Przetargi.pl
Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkól - Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi

Miejski Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Szkolna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2658569 , fax. 032 2651853
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Szkół
    ul. Szkolna 6 6
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2658569, fax. 032 2651853
    REGON: 27828348800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzs.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkól - Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nadmorskiej (preferowana Jastrzębia Góra lub inna miejscowość między Ustką a Helem) w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przewidywana liczba uczniów - 60, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych. a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 2.2.Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC- sprawne, sprzęt DVD/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a)zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. c) w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d)w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3. Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym : a) obiekt oddalony maksymalnie do 700 m od morza, ogrodzony; b) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max. 5- osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe -nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła (wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku); c) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; d) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach; e)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); e) wyżywienie 4X dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek ,kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe, zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. Turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną; f) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; g) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem; h) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; i) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży; j) opieka rezydenta. 2.4 Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty) + rejs statkiem (w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), b) zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek. c) jednego wyjścia na basen kryty lub przejażdżki konnej. 2.5 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- sportowego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; b) zapewnienie jednego pomieszczenia (sali) do prowadzenia zajęć dydaktycznych mieszczącego około 30 uczniów, c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV, d) zorganizowanie co najmniej czterech dyskotek w turnusie, e) możliwość korzystania z placu zabaw, boisk sportowych oraz sprzętu sportowego f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika 2.6 Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie ośrodka (w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewni zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe 2.7. Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie; b) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; c) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach