Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2015-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A 45A
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 00000167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kampanii informacyjno-promocyjnej projektu INNO-EKO-TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji kampanii informacyjno -promocyjnej projektu INNO-EKO-TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SIWZ. 2) Zakres usługi obejmuje: a) organizację kampanii, b) roadshow wraz z organizacją i realizacją seminariów informacyjnych o tematyce OZE, c) zaprojektowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, d) reklamę w prasie, e) reklamę w internecie, f) reklamę w telewizji, g) reklamę w radiu, h) mailing, i) działania niestandardowe, j) raportowanie przebiegu kampanii. 3) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. O/BIAŁYSTOK NR 30 1240 1154 1111 0000 2148 7604 z dopiskiem: DO-120.362/55/15 6) Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok, w terminie wyznaczonym na złożenie ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowana liczba uczestników seminariów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja kampanii informacyjno-promocyjnej projektu INNO-EKO-TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-08-27 - Wdrożenie kampanii wizerunkowej w ramach międzynarodowego projektu Women - Międzynarodowa Strategia przeciwko odpływowi dobrze wykształconych kobiet z regionów peryferyjnych.
Dodano: 2014-04-15 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie kampanii reklamowej polegającej na opracowaniu projektu graficznego, spotu reklamowego oraz jego ekspozycji.
Dodano: 2014-01-29 - Kampania outdoor w największych aglomeracjach kraju: bilbordy i citylights
Dodano: 2010-01-25