Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja III Kongresu Energetycznego Inteligentne miasta w Małopolsce. Zrównoważona polityka energetyczna w przestrzeni miejskiej w ramach projektu CLUE Climate Neutral Urban Districts in Europe (Program INTERREG IVC), który odbędzie się w dniu 24 października 2014 r. w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Wynajem położonych w jednym budynku pomieszczeń do przeprowadzenia konferencji na cały dzień (co najmniej od 8.30 do 16.00) na 80 osób, w tym: 1) sali konferencyjnej o nowoczesnym wystroju wnętrza, w układzie kinowym z możliwością zmiany konfiguracji, w promieniu do 2 km od Rynku Głównego w Krakowie. Wyposażenie sali konferencyjnej dostępne dla Zamawiającego stanowić będą co najmniej: a) laptop z rzutnikiem multimedialnym, b) flipchart, c) system nagłośnienia, d) podwyższony podest dla co najmniej 8 panelistów, 2) odrębnej sali na poczęstunek obejmujący przerwy kawowe i obiad, 3) miejsca na stół recepcyjny (przed wejściem do sali konferencyjnej), dostępu do szatni i toalet, 1.2. Zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz zapewnienie obsługi technicznej przez cały czas trwania Kongresu, w tym do zmiany układu sali konferencyjnej podczas kolejnych paneli. 1.3. Zapewnienie poczęstunku dla wszystkich uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 1.4 w skład którego wejdą: : 1) serwis kawowy ciągły, a w nim: a) kawa - bez ograniczeń, b) herbata - bez ograniczeń, c) woda mineralna gazowana i niegazowana butelkowana (500 ml) - bez ograniczeń, d) dwa rodzaje soków owocowych - bez ograniczeń e) cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna/sok malinowy - bez ograniczeń f) przekąski: słodkie i słone tartinki/małe kanapki, owoce - co najmniej 6 szt. os. 2) obiad dostępny od godz. 14 - w formie ciepłego bufetu, menu obejmujące wybór minimum 2 rodzajów zup (jedna porcja zupy 250 g), minimum 2 rodzajów dań głównych -w tym jednego jarskiego (jedna porcja dania głównego 400 g), minimum 2 rodzajów sałatek (jedna porcja sałatki 100 g), minimum 3 rodzajów deserów (jedna porcja deseru 80 g) oraz napojów z dodatkami takich samych jak w przerwie kawowej. 3) zapewnienie stołów, nakryć, dekoracji i obsługi kelnerskiej, przy czym do napojów o których mowa w pkt 1 lit. a i b będą zapewnione szklanki 150 ml, zaś w lit. c i d 250 ml. 1.4. Dodatkowo zamówienie obejmuje: a) zapewnienie tłumacza z j. angielskiego na j polski oraz z j. polskiego na j. angielski dla jednej osoby - uczestnika panelu (tłumaczenie ustne, szeptane, cały dzień), b) zapewnienie co najmniej 1 osoby do obsługi na czas trwania kongresu, która będzie dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego, c) zapewnienie minimum 2 stojaków na materiały drukowane (np. broszury, gazety, inne publikacje Zamawiającego itp.) oraz zapewnienie oznakowania informacyjno-promocyjnego (oznakowanie drogi do sali konferencyjnej od wejścia do budynku). 1.5. O faktycznej liczbie uczestników Kongresu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany adres poczty elektronicznej najpóźniej dnia 21 października 2014 r. Podana liczba uczestników będzie nie wyższa niż 80 osób i stanowić będzie podstawę do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 5 ust. 2 umowy. 1.6. Do dnia 21 października 2014 r. Zamawiający może powiadomić Wykonawcę o wystąpieniu niezależnej od Zamawiającego zmiany programu Kongresu. W takim przypadku strony uzgodnią możliwą modyfikację kwestii organizacyjnych bez zwiększania zakresu zamówienia. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) oraz z budżetu Województwa Małopolskiego w związku z wdrażaniem projektu CLUE który realizowany jest w ramach Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.malopolska.pl/umwm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja wyjazdów na targi branżowe dla studentów dla WIMiC
Dodano: 2015-11-03 - Organizacja jednego posiedzenia/spotkania z zakresu zarządzania/wdrażania programów operacyjnych, organizowanego na terenie województwa małopolskiego w dniach 19-20 listopada 2015 r.
Dodano: 2015-10-28 - organizacja konferencji końcowej wraz z organizacją spotkania roboczego Partnerów Projektu w ramach projektu pn: Budowanie Sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii - BUS OZE
Dodano: 2015-09-28 - Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Dodano: 2015-09-01 - Kompleksowa organizacja minimum 2, a maksymalnie 4 posiedzeń Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (KM RPO WM 2014-2020) na terenie województwa małopolskiego w 2015 roku, z zastrzeżeniem możliwości dodatkowego noclegu i kolacji w przeddzień posiedzenia dla części lub wszystkich uczestników.
Dodano: 2015-08-21 - Kompleksowa organizacja minimum 2, a maksymalnie 4 posiedzeń Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (KM RPO WM 2014-2020) na terenie województwa małopolskiego w 2015 roku, z zastrzeżeniem możliwości dodatkowego noclegu i kolacji w przeddzień posiedzenia dla części lub wszystkich uczestników
Dodano: 2015-08-14 - Organizacja i przeprowadzenie konferencji podsumowującej realizację projektu Express do zatrudnienia - innowacyjny model aktywizacji osób bezrobotnych
Dodano: 2015-06-03 - Kompleksowa organizacja minimum 3, a maksymalnie 6 posiedzeń Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (KM RPO WM 2014-2020) na terenie województwa małopolskiego w 2015 roku
Dodano: 2015-05-19 - Organizacja w Krakowie konferencji zamykającej projekt Business in Małopolska - Partnership Network wraz z zapewnieniem pobytu dla wybranych przedstawicieli projektu, w dniach 12-16 maja 2015 r
Dodano: 2015-03-25 - organizacja spotkania roboczego w dn. 27-28.04.2015 r., w ramach projektu WELCOME pt. Universality of Non-classical Approaches in Mechatronics - from Physics to Smart Structures realizowanego w ramach POIG
Dodano: 2015-02-12