Przetargi.pl
Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży szkolnej

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Opolska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 43 49 600 , fax. 32 47 40 146
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Opolska 9 9
    44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 43 49 600, fax. 32 47 40 146
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich w miejscowości na terenie Polski nad Morzem Bałtyckim dla 88 dzieci i młodzieży ( maksymalna szacunkowa określona przez Zamawiającego liczba dzieci i młodzieży ) - uczestników kolonii w wieku od 8 do 16 lat z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój, zwanych dalej koloniami. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym, określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności nie może zapewnić, że zrealizuje zamówienie w pełnym zakresie. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników kolonii w przypadku uzasadnionej rezygnacji dziecka z uczestnictwa i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. 3.3. Zamawiający wymaga, aby Organizator wypoczynku dopełnił czynności, o których mowa w § 6.1. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U.2009 nr 218 poz. 1696) w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania zgodnie, z którym Organizator wypoczynku może zorganizować wypoczynek po przedstawieniu kuratorowi Oświaty, właściwemu ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora, zgłoszenia wypoczynku. Wypoczynek winien być zgłoszony poprzez wypełnienie formularza on-line zamieszczonego w internecie oraz poprzez złożenie wydruku tego formularza (wraz z załącznikami) w kuratorium oświaty właściwym ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy. 3.4. WYMAGANIA dla zamówienia : 1)Ilość i czas trwania turnusów: -kolonie winny się odbyć, w dwóch dwutygodniowych turnusach w okresie letnich wakacji szkolnych 2014r., -turnusy mogą rozpoczynać się jeden po drugim, a w przypadku zazębiania się terminów turnusów uczestnicy winny mieć zapewniony dwutygodniowy pobyt zgodnie z niniejszą SIWZ, -czas trwania jednego turnusu powinien liczyć 14 pełnych dni pobytu oraz 14 noclegów -Zamawiający wymaga utworzenia co najmniej dwóch grup wiekowych dla dziewcząt i chłopców w każdym turnusie. 2)Zakwaterowanie: -ośrodek kolonijny oddalony od głównych dróg, -ośrodek położony nie więcej niż 1000 m od bramy wejściowej na teren ośrodka do wejścia na plażę, -pokoje co najwyżej 6-osobowe, wyposażone w tapczany jednoosobowe (nie dopuszcza się łóżek piętrowych) , szafki nocne przy każdym łóżku, szafy, stoliki, krzesła, czystą pościel i bieliznę pościelową, -pełny węzeł sanitarny w pokojach - umywalka, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną woda, -budynki murowane (w rozumieniu przepisów Prawo budowlane) -wymagane pomieszczenie do suszenia odzieży oraz zapewniony sprzęt do prasowania, -stołówka na terenie ośrodka, -możliwość dogrzania budynku w chłodne dni i noce, -teren ogrodzony, oświetlony, stale strzeżony, -bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe), -dostęp do boisk (piłka nożna, siatkówka, koszykówka) na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa, 3)Wyżywienie: -5 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu żywności i żywienia i z zasadami higieny, -niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu -pierwszym posiłkiem jest obiado-kolacja w dniu pierwszym, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu ostatnim, -stały dostęp do termosów z napojami podczas pobytu dzieci w ośrodku, -w czasie podroży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu i napojów 4)Zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami § 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U.2009 nr 218 poz. 1696) tj.: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób a w przypadku dzieci do 10 roku życia liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób 5)Zapewnienie całodobowej opieki medycznej (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa) dla całej grupy. W przypadku zachorowania uczestnika podczas pobytu na koloniach oraz konieczności podjęcia leczenia, Wykonawca zobowiązany jest pokryć jego koszt do kwoty nie przekraczającej 200 zł. 6)Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli. 7)Program kolonii powinien obejmować zajęcia na wolnym powietrzu (pobyt nad morzem, zabawy na plaży itp.) oraz warsztaty terapeutyczne wraz ze wsparciem psychologicznym dla dzieci i młodzieży wg potrzeb. 8)Ze względów organizacyjnych, dzieci w ramach danego turnusu winny być zakwaterowane w jednej miejscowości i w jednym obiekcie tj. ośrodku wypoczynkowym mogącym składać się z kilku budynków, przy czym należy pamiętać, iż każdy z budynków musi spełniać wymogi określone w SIWZ. 9)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii osobom trzecim. 10)Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. 11)Transport na i z kolonii: -autokar wyposażony w wc, klimatyzację z aktualnym przeglądem technicznym, -Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie -Wykonawca zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem z kolonii, -zapewnienia obsługi dwóch kierowców i odpowiedniej ilości wychowawców, -przejazd w ciągu dnia, -zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, -zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, -do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. -autokar winien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem. 12)Turystyka i rekreacja: -należy zorganizować 2 całodniowe wycieczki turystyczno-krajoznawcze, z zapewnieniem jednego gorącego posiłku oraz suchego prowiantu i soków, w tym jedną wycieczkę autokarową i jedną wycieczkę, w ramach której zorganizowany zostanie m.in. rejs statkiem. Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży cztery propozycje wycieczek do wyboru przez Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. -Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii codzienne imprezy rekreacyjno-sportowe, imprezy kulturalno-oświatowe, dyskoteki, co najmniej dwa ogniska, w tym pieczenie kiełbasek, wycieczki piesze, rowerowe po okolicy, nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla uczestników kolonii letnich za udział w konkursach i zabawach 13)Zamawiający przed rozstrzygnięciem postępowania zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanym obiekcie, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ. 14)Zamawiający poprzez swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją zamówienia zgodnie z umową ma prawo do: -kontroli warunków socjalno-bytowych, -pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury - ( protokół ) 15)W cenę oferty należy wliczyć: -noclegi, -wyżywienie, -opiekę kadry pedagogicznej, -opiekę medyczną, -ratownika, -koszt wycieczek i przewodnika, -realizację programu kolonii, -ubezpieczenie uczestników, -transport na i z kolonii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl, www.ops.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach