Przetargi.pl
Organizacja i realizacja szkoleń zawodowych dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn. Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 94 90 , fax. 22 765 94 90
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Paderewskiego 6 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 94 90, fax. 22 765 94 90
    REGON: 01497565300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja szkoleń zawodowych dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn. Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie - praktyczne doskonalenie procesów produkcyjnych w podejściu procesowym według wymagań specyfikacji technicznej ISO/TS 16949:2009 o dane uzyskane z monitoringu realizowanych procesów. 1.Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu biorącego udział w realizowanych procesach produkcyjnych . Nabycie praktycznych umiejętności w stosowaniu narzędzi systemowych. 2.Grupa docelowa - 10 osób niepełnosprawnych z Zakładu Pracy Chronionej. 3.Termin/ czas trwania szkolenia: Termin realizacji szkolenia od momentu podpisania umowy do 16.12.2013r. , czas trwania szkolenia: 6 dni, 48 h , 8 h zegarowych dziennie, 32 h zajęć teoretycznych, 16 h zajęć praktycznych. 4.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Salę wykładową na terenie miasta Nasielsk woj. mazowieckie. Sala wykładowa powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt ( rzutnik, projektor, flipchart, miejsca siedzące oraz stoliki w odpowiedniej ilości do osób uczestniczących w szkoleniu). Zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP, dostęp do WC. Ubezpieczenie (NNW) uczestników na czas trwania szkolenia, Materiały dydaktyczny na własność dla każdego uczestnika tj. notatnik, długopis, skrypty oraz inne jeśli wymaga tego charakter szkolenia. Catering w każdym dniu szkolenia w postaci dwu daniowego ciepłego posiłku oraz dostęp do kawy, herbaty, wody gaz/niegaz. ciastka, ciasta, owoce. Prowadzenia imiennych list obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennika zajęć. Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu szkolenia Szkolenie 2 Szkolenie z zakresu narzędzi rdzennych (PPAP, FMEA, SPC, MSA) stosowane w motoryzacji. 1.Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu biorącego udział w realizowanych procesach produkcyjnych . Nabycie praktycznych umiejętności w stosowaniu narzędzi systemowych. 2.Grupa docelowa - 10 osób niepełnosprawnych z Zakładu Pracy Chronionej. 3.Termin/ czas trwania szkolenia: Termin realizacji szkolenia od momentu podpisania umowy do 16.12.2013r. , czas trwania szkolenia: 8 dni, 64 h , 8 h zegarowych dziennie, 48h zajęć teoretycznych, 16h zajęć praktycznych. 4.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Salę wykładową na terenie miasta Nasielsk woj. mazowieckie. Sala wykładowa powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt ( rzutnik, projektor, flipchart, miejsca siedzące oraz stoliki w odpowiedniej ilości do osób uczestniczących w szkoleniu). Zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP, dostęp do WC. Ubezpieczenie (NNW) uczestników na czas trwania szkolenia, Materiały dydaktyczny na własność dla każdego uczestnika tj. notatnik, długopis, skrypty oraz inne jeśli wymaga tego charakter szkolenia. Catering w każdym dniu szkolenia w postaci dwu daniowego ciepłego posiłku oraz dostęp do kawy, herbaty, wody gaz/niegaz. ciastka, ciasta, owoce. Prowadzenia imiennych list obecności z każdego dnia szkolenia, dziennika zajęć. Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu szkolenia. Ponadto wykonawca w zakresie realizacji w/w szkoleń zobowiązany będzie do: Przedstawia Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkoleń program /harmonogram szkoleń. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. W ciągu 7 dni po ukończeniu szkoleń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: - imienne listy obecności z każdego dnia kursu, - dziennik zajęć - listę odbioru cateringu - listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, - protokół z egzaminu końcowego, - listę potwierdzającą odbiór przez uczestników zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkoleń. Wykonawca przestrzegać będzie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej realizację zadania. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji szkoleń w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, informowania o poziomie realizacji szkoleń, frekwencji uczestników oraz umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji szkoleń. Szkolenia muszą być prowadzone w języku polskim. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu po wyborze jego oferty a przed podpisaniem umowy: systemu zarządzania potwierdzonego aktualnym certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę oraz potwierdzenie posiadania przez trenera doświadczenia pełnienia funkcji kierowniczej w firmie znajdującej się w łańcuchu dostaw dla motoryzacji. Trener musi posiadać dopuszczenie IATF do wykonywania auditów strony III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: System zarządzania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach