Przetargi.pl
Organizacja konferencji międzynarodowej VI International Conference on Children s Health and the Environment

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja konferencji międzynarodowej VI International Conference on Children s Health and the Environment
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4 dniowa konferencja VI International Conference on Children s Health and the Environment dla 180 osób odbędzie się w dniach 14-17.11.2011 w Łodzi. W następującym zakresie: Zapewnienie: -zakup gadżetów na konferencję -wynajem sal szkoleniowych na 180 osób oraz na 50 osób w dniach 14-17.11.2011 do przeprowadzenia konferencji oraz kompleksowej obsługi hotelowo-restauracyjnej podczas trwania konferencji oraz: - zapewnienie około 180 uczestnikom konferencji wyżywienia podczas trwania zajęć, ciągła przerwa kawowa i obiad w dniach 14-17.11.2011 oraz dwóch uroczystych kolacji w dniach 15 i 16 listopada 2011 - zapewnienie 18 uczestnikom czterech noclegów ze śniadaniem w pokojach 1 osobowych z możliwością wykorzystania pokojów dwuosobowych do użytku pojedynczego w miejscu gdzie odbędzie się konferencja w dniach: 13-14.11.2011, 14-15.11.2011, 15-16.11.2011 oraz 16-17.11.2011 -zapewnienie dodatkowych 30 miejsc noclegowych ze śniadaniem w pokojach 1 osobowych - możliwość wykorzystania pokojów dwuosobowych do użytku pojedynczego - 4 noce w miejscu gdzie odbędzie się konferencja w dniach: 13-14.11.2011, 14-15.11.2011, 15-16.11.2011 oraz 16-17.11.2011 do zapłaty przez uczestników, -zapewnienie około 180 osobom dwóch uroczystych kolacji w dniach 15 i 16 listopada 2011 wraz z dojazdem na miejsce spod hotelu w którym organizowana będzie konferencja W skład usługi wchodzi również zakup gadżetów reklamujących projekt, zamawiający zobowiązany będzie do zakupu gadżetów zgodnie ze specyfikacją oraz ich ologotypowania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest dostarczenie egzemplarzy okazowych poszczególnych produktów. Dostarczone próbki muszą odpowiadać jakością asortymentowi opisanemu w SIWZ i wyglądem gadżetom przedstawionym na zdjęciach oraz spełniać funkcje odpowiednie poszczególnym pozycjom. Egzemplarze okazowe nie muszą odpowiadać kolorystyce określonej w SIWZ z zastrzeżeniem, że z chwilą dostawy Zamawiający otrzyma towar zgodnie z kolorystyką określoną w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy wydrukowane pozycje do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt. Dostawy realizowane będą każdego dnia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach