GOTANIA, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA wymaga się wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 0/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 5 lipca 2012 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr ZP.271.10.2012 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: za udział zespołu Feel w dniu 12.08.2012 r. w Tyszowcach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach