Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
ul. Książąt Pomorskich 5
72500 Międzyzdroje
tel. 913 275 652, fax. 913275630 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miedzyzdroje.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych pn. „Bieg śniadaniowy” i „XX Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny im. Władysława Komara i Tadeusza Ślusarskiego” w Międzyzdrojach, w dniu 17 sierpnia 2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych pn. „Bieg śniadaniowy” i „XX Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny im. Władysława Komara i Tadeusza Ślusarskiego” w Międzyzdrojach, w dniu 17 sierpnia 2018 roku. 1.1. Zakres rzeczowy prac dotyczących organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych w Międzyzdrojach w dniu 17 sierpnia 2018 r. obejmuje: 1.2. „Bieg śniadaniowy”, w tym: 1) Przygotowanie do zorganizowania imprezy, w tym: a) uzgodnienia i wytyczenia trasy biegu, b) rejestracji uczestników biegu do ilości 999 uczestników, c) przeprowadzenie akcji promocyjnej poprzedzającej bieg, 2) zapewnienie sprzętu oraz zaplecza niezbędnego do zorganizowania imprezy, w tym: a) sprzętu technicznego, niezbędnego do przeprowadzenia biegu - samochodu z nagłośnieniem, b) przygotowania i wydania pakietów śniadaniowych dla wszystkich zarejestrowanych uczestników biegu, c) przygotowanie oprawy muzycznej i prowadzenie imprezy przez konferansjera, d) opracowanie, przygotowanie materiałów reklamowych i przeprowadzenie akcji promocyjnej imprezy, 3) ubezpieczenie OC imprezy, 4) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia podczas trwania imprezy. 1.3 „XX Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny im. Wł. Komara i T. Ślusarskiego”, w tym: 1) zapewnienie obsady konkursu w skoku o tyczce i pchnięcia kulą przez profesjonalnych zawodników krajowych i zagranicznych, min. 8 osób oraz obecności co najmniej dwóch byłych polskich gwiazd olimpijskich, którzy swoją obecnością uświetnią konkursy, 2) zapewnienie nagłośnienia, moderatora muzycznego i spikera prowadzącego konkursy, 3) przygotowanie terenu, zabezpieczenie techniczne konkursów, zapewnienie urządzeń i sprzętu sportowego do przeprowadzenia imprezy, 4) zapewnienie obsługi sędziowskiej, zgodnie z przepisami PZLA i IAAF, 5) uzyskanie licencji PZLA dla zawodników klasy Mistrzowskiej Międzynarodowej, 6) dostarczenie statuetki okolicznościowej dla zwycięzcy konkursu w skoku o tyczce oraz pchnięcia kulą, 7) przygotowanie, wyprodukowanie materiałów promocyjnych z logo Gminy Międzyzdroje i przeprowadzenie akcji promocyjnej imprezy, 8) obsługa i organizacja biura zawodów, 9) ubezpieczenia OC konkursu, 10) zapewnienie ochrony podczas imprezy, 11) zapewnienie noclegu i wyżywienia dla zawodników, gości imprezy oraz obsługi zawodów, 12) przeniesienia praw autorskich do fotografii wykonanych na wszelkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 2. Lokalizacja Imprezy mają odbyć się: 1) „Bieg śniadaniowy” – Międzyzdroje - start i meta Aleja Gwiazd – bieg ustaloną trasą ulicami miasta; 2) „XX Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny” – skwer rekreacyjny przy Alei Gwiazd w Międzyzdrojach, działka nr 256 . 3. Układ funkcjonalno – przestrzenny. Imprezy sportowo – rekreacyjne zorganizowane zostaną w Międzyzdrojach w dniu 17 sierpnia 2018 r. na terenie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od opisania warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną