Przetargi.pl
organizacja kolonii letnich dla uczniów ze szkół podstawowych z Gminy Tarnowo Podgórne

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115
    62080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 55112500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja kolonii letnich dla uczniów ze szkół podstawowych z Gminy Tarnowo Podgórne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 lat. Wykonawca musi spełnić następujące wymagania: -zakwaterowanie podczas pięciu bezpośrednio następujących po sobie 7-dniowych turnusów (w każdym turnusie bierze udział 50 osób - 45 uczestników plus 4 opiekunów i 1 kierownik kolonii) w miejscowości nadmorskiej w Polsce, w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego. - OŚRODEK -Zakwaterowanie zorganizowane w budynku murowanym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania w domkach kampingowych, namiotach, budynkach szkolnych i bursach. Uczestnicy muszą być zakwaterowani w jednym budynku wraz z kadrą wychowawców. Pokoje maksymalnie 4 –osobowe z łazienkami ( pełen węzeł sanitarny) lub segment z dwoma pokojami i wspólną łazienką ( pełen węzeł sanitarny). W pokojach łóżka pojedyncze ( nie mogą być piętrowe), liczba osób w pokoju od 2-4, a w segmencie nie może być większa niż sześć osób. Pokoje i segmenty nie mogą być dwupoziomowe. Pokoje muszą być wyposażone w podstawowe meble: co najmniej szafa ubraniowa, stolik, krzesła, łóżka. Pokoje posiadają odpowiednią liczbę (w stosunku do liczby miejsc w sypialnych w pokoju) krzeseł, stół lub ławę, szafę z miejscem do wieszania ubrań i półkami), stoliki nocne. Pokoje czyste, odmalowane, bez śladów wilgoci. Woda ciepła bez ograniczeń. Teren ośrodka musi być ogrodzony, z wydzielonym miejscem do rekreacji, urządzeniami do zabaw ruchowych „plac zabaw dla dzieci” i ćwiczeń, stoły do ping-ponga, boisko do siatkówki i/lub koszykówki, miejsce na ognisko, plac do tańca / zajęć ruchowych. W ośrodku musi znajdować się wydzielona duża sala do zajęć świetlicowych (ok. 100 m²) odpowiednio wyposażona w stoły i krzesła, a także w dodatkowe sprzęty umożliwiające prowadzenie zajęć rekreacyjnych np. stół do ping – ponga, rakietki oraz sprzęt nagłaśniający umożliwiający organizację dyskotek. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować korzystanie przez dzieci z ww. obiektów rekreacyjno-sportowych. Basen kryty, do którego wykonawca zapewni bezpłatny dostęp, w każdym turnusie dla każdego uczestnika, musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. - Obiekt kolonijny w odległości do 350 metrów do plaży z miejscem umożliwiającym bezpieczną kąpiel. Odległość należy mierzyć wzdłuż drogi przeznaczonej do ruchu pieszego; kąpielisko, do którego liczona jest odległość musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i czystości wody. Opiekę ratownika zapewnia Wykonawca (podczas kąpieli ratownik jest tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). Wykonawca dostarcza kierownikowi kolonii kopię umowy z ratownikiem w pierwszy dzień danego turnusu. - terminy poszczególnych turnusów w okresie między 25 czerwca 2017 r. a 30 lipca 2017 r.: I turnus - 25 czerwca do 2 lipca, II turnus - 2 lipca do 9 lipca, III turnus - 9 lipca do 16 lipca, IV turnus - 16 lipca do 23 lipca , V turnus - 23 lipca do 30 lipca, - zapewnienie całodziennego wyżywienia - 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (posiłki do napojów). Wszystkie posiłki w systemie „stół szwedzki”. Dopuszcza się obiad serwowany. Dzienna stawka żywieniowa na 1 dziecko nie może być niższa niż 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć zł 00/100). Każdy turnus rozpoczyna się i kończy obiadem (w dniu wyjazdu dodatkowy obiad). Wykonawca zapewnia uczestnikom turnusów suchy prowiant i napoje na drogę powrotną. Wykonawca zapewnia stały dostęp do wody pitnej. - zapewnienie całodobowej opieki medycznej: pielęgniarka na miejscu i lekarz na wezwanie. - zapewnienie uczestnikom turnusów transportu autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.).Transport odbywać się może wyłącznie w ciągu dnia - spod Szkoły Podstawowej w Tarnowie Podgórnym i Przeźmierowie do ośrodka kolonijnego. Powrót z miejsca wypoczynku odbywa się również do Szkoły Podstawowej w Przeźmierowie i Tarnowie Podgórnym. Zamawiający zapewnia kierownika kolonii i opiekę wychowawców podczas każdego z turnusów. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej raz w każdym turnusie dodatkowe atrakcje np.: animatora, magika, zajęcia taneczne, zajęcia rekreacyjno-sportowe (np. zumba) itp. - Zamawiający ubezpiecza uczestników kolonii we własnym zakresie. - Prawo opcji - ilość osób uczestniczących w każdym z turnusów może ulec zmianie w zakresie minus 3 osób. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia tej zmiany rozliczając koszty po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę jako miejsc zakwaterowania dzieci oraz miejsc spożywania posiłków i spędzania czasu wolnego przed wyborem oferty najkorzystniejszej. - Zamawiający we własnym zakresie zgłosi do Kuratorium Oświaty organizację kolonii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55243000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach