Przetargi.pl
Organizacja imprezy Dni Sosnowca 2014

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja imprezy Dni Sosnowca 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksową organizację i realizację masowej imprezy plenerowej artystyczno - rozrywkowej Dni Sosnowca 2014, zwanej dalej imprezą, oraz zapewnienie zaplecza technicznego, medycznego i ochrony w dniach 6 - 8 czerwca 2014 roku w Parku Sieleckim w Sosnowcu przy ul. 3 Maja, zgodnie z załączoną mapką terenu (załącznik nr 1 do Specyfikacji). Teren imprezy będzie zajmował ok. 4.500 m2 z wydzielonej części Parku Sieleckiego, z czego 4.000 m2 przeznaczone będzie dla publiczności. Pozostałe 500 m2 przeznaczone będzie na infrastrukturę techniczną imprezy. Przewidywania ilość uczestników imprezy: około 8.000 osób. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację imprezy Dni Sosnowca 2014 według autorskiego scenariusza, organizowanej dla mieszkańców. WYKONAWCA ZAPEWNIA: - ustawienie sceny o wymiarach min. 10 x 12 m wraz z zapleczem technicznym, garderobami, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, zadaszonej, osłoniętej bokami i tyłem materiałem chroniącym przed warunkami atmosferycznymi, w czasie umożliwiającym sprawne przeprowadzenie prób akustycznych i koncertów. Pod pojęciem sceny rozumie się również zapewnienie reżyserki zawierającej stół monitorowy wraz z realizatorem; - złożenie sceny, zaplecza technicznego po zakończeniu imprezy w dniu 8 czerwca po godz. 22:00. Teren imprezy powinien być opuszczony przez Wykonawcę w stanie nienaruszonym; - ogrodzenie terenu imprezy masowej łatwodemontowalnymi barierkami przestawnymi (z wmontowaną wytrzymałą siatką) o wys. min. 2 m, z wydzielonymi czterema bramami wejściowymi o szerokości min. 3,5 m każda; - ogrodzenie sceny wraz z zapleczem technicznym profesjonalnymi płotkami zaporowymi ciężkimi, które zostaną zamówione, opłacone wraz z transportem i rozstawione przez Wykonawcę przed rozpoczęciem prób akustycznych i koncertów dnia 6 czerwca w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego oraz zostaną one złożone po zakończeniu imprezy w dniu 8 czerwca; - odebranie od Zamawiającego bannera informującego o imprezie o wym. 80 cm x 1000 cm oraz umieszczenie go w widocznym miejscu na scenie; - Wykonawca nie będzie rościł pretensji co do ustawionych przez Zamawiającego w obrębie sceny sprzętów, urządzeń technicznych, ścianki sponsorskiej, jak również pojazdów należących do Zamawiającego podczas imprezy; - Wykonawca jest organizatorem imprezy masowej w rozumieniu przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 611 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzyskania wszelkich niezbędnych zezwoleń na zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy masowej, w tym w szczególności zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wydanego w drodze decyzji przez Prezydenta Miasta Sosnowca, b) zapewnienia ochrony imprezy masowej, adekwatnie do liczby uczestników, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać: kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania. Wykonawca we własnym zakresie zapewni całodobową ochronę sceny, zaplecza technicznego i wszelkich elementów będących integralną częścią organizowanego przedsięwzięcia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe od momentu rozpoczęcia przygotowań do imprezy do momentu całkowitego ich zakończenia. - zabezpieczenia imprezy pod względem zaplecza medycznego poprzez zapewnienie podmiotu świadczącego usługi transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną, zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej; - zapewnienie zaplecza technicznego do sprawnej obsługi imprezy tj. garderób dla artystów oraz pozostałych występujących, zgodnie z riderami technicznymi poszczególnych artystów i występujących, namiotu sztabu organizacyjnego (o wymiarach min. 3 x 3 m) z osobami do obsługi m.in. wydawania akredytacji dla dziennikarzy, identyfikatorów etc., namiotu dla Zamawiającego (o wymiarach min. 4 x 8 - na każdy dzień imprezy, i zapewnienia cateringu dla 20 osób ze strony Zamawiającego (w każdy dzień imprezy): kanapki, owoce, kawa, herbata, napoje (soki, woda mineralna) -namioty powinny być wyposażone w niezbędne stoły i ławki (krzesła); - zapewnienie zabezpieczenia technicznego, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego, który spełnia wymogi w zakresie bezpieczeństwa używania, organizacji imprezy masowej oraz który jest zgodny z riderami technicznym artystów i występujących, zaproponowanych przez Wykonawcę w scenariuszu imprezy; - zapewnienie obsługi technicznej, nagłośnienia i oświetlenia w czasie trwania całej imprezy, a także zapewnienie osoby kierownika sceny, dbającego o sprawny przebieg imprezy według ustalonego scenariusza imprezy; - kierownik sceny będzie również odpowiedzialny za ustalenie z artystami i występującymi i określenie czasu trwania wszelkich prób akustycznych, technicznych, które muszą zakończyć się przed rozpoczęciem imprezy; - zapewnienie identyfikatorów bądź opasek do oznaczenia osób uprawnionych do przebywania w obrębie sceny otoczonej barierkami (płotkami zaporowymi). Identyfikatory (opaski) muszą być różne dla: 1. artystów, 2. obsługi technicznej, 3. Zamawiającego (z nazwą: Organizator), 4. gości, 5. przedstawicieli mediów (fotoreporterów). Przedstawiciele mediów zostaną zapoznani przez Wykonawcę z zasadami oraz możliwością fotografowania czy przeprowadzania wywiadów z artystami i występującymi; - zapewnienie agregatu prądotwórczego (z paliwem), zapewniającego niezależną obsługę energetyczną imprezy, przez cały czas jej trwania oraz osoby posiadającej uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Wykonawca zapewnia również dostęp do energii elektrycznej dla zaplecza sceny; - zapewnienie osoby prowadzącej imprezę, która posiada doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju wydarzeń artystycznych. Konferansjer oprócz zapowiadania kolejnych punktów scenariusza imprezy, będzie prowadził konkursy dla publiczności, jak również będzie zobowiązany do odczytania listy sponsorów oraz komunikatów przygotowanych przez Zamawiającego; - przedstawienie na każdy dzień imprezy (6 - 8 czerwca) scenariusza imprezy z zapewnieniem artystów, gwarantujących jej wysoki poziom. Pod pojęciem scenariusza rozumie się program przebiegu (plan) imprezy wraz z opisami poszczególnych działań. Scenariusz imprezy zawierać będzie występy artystyczne, atrakcje, obudowane wokół głównej gwiazdy muzycznej każdego dnia. Przez gwiazdę rozumie się zespół, wokalistę, wokalistkę, którzy są uznani w całej Polsce i odnieśli w ostatnim czasie sukces, poprzez np. wydanie nowej płyty, wysokie pozycje na ogólnopolskich listach przebojów, bądź odnoszą stale komercyjne sukcesy i są od lat uznawani przez przedstawicieli różnych pokoleń. Wykonawca przedstawi na dzień 6 czerwca program upamiętniający 25. rocznicę wyborów z 4 czerwca 1989 roku pod hasłem Wolność kocham i rozumiem. W związku z powyższym artyści (zespoły) muszą być dostosowane do tej tematyki. Wykonawca przedstawi propozycje artystów (zespołów), którzy w ostatnich trzech latach nie byli gośćmi w Sosnowcu podczas organizowanych imprez plenerowych (lista zespołów w Załączniku nr 2 do Specyfikacji); - umożliwienie występów na scenie amatorskich zespołów sceny lokalnej zaproponowanych przez Zamawiającego. RAMOWY PROGRAM IMPREZY DNI SOSNOWCA 2014 - PARK SIELECKI 06.06.2014 godz. 16.00 występy zespołów muzycznych, które zapewni Zamawiający; godz. 17.00 rozpoczęcie imprezy, program artystyczno - rozrywkowy pod hasłem Wolność kocham i rozumiem, występy zespołów, konkursy i inne atrakcje; godz. 20.30 koncert Gwiazdy Wieczoru (dowolny gatunek dostosowany do tematyki tego dnia); godz. 23.00 proponowane zakończenie imprezy. 07.06.2014 godz. 16.00 występy zespołów muzycznych, które zapewni Zamawiający; godz. 17.00 rozpoczęcie imprezy, program artystyczno - rozrywkowy: występy zespołów, konkursy i inne atrakcje; godz. 20.30 Koncert Gwiazdy Wieczoru (muzyka rap lub hip hop i pochodne); godz. 23.00 proponowane zakończenie imprezy. 08.06.2014 godz. 16.00 występy zespołów muzycznych, które zapewni Zamawiający; godz. 17.00 rozpoczęcie imprezy, program artystyczno - rozrywkowy (muzyka pop i disco polo): występy zespołów, konkursy i inne atrakcje; godz. 20.00 Koncert Gwiazdy Wieczoru (dowolny gatunek); godz. 21.50 pokaz sztucznych ogni; godz. 22.00 zakończenie imprezy. W ofercie należy podać godzinowy rozkład programu artystycznego na każdy dzień imprezy; - zapewnienie podczas trwania całej imprezy oprócz występów muzycznych, konkursów dla osób w różnych kategoriach wiekowych (w trakcie trwania przerw technicznych), w których nagrodami będą przedmioty bądź usługi przekazane przez sponsorów lub Zamawiającego; - Wykonawca zapewni obsługę fotograficzną podczas trwania całej imprezy (w tym zgranie zdjęć na płyty CD (DVD) i przekazanie ich do Wydziału Kultury i Sztuki urzędu Miejskiego w Sosnowcu w terminie do 5 dni po zakończeniu imprezy); - uiszczenie niezbędnych opłat oraz wykonanie wszelkich formalności na rzecz ZAiKSu; - sporządzenie, wydrukowanie i umieszczenie Regulaminu imprezy Dni Sosnowca 2014 (4 egz.) w obrębie otoczenia sceny na barierkach (płotkach zaporowych) oraz przy wejściach na teren imprezy masowej; - umieszczenie scenariusza imprezy przy scenie, w garderobach artystów, w namiotach zaplecza technicznego oraz w namiocie Zamawiającego; - zawarcie stosownych umów z artystami i zespołami oraz zapłaty za wszelkie wynikające z zapisów umów zobowiązania (transport, noclegi, wyżywienie, etc.); - ubezpieczenie imprezy; - zorganizowanie dla uczestników imprezy, pokazu sztucznych ogni po koncercie gwiazdy głównej w dniu 8 czerwca 2014 r. o godz. 21.50, w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego, na wysokim poziomie artystycznym, trwającego 10 minut, zsynchronizowanego z muzyką. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody właściciela terenu, na którym odbędzie się pokaz pirotechniczny, zgody Policji i Straży Pożarnej oraz zgody Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej na wykorzystanie przestrzeni powietrznej do przeprowadzenia pokazu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uzyskanie zgody od ww. podmiotów. Wykonawca zapewni również podkład muzyczny, który zostanie odtworzony ze sceny podczas pokazu sztucznych ogni. Teren ten powinien być opuszczony przez Wykonawcę w stanie nienaruszonym po zakończeniu pokazu sztucznych ogni. ZAMAWIAJĄCY ZAPEWNIA: 1) wydruk i kolportaż plakatów i 3 bannerów informujących o imprezie; 2) zapewnienie toalet typu TOI TOI dla uczestników imprezy masowej; 3) zapewnienie sprzątania terenu imprezy; 4) zamieszczenie informacji o imprezie na stronie internetowej www.sosnowiec.pl. 5) pozyskanie patronów medialnych imprezy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: program artystyczny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach