Przetargi.pl
ORGANIZACJA KOLONII LETNICH DLA DZIECI Z TERENU GMINY GŁOGÓW W 2009 ROKU

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA KOLONII LETNICH DLA DZIECI Z TERENU GMINY GŁOGÓW W 2009 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod i nazwa na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień: 63510000-7 - usługi biur podróży i podobne 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zagwarantowanie zakwaterowania dzieci (100 osób w wieku 11-14 lat) podczas dwóch 10-dniowych turnusów (w każdym weźmie udział 50 dzieci) w miejscowości nadmorskiej w dniach 15.07.2009 r. - 15.08.2009 r. w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 8-osobowych; dostępny w budynku węzeł sanitarny wyposażony w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. Przez 10-dniowy turnus należy rozumieć: kolacja - dzień pierwszy, pobyt (dziewięć noclegów, 9 dni z całodziennym wyżywieniem), śniadanie i prowiant na drogę - dzień ostatni. b) zapewnienie całodziennego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadania, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek); c) zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych znajdujących się na terenie ośrodka; d) zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej; e) zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, ze szczególnym uwzględnieniem programu z zakresu profilaktyki uzależnień; f) zapewnienie opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie; g) zapewnienie uczestnikom kolonii oraz osobom wymienionym w punkcie 3 transportu z Głogowa do ośrodka kolonijnego i z powrotem autokarami z klimatyzacją; h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas pobytu. 3. Wykonawca przez cały okres turnusu zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania (pokój z łazienką) i całodziennego wyżywienia dla dwóch osób sprawujących opiekę nad dziećmi ze strony gminy Głogów. 4. Wykonawca zapewnia na swój koszt transport. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez wykonawcę jako miejsc zakwaterowania dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć ofertę wadium. a) wysokość wadium Zamawiający ustala w kwocie 1.500,00 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych. b) termin wniesienia wadium - przed terminem złożenia oferty. Wpłaty wadium należy dokonać na konto Zamawiającego Nr 44-86460008-0000-0000-6161-0004 w Banku Spółdzielczym w Głogowie, dołączając do oferty ksero dowodu wpłaty. c) zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz.U. z 2007, Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, d) spełniają wszystkie warunki Zamawiającego zawarte w niniejszej specyfikacji, e) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia, kadrę i pracowników, f) zaproponują obiekt kolonijny znajdujący się w miejscowości nadmorskiej, oddalony do morza nie więcej niż 500 m, g) zapewnią dzienną stawkę żywieniową na jedno dziecko nie niższą niż 18 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca sporządza lub dostarcza następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem proponowanych dodatkowych atrakcji. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2 do specyfikacji), 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania czynności objętych zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. Aktualne zaświadczenia urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat min. 3 zamówień o profilu zbliżonym do przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem ich wartości i daty wykonania, odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 4 do specyfikacji), 7. Zaakceptowany i opieczętowany na każdej stronie przez wykonawcę lub jego pełnomocnika projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, 8. Dokumenty określające posiadanie wymaganych prawem zezwoleń (takie jak zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, a także aktualna karta kwalifikacyjna dla obiektów kolonijnych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ze zmianami). W przypadku obiektów sezonowych, dostosowanych do potrzeb organizacji kolonii, wymaganą kartę kolonijną obiektu należy przedłożyć zamawiającemu na 21 dni przed rozpoczęciem pierwszego turnusu. 9. Wykaz będących w dyspozycji wykonawcy budynków kolonijnych wraz z określeniem, czy są to budynki murowane lub domki kempingowe, podanie liczby pokoi ze wskazaniem ilu osobowe są to pokoje oraz czy są wyposażone w łazienki, 10. Wykaz obiektów sportowych, rekreacyjnych, kulturalno-sportowych dostępnych dla kolonistów. 11. Oświadczenie, że proponowany przez wykonawcę obiekt kolonijny znajduje się w miejscowości nadmorskiej położony w otoczeniu zieleni i z dala od uciążliwego ruchu ulicznego, z bliskością do morza - do 500 m, oraz że w przypadku wyboru jego oferty wykonawca zapewni minimalną dzienną stawkę żywieniową przypadającą na 1 dziecko nie niższą niż 18 złotych: Dokumenty winny być dołączone w oryginale lub w kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo określające jego zakres musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy i załączone do oferty. Przepisy art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie wobec wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena standardu obiektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach