Gmina Dobromierz ogłasza przetarg
- Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
- Data zamieszczenia: 2010-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
Plac Wolności 24 24
58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
REGON: 89071834300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kolonii letnich dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem, w formie kolonijnej dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 r. 2.Miejsce kolonii: Polska nad morzem w miejscowościach z bezpośrednim dostępem do morza, w obiekcie położonym w odległości nie przekraczającej 800 m od morza. 3.Wielkość zamówienia: 100 osób w jednym 10 - dniowym turnusie. Pobyt uczestników w ośrodku wypoczynkowym obejmie pełne 10 dni, w tym 9 noclegów ( dojazd do ośrodka wypoczynkowego i powrót nie jest wliczany w okres trwania turnusu kolonijnego ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników kolonii, przy czym prognozowaną liczbę poda Wykonawcy w terminie 14 dni przed rozpoczęciem turnusu, natomiast rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej liczby dzieci uczestniczącej w kolonii letniej. Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby dzieci faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny jednego skierowania kolonijnego brutto. 4.Uczestnicy: dzieci i młodzież w wieku 7-16 lat. 5.Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja ). Pierwszy posiłek - obiadokolacja, ostatni posiłek - obiad. Podczas pobytu na kolonii uczestnicy wypoczynku muszą mieć stały dostęp do napojów. 6. Zakwaterowanie: maksymalna liczba osób w pokoju - 6, nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych, tzw. dostawek jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych, pokoje muszą być wyposażone w szafy, szafki, półki, wieszaki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko oraz stół i krzesła w liczbie odpowiadającej liczbie zakwaterowanych, pokoje i łazienki muszą być czyste i estetyczne, ciepła woda dostępna 24 godz./ dobę, urządzenia sanitarne muszą znajdować się w budynku, w którym zakwaterowane będą dzieci, obiekt kolonijny powinien być ogrodzony. Na terenie obiektu winna znajdować się stołówka i świetlica. 6.Program - w czasie każdego turnusu będzie realizowany: program profilaktyczny w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w rozwiązywaniu problemów i emocji w ilości 10 godzin dla każdej grupy, prowadzony przez psychologa, pogram w zakresie sportu, rekreacji i kultury ( zawody sportowe, gry, konkursy ), prowadzony przez osobę o kwalifikacjach właściwych do realizacji programu kolonii np. odpowiednio instruktora rekreacji ruchowej/ gier zespołowych. 7.Inne wymagania: Wykonawca zamówienia musi: dowieźć dzieci autokarem wyposażonym w klimatyzację na miejsce kolonii i z powrotem z miejscowości, która jest siedzibą Zamawiającego, pod opieką pedagogiczną wychowawców, zapewnić suchy prowiant i napoje podczas powrotu dzieci z kolonii do domu, nie pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii, zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom na czas przejazdu i pobytu dzieci na kolonii, zapewnić bezpłatną opiekę medyczną, lekarsko - pielęgniarską uczestnikom kolonii, zapewnić bezpłatny dostęp uczestników kolonii do obiektów sportowych i kąpielisk, zorganizować podczas trwania turnusu co najmniej jedną atrakcyjną całodzienną wycieczkę autokarową, zapewnić bezpłatny wstęp do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów oraz autokar w przypadku konieczności dowozu dzieci, zapewnić organizację kolonii oraz kadrę pedagogiczną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - z uwzględnieniem zmian wynikających z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. Dz. U. Nr 218 poz. 1696 (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami), zapewnić warunki bezpieczeństwa, a w szczególności podczas kąpieli i wędrówek górskich zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U z 1997 r. Nr 57, poz. 358). 8.Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatny pobyt ( noclegi, wyżywienie, ubezpieczenie, dostęp do wszystkich mediów oraz uczestnictwo w realizacji programu kolonii ) oraz dojazd i powrót wraz z grupą kolonijną, 1 osobie wskazanej przez Zamawiającego, będącej obserwatorem wypoczynku. Obserwator wypoczynku będzie: - reprezentował interesy Zamawiającego, - czuwał nad prawidłową realizacją umowy, - dokumentował pobyt uczestników kolonii i przekazywał relacje Zamawiającemu. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Standard obiektu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie 14-dniowego wypoczynku dla 80 (osiemdziesięciorga) dzieci i młodzieży od 6 do 16 lat, w okresie lipiec-sierpień 2016 r. w miejscowościach nadmorskich, w obiektach murowanych lub drewnianych.
Dodano: 2016-05-24 - Zorganizowanie 14-dniowego wypoczynku dla 80 (osiemdziesięciorga) dzieci i młodzieży od 6 do 16 lat, w okresie lipiec-sierpień 2015 r. w miejscowościach nadmorskich, w obiektach murowanych lub drewnianych.
Dodano: 2015-06-02 - Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2015 r.
Dodano: 2015-04-07 - Zorganizowanie 14-dniowego wypoczynku dla 80 (osiemdziesięciorga) dzieci i młodzieży od 6 do 16 lat, w okresie lipiec-sierpień 2014 r. w miejscowościach nadmorskich, w obiektach murowanych lub drewnianych.
Dodano: 2014-05-14 - Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2014 r.
Dodano: 2014-04-25 - Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2014 roku
Dodano: 2014-04-09 - Organizacja zimowiska dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2014 roku
Dodano: 2014-01-20 - Zorganizowanie 14-dniowego wypoczynku dla 80 (osiemdziesięciorga) dzieci i młodzieży od 7 do 16 lat, w okresie lipiec-sierpień 2013 r. w miejscowościach nadmorskich, w obiektach murowanych lub drewnianych.
Dodano: 2013-05-28 - Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2013 r.
Dodano: 2013-05-20 - Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2013 roku
Dodano: 2013-05-02