Przetargi.pl
Organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach dla około 100 osób nad morzem Bałtyckim.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 15C
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 641 32 12 , fax. 0-32 641 32 12
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Aleja 1000-lecia 15C 15C
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 641 32 12, fax. 0-32 641 32 12
    REGON: 00344899400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach dla około 100 osób nad morzem Bałtyckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach dla min. 90 maks. 100 osób. Wypoczynek ma być zorganizowany w miejscowości położonej nad morzem Bałtyckim w bezpośredniej bliskości morza, czystej ekologicznie okolicy o korzystnym klimacie. Zadaniem wykonawcy jest organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach nad morzem dla planowanej ilości dzieci wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej oraz zapewnienie dojazdu z Olkusza do miejsca wypoczynku i z powrotem uczestników kolonii. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji kolonii w kilku turnusach (maksymalnie w trzech) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552410001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: -Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydane przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia niżej wymienionych warunków minimalnych: a. Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić personel posiadający wymagane uprawnienia- wymagania minimalne w zakresie obsady osobowej: - kierownik kolonii, - wychowawcy minimum- 1 na 20 uczestników (w przypadku dzieci poniżej 10 roku życia minimum 1 na 15 uczestników), - pielęgniarka całodobowo, - lekarz na każde wezwanie, - ratownik w czasie korzystania przez uczestników kolonii z wyznaczonych kąpielisk, - psycholog/pedagog lub terapeuta posiadający kwalifikacje do realizacji programu profilaktycznego b. Wykonawca musi wykazać, że posiada- dysponuje odpowiednią bazą noclegową, rekreacyjno-wypoczynkową niezbędna do wykonania zamówienia. Wymagania minimalne: - obiekt usytuowany blisko morza, z co najmniej jedną świetlicą i jedną sala dydaktyczną, ogrodzony, z zespołem boisk(piłka nożna, koszykówka, siatkówka), placem zabaw, - zakwaterowanie (pokoje maksymalnie 4 osobowe, zabezpieczenie pościeli) Wykonawca przedstawi kartę kwalifikacyjną obiektu wypoczynkowego zatwierdzoną przez Stację Sanepid, Straż Pożarną, jednostkę samorządu terytorialnego i kuratorium oświaty - delegaturę kuratorium oświaty właściwą dla placówki - na akcję letnią 2009r. c. Wykonawca wykonał co najmniej po jednej usłudze rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania polegającą na organizacji kolonii letnich z programem z zakresu informacyjno-edukacyjnym z zakresu profilaktyki uzależnień dla minimum 80 osób 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty Wykonawcy (wg załącznika nr 2), Szczegółowe wyliczenie kosztów stanowi załącznik nr 2a do oferty 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 2.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 2.2 Koncesje, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydane przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy) 2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.4 Potencjał techniczny : a. krótka charakterystyka obiektu (Wykonawca może zamieścić fotografie lub foldery placówki) oraz miejscowości wypoczynkowej z uwzględnieniem atrakcji turystycznych i krajobrazowych , b. karta kwalifikacyjna obiektu wypoczynkowego zatwierdzona przez Stację Sanepid, Straż Pożarną, jednostkę samorządu terytorialnego i kuratorium oświaty - delegaturę kuratorium oświaty właściwą dla placówki - na akcję letnią 2009r. 2.5 Wykaz osób - stanowisk, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 2.6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz okresu i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 6 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność obiektu obiektu (rodzaj miejscowości, baza sportowa obiektu, warunki zakwaterowania, warunki sanitarne, opieka medyczna) i atrakcyjność p
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach