Przetargi.pl
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty szkoła dla rodziców.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Nowomiejska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2580065 , fax. 0-67 2580065
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz
    ul. Nowomiejska 4 4
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2580065, fax. 0-67 2580065
    REGON: 00461069800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.walcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty szkoła dla rodziców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: LOKALIZACJA miejsca wykonania usługi: w miejscowości położonej nad morzem, wśród zieleni i drzew , w odległości nie większej niż 250 km od Wałcza. OŚRODEK musi znajdować się nie dalej niż 300 m od morza, - musi zawierać kompleks basenów ze zjeżdżalnią dla dzieci składający się z minimum 1 basenu krytego i 1 basenu zewnętrznego udostępnionych do korzystania dla uczestników; - boiska sportowe, plac zabaw dla dzieci udostępnione do korzystania dla uczestników; - miejsce do grillowania; - musi posiadać własną stołówkę; - ośrodek musi dysponować min.1 salą szkoleniową na min. 35 osób, wyposażoną w sprzęt niezbędny dla realizacji poszczególnych warsztatów (audio-video, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart itp.) oraz miejscem na przerwy herbaciano-kawowe. W bliskiej odległości od ośrodka powinno znajdować się kąpielisko nad morzem, zapewniające bezpieczną kąpiel uczestników pod nadzorem ratownika. ZAKWATEROWANIE uczestników: w budynku murowanym, w pokojach 2-3-4-5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (prysznic, CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wc). Wszystkie pokoje uczestników muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie. WYŻYWIENIE - Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla każdego uczestnika: 1 dzień - suchy prowiant na podróż (min. butelka wody mineralnej 0,5l oraz 2 drożdżówki/rogale/kanapki pakowane próżniowo), , obiad (dwudaniowy + napój), kolacja w formie ogniska/grilla (min. zupa np. grochówka, pieczywo, ketchup, musztarda, owoce, napój, surówka, kiełbaski min. 2 sztuki na osobę); 2 dzień - śniadanie, obiad (dwudaniowy + napój), suchy prowiant na podróż ( min. butelka wody mineralnej 0,5l oraz 2 drożdżówki/rogale/kanapki pakowane próżniowo). Deser lodowy podczas zwiedzania latarni morskiej. Wykonawca zapewni także całodobowy dostęp do napojów (dopuszczalny dystrybutor z wodą pitną - gorącą / zimną) OPIEKA Wykonawca zrealizuje usługę przy pomocy doświadczonej kadry, w tym bezwzględnie zapewni całodobową opiekę : a. opiekuna wyjazdu - osoby odpowiedzialnej za kwestie organizacyjne oraz za pomoc uczestnikom i ich dzieciom w czasie drogi na warsztaty i powrotnej oraz w trakcie całego pobytu; b. trenera - osoby, która prowadzić będzie zajęcia dydaktyczne z uczestnikami; c. min 4 opiekunek - opieka nad dziećmi podczas zajęć dydaktycznych rodziców oraz podczas organizacji czasu wolnego. W razie potrzeby wykonawca zapewni dostęp do opieki lekarskiej oraz opiekę ratownika WOPR podczas kąpieli w morzu. Wykonawca zapewni obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w węzłach sanitarnych oraz wspólnych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy warsztatów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika warsztatów, obejmujące całodobowy pobyt na miejscu realizacji usługi na kwotę nie niższą niż 5 000 zł na jedną osobę. W celu monitoringu prawidłowej realizacji usługi w warsztatach udział weźmie 3 pracowników MOPS w Wałczu. Wszelkie koszty związane z ich udziałem powinny być wkalkulowane w ogólną cenę usługi. TERMIN - od 18.08.2014 roku -30.08.2014 [2 dni] - dokładny termin wskazuje Wykonawca. ILOŚĆ OSÓB 20 beneficjentów projektu wraz z rodzinami tj. 34 osoby dorosłe [w tym 3 pracowników MOPS] i 50 dzieci. Zamawiający po wyborze Wykonawcy przedstawi dokładną listę rodzin z podziałem na wiek dzieci. PRZEJAZD Wykonawca zapewni transport autokarowy na trasie Wałcz - miejsce pobytu - Wałcz autokarami klasy LUX dopuszczonymi do ruchu, posiadające aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. Wyjazd z Wałcza: w godzinach 7.00-8.00 Powrót do Wałcza: w godzinach 18.00-19.00 a.w przypadku, gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy z uwagi na zły stan techniczny, Wykonawca w czasie 1,5 godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar. b.w przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie w ciągu 3 godzin od ujawnienia awarii. c.w przypadku nie spełnienia wymogów określonych w ppkt. a i b, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA, w tym dokumentację fotograficzną. ORGANIZACJA WARSZTATÓW Cel warsztatów jest integracja oraz zacieśnianie więzów między rodzicami i ich dziećmi oraz opanowanie przez rodziców i wychowawców konkretnych umiejętności wychowawczych, takich jak: -rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć dziecka, okazywania mu zrozumienia oraz wsparcia w radzeniu sobie z trudnymi emocjami poprzez umiejętność aktywnego słuchania; -zachęcanie dziecka do współpracy oraz wyrażanie rodzicielskich oczekiwań i wymagań w taki sposób, aby były one chętniej respektowane przez dziecko; -wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka; -pomoc w budowaniu przez dziecko pozytywnego i realistycznego obrazu siebie, własnych możliwości poprzez stosowanie pochwały opisowej; CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -rozwiązywanie nieuchronnych w życiu dorosłych i dzieci konfliktów przy pomocy dialogu i negocjacji, bez uciekania się do stosowania siły. W ramach zagospodarowania czasu wolnego Wykonawca zapewni możliwość wspólnych gier i zabaw m.in. przy grillu czy ognisku, na basenie czy placu zabaw. Wykonawca zorganizuje zabawy muzyczno-taneczne po kolacji przy grillu. W ramach czasu wolnego Wykonawca zorganizuje zwiedzanie najbliższej latarni morskiej - wszelkie koszty, w tym koszty biletów wstępu ponosi Wykonawca. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY PROGRAM I HARMONOGRAM WARSZTATÓW ORAZ PROGRAM WYCIECZKI I SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: 1. Zajęcia dydaktyczne powinny trwać dziennie nie więcej niż 5 godz. 2. Każdy z beneficjentów otrzyma na własność zestaw art. piśmienniczych niezbędny do uczestnictwa w zajęciach (m.in. długopis, notatnik/kołonotatnik/segregator z wpinanymi kartkami) oraz podręczniki i inne materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 3. Wykonawca wykona dokumentację zdjęciową podczas warsztatów wyjazdowych i utrwali je na nośniku elektronicznym minimum 100 zdjęć. 4. Wykonawca po wykonaniu usługi przedstawi Zamawiającemu: listy obecności za każdy dzień zajęć, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, noclegu, wyżywienia, certyfikaty za udział w warsztatach, lista odbioru certyfikatów za udział w zajęciach, raport ewaluacyjny, dokumentacja zdjęciowa na nośniku elektronicznym. Wszystkie dokumenty mogą być przedłożone jako oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz inne dokumenty wskazane w umowie. 5. Każdy beneficjent otrzyma certyfikat o uczestnictwie w warsztatach integracyjno-wyjazdowych. W/w dokument powinien zawierać minimum: imię i nazwisko beneficjenta uczestniczącego w zajęciach, nazwę i adres Wykonawcy, zakres tematyczny zajęć, informację o projekcie o treści: Druga szansa - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. Taksa klimatyczna. Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników warsztatów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. Wykonawca zapewnia każdemu beneficjentowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji szkolenia przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie następujących celów projektu: Warsztaty szkoła dla rodziców Podniesienie kompetencji wychowawczych u 80% beneficjentów Poprawa relacji i komunikacji interpersonalnej w rodzinie u 80% beneficjentów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach