Przetargi.pl
Organizacja Kampanii Promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Kampanii Promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 3.4. - Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne objętego osią priorytetową 3- Środki służące wspólnemu interesowi, zawarta w Programie operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach. Opis projektu: Projekt polega na organizacji gminnej Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach. Kampania zaplanowana jest na 15 sierpnia 2011 r. (poniedziałek) w formie imprezy plenerowej z licznymi atrakcyjnymi elementami promującymi spożycie ryb. Odbiorcami kampanii będą mieszkańcy Gminy Stare Babice oraz osoby czasowo przebywające w gminie. Kampanię promocyjną Odkryj pstrąga w Starych Babicach otworzy Wójt Gminy Stare Babice, o godz. 12.00 i zamknie o godz. 18.30. Kampania promocyjna, i jej elementy składowe, odbywać się będą na Polanie Dwóch Stawów w Zielonkach Parcele na terenie Gminy Stare Babice przy ulicy Rekreacyjnej. Głównym celem planowanej Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach jest wzrost sprzedaży ryb i produktów rybnych poprzez promocję spożycia produktów rybnych (w szczególności z pstrąga) wśród lokalnej gminnej społeczności Starych Babic. W trakcie kampanii Wykonawca zobowiązany jest zrealizować następujące czynności: 1) Bezpośrednią degustację pstrąga (wędzonego) przez mieszkańców Gminy Stare Babice. Przewiduje się wydanie około 6 tys. porcji 80-100 gramowych z wędzonego pstrąga na zimno. 2) Przeprowadzić badanie ankietowe badające preferencje konsumentów w stosunku do produktów z pstrąga. Przewiduje się przeprowadzenie 300 wywiadów ankietowych wśród osób, które będą tego dnia degustować pstrąga. Ankieta będzie anonimowa, a jej opracowane zbiorczo wyniki zamieszczone będą ogólnodostępnie na stronie internetowej Urzędu Gminy. Wyniki będą bazą informacyjną na przyszłość dla osób zaangażowanych w promocję pstrąga i produktów z pstrąga. Pozwolą lepiej dostosować produkty z pstrąga do wymogów konsumentów. 3) Przeprowadzić pokaz kulinarny znanego Mistrza Kuchni, który przez dwie i pół godziny na scenie będzie przygotowywał na oczach uczestników kampanii, tradycyjne i nowatorskie dania z pstrąga. Zaproszony Mistrz Kuchni swoim autorytetem kulinarnym ma wspierać Gminę Stare Babice w Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach, przekonując wszystkich zebranych do konsumpcji ryb i produktów rybnych. Zadaniem Mistrza poprzez swój pokaz jest przekonanie zebranych do przyrządzania potraw z pstrąga nie tylko w święta, ale, na co dzień. Całość pokazu ma być widoczna na telebimie. 4) Zorganizować wystawę ryb żywych w specjalnym edukacyjnym akwarium. Zaprezentowane mają być ryby śródlądowe. 5) Zorganizować multimedialną wystawę fotograficzną ukazującą pozaprodukcyjne walory stawów rybnych i przyrodę na stawach rybnych oraz pokaz filmowy o hodowli ryb, w tym pstrąga (kino rybne). Pokazy mają się odbywać w ramach plenerowego kina rybnego (w namiocie) cyklicznie, co 30 minut. 6) Przeprowadzić indywidualne porady dietetyka dla chętnych. Poradnictwo ma uwzględniać w szczególności aspekty diety rybnej w zrównoważonej diecie człowieka. 7) Przeprowadzić akcję dystrybucji materiałów promocyjnych o rybach i materiałów promocyjnych z nazwą kampanii - zainteresowani mają otrzymać ulotki i inne obrandowane nazwą kampanii materiały promocyjne promujące spożycie ryb (m.in. kamizelki odblaskowe, balony, koszulki T-shirt oraz polo, czapki z daszkiem, długopisy oraz okładki na zeszyty). 8) Przeprowadzić konkursy oraz eventy plenerowe dla dzieci - m.in. konkurs wiedzy o pstrągu i plener plastyczny Pstrąg i jego środowisko dla dzieci z przedszkoli oraz ze szkół podstawowych oraz inne konkursy, gry i zabawy dla najmłodszych uczestników kampanii. Atrakcje dla najmłodszych uczestników kampanii mają zostać zorganizowane i przeprowadzone przez zawodowych animatorów. Ich celem jest zaszczepienie w najmłodszych pozytywnych skojarzeń z rybami, w sposób zrozumiały i ciekawy dla samych dzieci. 9) Zapewnić wynajem niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. m.in.: telebimu, sceny z nagłośnieniem i oświetleniem, agregatu prądotwórczego, namiotu do degustacji z ławostołami, przenośnych toalet, płotków odgradzających. 3. Szczegółowy opis zadań objętych przedmiotem zamówienia 1) Wykonania materiałów i działań promocyjnych w terminie do dnia 15 sierpnia 2011 r. po wcześniejszym przedstawieniu wzorów materiałów promocyjnych do akceptacji Zamawiającego. W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących elementów a) Plakaty promocyjne (200 szt.) w formacie B2 z nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach i jej programem, b) Banery promocyjne (2 szt.) o wymiarze 7m2 informujące o miejscu i czasie przeprowadzenia Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach, c) Ulotki promocyjne (5000 szt.) w formacie A5 z nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach i jej programem z jednej strony, a drugiej z przepisami na przyrządzanie potraw z pstrąga, d) Kamizelki odblaskowe (200 szt.) w kolorze żółtym, materiał fluorescencyjny polister, z dwoma odblaskowymi pasami wykonanymi ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471, obszycie żółtą lamówką lub pomarańczową z nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach w następującym podziale 100 szt. dla dzieci 100 szt. dla dorosłych, e) Czapki z daszkiem bawełniana (300 szt.) z regulowanym zapięciem z tyłu, z nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz adresem strony www.stare-babice.waw.pl, w kolorze czarnym, pomarańczowym i granatowym, w następującej ilości 100 szt. w kolorze czarnym, 100 szt. w kolorze granatowym 100 szt. w kolorze pomarańczowym, f) Balony (1000 szt.) w następującej ilości 500 szt. w kolorze pomarańczowym z niebieskim nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach 500 szt. w kolorze granatowym z białym nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach, g) Koszulki T-shirt (400 szt.) w kolorze niebieskim z granatowym nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz logo Gminy Stare Babice w podziale na następujące wymiary S - 100 szt. M - 100 szt. L - 100 szt. XL - 100 szt., h) Koszulki polo (200 szt.) w kolorze niebieskim z granatowym nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz logo Gminy Stare Babice w podziale na następujące wymiary S - 50 szt. M - 50 szt. L - 50 szt. XL 50 szt., i) Długopisy (1000 szt.) z tworzywa sztucznego, automatyczne, w kolorze niebieskim z białym nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim, j) Okładki na zeszyty (300 szt.) o wymiarze A-5R, wysokość 21 cm, różnokolorowe, k) Zapowiedzi dot. Kampanii w Radio VOX FM - dwudziestokrotna emisja w ciągu tygodnia poprzedzającego Kampanię promocyjną Odkryj pstrąga w Starych Babicach, l) Billboardy (2 szt.) informujące o miejscu i czasie przeprowadzenia Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach wraz z wynajmem powierzchni reklamowej. Dopuszcza się wymianę na baner niestacjonarny, o wymiarach min. 5 m x 2 m. Wykonawca ponosi koszty montażu, demontażu i wynajmu miejsca ekspozycji. Wywieszenie bilbordów najpóźniej w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, usunięcie najpóźniej do 18.08.2011 r. Wszystkie materiały promocyjne muszą uwzględniać tytuł Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi znakowania materiałów informacyjnych związanych z Programem Operacyjnym Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013), a także z księgą wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 2) Organizacji i przeprowadzenia pokazu kulinarnego. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Dwu i półgodzinny pokaz kulinarny mistrza kuchni (z półgodzinną przerwą), b) Prowadzenie imprezy przez osobę, która ze sceny będzie komentować wydarzenia i atrakcje realizowane podczas kampanii, c) Zabezpieczenie imprezy przez 10 pracowników ochrony. 3) Organizacji i przeprowadzeniu konkursów, wystawy - kina rybnego oraz wystawy ryb żywych. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Konkursów dla dzieci: plenerowej zabawy plastycznej dla dzieci Pstrąg i jego środowisko, rodzinnego konkursu wiedzy o rybach i pstrągu, konkursów i gier związanych z tematem kampanii (8 różnych), b) Multimedialnej wystawy fotograficznej ukazującej pozaprodukcyjne walory stawów rybnych i przyrodę na stawach rybnych oraz pokazu filmowego o hodowli ryb, w tym pstrąga (kino rybne). Pokazy mają się odbywać w ramach plenerowego kina rybnego (w namiocie) cyklicznie, co 30 minut, c) Wykonanie wystawy ryb żywych w akwarium plenerowym - akwarium, w którym szerokiej publiczności zaprezentowane zostaną żywe ryby śródlądowe. 4) Przeprowadzenia badania ankietowego oraz poradnictwa przez dietetyka. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Opracowania wzoru ankiety, która zawierać będzie 10 pytań - badających preferencje konsumentów odnośnie spożycia ryb, b) Badania, które ma objąć 300 wywiadów ankietowych, przeprowadzonych przez 3 ankieterów. Badanie ma zostać przeprowadzone na grupie docelowej kobiet w wieku 25 - 60 lat, c) Opracowania syntetycznego raportu z przeprowadzonego badania ankietowego, d) Konsultacji z dietetykiem - indywidualne konsultacje z dietetykiem dla zainteresowanych osób - punkt poradnictwa w namiocie. Dietetyk ma zapewnić ulotki o diecie rybnej i jej roli w prawidłowym żywieniu człowieka. 5) Przygotowania produktów rybnych na kampanię oraz przeprowadzeniu degustacji produktów rybnych. W zakres zadania wchodzi wykonanie: a) Przygotowanie i dostawa 600 kg, tj. ok. 6000 porcji gotowego wędzonego pstrąga w porcjach 80 - 100 g., b) Zakupy dodatkowe: Bułki - 6 tys. sztuk, Talerzyki papierowe - 6 tys. sztuk, Sztućce plastikowe (widelec) - 6 tys. sztuk, c) Organizacja degustacji wędzonego pstrąga w plenerze uwzględniająca obsługę stoisk przez min. 3 osób. Urządzenie stoisk i obsługa w zakresie Wykonawcy. 6) Przygotowania infrastruktury technicznej kampanii. W zakres zadania wchodzi zapewnienie niezbędnych elementów infrastruktury technicznej: a) Oświetlenia i nagłośnienia sceny w tym min. 2 mikrofonów nagłownych, b) Bramek odgradzających - 120 mb, c) Kompletnego zestaw telebimu + kamery wraz z kamerzystą, d) Agregatu prądotwórczego o mocy 200 kVA, e) Sceny zadaszonej - 6x8m, f) Usługi sprzątnięcia terenu po kampanii, g) Wynajmu 8 toalet standardowych oraz 1 toalety dla osób niepełnosprawnych, h) Dużego namiotu do konsumpcji, który pomieści, co najmniej 24 zestawy ławostołów, i) Namiotów małych - na potrzeby konsultacji z dietetykiem, konkursów i zabaw dla dzieci oraz wyświetlania filmu - zdjęć, j) Ławostołów - 24 zestawy (8 osobowe). 7) Opracowania kampanii promocyjnej W zakres zadania wchodzi wykonanie: a) Opracowanie koncepcji realizacji kampanii promocyjnej uwzględniającej wszystkie ww zadania w operacji: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach, b) Analiza możliwości przeprowadzenia kampanii w odniesieniu do wszystkich, różnorodnych jej elementów z rozpisaniem i wykonaniem zadań. Zadania muszą być zrealizowane wg harmonogramu czasowego zapewniającego zamówienie, dostarczenie oraz dystrybucję produktów i usług składających się realizację kampanii. c) Całościowe zorganizowanie kampanii, z zarządzaniem czynnościami przygotowawczymi i kontrolą realizacji kampanii, tak by w pełni zapewnić osiągnięcie celów założonych w projekcie. 4. Inne warunki wykonania zamówienia 1) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie wizji lokalnej oraz zaznajomienia się ze specyfiką miejsca, na którym w/w przedsięwzięcie będzie organizowane, tj. Polany Dwóch Stawów w Zielonkach Parcele na terenie Gminy Stare Babice przy ulicy Rekreacyjnej. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu przedsięwzięcia, f) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) zgodnie z formą przewidzianą w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach