Przetargi.pl
Organizacja Letniego Obozu Języka Angielskiego

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Letniego Obozu Języka Angielskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja Letniego Obozu Językowego dla młodzieży wskazanej przez partnerskie gminy Zabierzów, Morawica i Krapkowice, - miejsce: okolice Krakowa - Pogórze Wielickie, Beskid Wyspowy - wiek uczestników: 16-19 lat - liczba uczestników nie większa niż 60 osób plus 10 osobowa kadra, w tym kierownik obozu, trzech wychowawców i 6 native speakers, nauczycieli delegowanych przez partnerskie miasta Camas i Hillsboro. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 55 osób w razie mniejszej frekwencji. - ośrodek położony : a.w odległości co najmniej 1.000 m od dróg publicznych o dużym natężeniu ruchu, b.w odległości co najmniej 1.000 m od zbiornika wodnego, c.w lesie lub w odległości nie większej niż 500 m od ogólnodostępnego lasu, d.w odległości nie większej niż 30 km od granic Krakowa. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie : 1.zakwaterowania dla uczestników i kadry, 2.pełnej obsługi gastronomicznej uczestników i kadry, 3.obsługę medyczną, 4.ubezpieczenia uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków, 5.sal wykładowych, 6.organizacji wycieczek wyjazdowych i lokalnych pieszych. Do obowiązku Wykonawcy należy: 1.Zakwaterowanie uczestników i kadry - teren ośrodka ogrodzony z 24-godzinną ochroną - zakwaterowanie młodzieży i kadry w jednym budynku lub budynkach blisko siebie zlokalizowanych - zakwaterowanie młodzieży w pokojach trzy i czteroosobowych (łóżka jednoosobowe) z łazienką - pokoje uczestników co najwyżej 4 - osobowe, - zakwaterowanie kadry w pokojach dwuosobowych (łóżka jednoosobowe) z łazienką, - zapewnienie przez Wykonawcę obsługi sprzątająco-porządkowej, polegającej na wymianie pościeli przynajmniej raz na 7 dni i sprzątaniu łazienek raz na 7 dni. 2.Obsługa gastronomiczna uczestników i kadry - zapewnienie na terenie ośrodka stołówki - zapewnienie wyżywienia: trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja (prócz 11.7.2010 r. - tylko obiad i kolacja i 24.7.2010 r. - tylko śniadanie), - zapewnienie suchego prowiantu w czasie wycieczek wyjazdowych i na drogę powrotną w dniu zakończenia obozu - zapewnienie na terenie ośrodka miejsca do urządzenia ogniska lub grilla: dwa ogniska lub grille z pieczeniem kiełbasek 3.Obsługa medyczna - zapewnienie na terenie ośrodka co najmniej jednego pomieszczenia izolatki z łazienką i węzłem sanitarnym - zapewnienie całodobowej opieki medycznej - co najmniej w osobie jednej pielęgniarki, - zapewnienie wyposażenia apteczki obozowej o minimalnej zawartości: 1)Gaziki sterylne (różnej wielkości np.5x5 3 op.; 7x7 3 op., 9x9 3 op.) 2)Gaza opatrunkowa sterylna tzw. kompres gazowy 2 szt. 0,5 m, 2 szt. 1m 3)Gaziki jałowe 1 op. 4)Nożyczki 5)Bandaż (opaska elastyczna) po 1 szt. z każdego rozmiaru 6)Bandaż dziany po 3 szt. z każdego rozmiaru 7)Chusta trójkątna + agrafka 2 szt. 8)Rękawiczki sterylne 2 pary 9)Rękawiczki gumowe 1 op. 10)Folia srebrno-złota termoizolacyjna(folia NRC) 1 szt. 11)Plaster na rolce 1 szt. 12)Plastry z opatrunkiem różnej wielkości 1 op. 13)Termometr 1 szt. 14)Leko gaziki nasączone spirytusem 1 op. 15)Worek samorozprężalny Ambu + maska lub maseczka do sztucznego oddychania tzw. metodą usta-usta 16) Rurki ustno gardłowe w różnych rozmiarach 2 szt. 17)Woda utleniona 2 szt. 18)Rivanol najlepiej w tab. 19)Sulfacetamid krople 1 op. 20)Altacet żel 21)Panthenol spray lub coś podobnego na oparzenia 22)Opatrunki Hydrożelowe 3 szt. 23)Aviomarin tab. 1 op. 24)Calcium 1op. 25)Allertec tab. lub np. CetAlergin tab. 1 op. 26)Fenistil żel 1 szt. 27)Aspiryna tab. 1 op. 28)Naproxen żel 1 szt. 29)Cardiamid + Coffeina krople 1 szt. 30)Neospazmina surop 31)Paracetamol 1 op. w czopkach 32)Apap lub Codipar tb 1 op. 33)Ibufen tab.1 op. 34)No-Spa tab.1 op. 35)Nifuroksazyd tab.1 op. 36)Carbo medicinalis (węgiel leczniczy) 1 op. 37)Krople miętowe lub żołądkowe 1 szt. 38)Smecta 10 szt. lub np. Enterol 39)Lactulaza syrop lub np. tab Alax (ziołowy środek przeczyszczający) bądź herbatka przyspieszająca przemianę materii 40)Acatar Anti-Tabs lub Cirrus 1 op. 41)Tabletki do ssania na gardło np. Septolete 1 op. 42)Teraflu czy Gripex (na przeziębienie) 43)Kubki jednorazowe 1 op. 44)Kieliszki jednorazowe do leków 1 op. 45)Woda niegazowana (na bieżąco uzupełniana podobnie jak leki i środki opatrunkowe) 46)Dexapolcort (areozol) 47)Oxycort (areozol) - w uzasadnionych i nagłych przypadkach, zapewnienie możliwości niezwłocznej konsultacji lekarskiej 4.Ubezpieczenie uczestników i kadry - ubezpieczenie uczestników i kadry obozu od następstw nieszczęśliwych wypadków 5.Udostępnienie sal wykładowych - zapewnienie na terenie ośrodka: trzech, klimatyzowanych sal szkoleniowych na zajęcia językowe: dla grup nie mniejszych niż 20 osób w dniach 12,13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22 i 23 lipca w godzinach od 8.00 do 14.00 - wyposażenie sal szkoleniowych obejmujące co najmniej: WI-FI, flip-chart, projektor multimedialny 6.Organizację wycieczek wyjazdowych i lokalnych pieszych - organizacja całodziennych wycieczek wyjazdowych dla 70 osób, w tym 60 uczestników obozu wraz z opiekunami (kadrą), obejmująca usługi transportowe, przewodnickie, wstępy do obiektów muzealnych i rekreacyjnych oraz suchy prowiant: - wycieczka do Wieliczki i zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce - wycieczka do Krakowa - Trasa Królewska, Rynek, Wzgórze Wawelskie - wycieczki wyjazdowe zostaną zorganizowane w dni wolne od pracy - organizacja lokalnych wycieczek pieszych do miejsc atrakcyjnych ze względu na miejscową tradycję, historię lub widoki, obejmująca wstępy do obiektów 7.Inne - zapewnienie na terenie ośrodka możliwości korzystania z urządzeń sportowo-rekreacyjnych : a.nieodpłatnego dostępu co najmniej do: 1)basenu odkrytego pod opieka ratowników zgodnie z odrębnymi przepisami; 2) boiska do siatkówki plażowej; 3)boiska do piłki nożnej; 4)boiska do koszykówki; 5)siłowni 6)stołu bilardowego z wyposażeniem 7)stołu do tenisa stołowego z wyposażeniem 8)gry (piłkarzyki) b.odpłatnego dostępu co najmniej do: 1)sauny; 2)kortu do tenisa ziemnego 3)groty solnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55243005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną