Przetargi.pl
Organizacja III Kongresu Energetycznego Inteligentne miasta w Małopolsce. Zrównoważona polityka energetyczna w przestrzeni miejskiej w ramach projektu CLUE Climate Neutral Urban Districts in Europe (Program INTERREG IVC), który odbędzie się w dniu 24 października 2014 r. w Krakowie

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja III Kongresu Energetycznego Inteligentne miasta w Małopolsce. Zrównoważona polityka energetyczna w przestrzeni miejskiej w ramach projektu CLUE Climate Neutral Urban Districts in Europe (Program INTERREG IVC), który odbędzie się w dniu 24 października 2014 r. w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Wynajem położonych w jednym budynku pomieszczeń do przeprowadzenia konferencji na cały dzień (co najmniej od 8.30 do 16.00) na 80 osób, w tym: 1) sali konferencyjnej o nowoczesnym wystroju wnętrza, w układzie kinowym z możliwością zmiany konfiguracji, w promieniu do 2 km od Rynku Głównego w Krakowie. Wyposażenie sali konferencyjnej dostępne dla Zamawiającego stanowić będą co najmniej: a) laptop z rzutnikiem multimedialnym, b) flipchart, c) system nagłośnienia, d) podwyższony podest dla co najmniej 8 panelistów, 2) odrębnej sali na poczęstunek obejmujący przerwy kawowe i obiad, 3) miejsca na stół recepcyjny (przed wejściem do sali konferencyjnej), dostępu do szatni i toalet, 1.2. Zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz zapewnienie obsługi technicznej przez cały czas trwania Kongresu, w tym do zmiany układu sali konferencyjnej podczas kolejnych paneli. 1.3. Zapewnienie poczęstunku dla wszystkich uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 1.4 w skład którego wejdą: : 1) serwis kawowy ciągły, a w nim: a) kawa - bez ograniczeń, b) herbata - bez ograniczeń, c) woda mineralna gazowana i niegazowana butelkowana (500 ml) - bez ograniczeń, d) dwa rodzaje soków owocowych - bez ograniczeń e) cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna/sok malinowy - bez ograniczeń f) przekąski: słodkie i słone tartinki/małe kanapki, owoce - co najmniej 6 szt. os. 2) obiad dostępny od godz. 14 - w formie ciepłego bufetu, menu obejmujące wybór minimum 2 rodzajów zup (jedna porcja zupy 250 g), minimum 2 rodzajów dań głównych -w tym jednego jarskiego (jedna porcja dania głównego 400 g), minimum 2 rodzajów sałatek (jedna porcja sałatki 100 g), minimum 3 rodzajów deserów (jedna porcja deseru 80 g) oraz napojów z dodatkami takich samych jak w przerwie kawowej. 3) zapewnienie stołów, nakryć, dekoracji i obsługi kelnerskiej, przy czym do napojów o których mowa w pkt 1 lit. a i b będą zapewnione szklanki 150 ml, zaś w lit. c i d 250 ml. 1.4. Dodatkowo zamówienie obejmuje: a) zapewnienie tłumacza z j. angielskiego na j polski oraz z j. polskiego na j. angielski dla jednej osoby - uczestnika panelu (tłumaczenie ustne, szeptane, cały dzień), b) zapewnienie co najmniej 1 osoby do obsługi na czas trwania kongresu, która będzie dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego, c) zapewnienie minimum 2 stojaków na materiały drukowane (np. broszury, gazety, inne publikacje Zamawiającego itp.) oraz zapewnienie oznakowania informacyjno-promocyjnego (oznakowanie drogi do sali konferencyjnej od wejścia do budynku). 1.5. O faktycznej liczbie uczestników Kongresu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany adres poczty elektronicznej najpóźniej dnia 21 października 2014 r. Podana liczba uczestników będzie nie wyższa niż 80 osób i stanowić będzie podstawę do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 5 ust. 2 umowy. 1.6. Do dnia 21 października 2014 r. Zamawiający może powiadomić Wykonawcę o wystąpieniu niezależnej od Zamawiającego zmiany programu Kongresu. W takim przypadku strony uzgodnią możliwą modyfikację kwestii organizacyjnych bez zwiększania zakresu zamówienia. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) oraz z budżetu Województwa Małopolskiego w związku z wdrażaniem projektu CLUE który realizowany jest w ramach Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799510005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.malopolska.pl/umwm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach