Przetargi.pl
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty motywacyjne i doskonalące umiejętności komunikacyjne.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Nowomiejska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2580065 , fax. 0-67 2580065
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz
    ul. Nowomiejska 4 4
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2580065, fax. 0-67 2580065
    REGON: 00461069800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty motywacyjne i doskonalące umiejętności komunikacyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warsztaty motywacyjne i doskonalące umiejętności komunikacyjne - 20 uczestników projektu i ich rodzin. Warsztaty wyjazdowe 2-dniowe. Cel: zacieśnienie więzów między członkami rodzin, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, podniesienie umiejętności społecznych, rozwój osobisty. I Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: A. Ogólna liczba osób objętych warsztatami wynosi maksymalnie 77 osób - w tym 31 osób dorosłych i 46 dzieci. B. Dzieci w wieku od 1 roku do 17 lat. C. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników max o 6 osób, które nie będą mogły być ujęte w rozliczeniu. D. Warsztaty powinny być zrealizowane w terminie 07-08.09.2013 roku lub 14-15.09.2013 roku E. Długość warsztatu wyjazdowego to 2 dni (1 nocleg) F. Miejsce realizacji warsztatów: miejscowość nadmorska - leżąca w odległości do 200 km od Wałcza G. Wyjazd na warsztaty winien nastąpić w pierwszy dzień warsztatów o godzinie 7.00 rano , powrót - w ostatni dzień pobytu ok. godziny 18.00 H. Wykonawca wraz z ofertą złoży szczegółowy program warsztatów i harmonogram wyjazdu. I. W celu monitoringu prawidłowej realizacji usługi w warsztatach udział weźmie 2 pracowników MOPS w Wałczu. Wszelkie koszty związane z ich udziałem powinny być wkalkulowane w ogólną cenę usługi. J. Warsztaty dla rodziców: a. powinny być realizowane w 2 grupach liczących maksymalnie do 17 osób; b. powinny obejmować minimum. 3 godziny dydaktyczne dziennie dla każdej grupy, c. w każdy dzień warsztatowy Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić uczestnikom możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z psychologiem. K. W czasie trwania zajęć rodziców, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia opieki ich dzieciom. Opieka powinna być zorganizowana w formie aktywnej rekreacji np. gry i zabawy sportowe z nagrodami. L. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom warsztatów posiłki - a. 1 dzień - suchy prowiant na podróż (min. butelka wody mineralnej 0,5l oraz 2 drożdżówki), obiad (dwudaniowy + owoce, napój), kolacja w formie ogniska/grilla(min. pieczywo, ketchup, musztarda, napój, surówka, kiełbaski 2 sztuki na osobę); b. 2 dzień - śniadanie, obiad (dwudaniowy + owoce, napój), suchy prowiant na podróż ( min. butelka wody mineralnej 0,5l oraz drożdżówka). II Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom: A. transportu autokarowego na trasie Wałcz - miejsce pobytu - Wałcz a. w przypadku, gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy z uwagi na zły stan techniczny, Wykonawca w czasie 1,5 godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar. b. w przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie w ciągu 3 godzin od ujawnienia awarii. c. w przypadku nie spełnienia wymogów określonych w ppkt. a i b, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. B. zakwaterowania w domu wczasowym/ wypoczynkowym, letniskowych domkach murowanych lub hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym, pokoje/domki maksymalnie pięcioosobowe, o powierzchni odpowiedniej do ilości zakwaterowanych osób; każdy pokój/domek z łazienką wyposażoną w kabinę natryskową, WC, umywalkę, ciepłą i zimną wodę; miejsce zakwaterowania powinno znajdować się w odległości maksymalnie 350 metrów od plaży piaszczystej - kąpieliska (morze) z dogodnym dojściem od ośrodka/hotelu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy projektu (w maks. 2 pokojach/domku winna znajdować się 1 rodzina); C. sal szkoleniowych oraz niezbędnych do przeprowadzenia ćwiczeń materiałów szkoleniowych Materiały szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). D. dostępu do placu zabaw i boiska, sal, materiałów (np. kredki, farby, bloki itp.) i sprzętu sportowego (np. piłki, skakanki itp.) niezbędnych do sprawowania opieki nad dziećmi i zagospodarowania im czasu wolnego, E. trenera, wymagania: wykształcenie wyższe psychologiczne oraz 2 lata doświadczenia w pracy psychologa w ciągu ostatnich 3 lat, F. min 4 opiekunek z wykształceniem pedagogicznym lub psychologicznym oraz udokumentowaną praktyką w opiece nad dziećmi/grupą dzieci oraz 3 lata doświadczenia w pracy pedagoga w ciągu ostatnich 5 lat, G. opiekuna wyjazdu - osoby odpowiedzialnej za kwestie organizacyjne oraz za pomoc uczestnikom i ich dzieciom w czasie drogi na warsztaty i powrotnej oraz w trakcie całego pobytu. H. ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników warsztatu i ich dzieci w czasie podróży i pobytu, I. zaświadczeń ukończenia warsztatów (wzór do akceptacji Zamawiającego). J. serwis kawowy podczas zajęć dla dorosłych (tj. kawa, herbata, cukier, ciastka, śmietanka do kawy) K. Zorganizowanie czasu wolnego uczestnikom wyjazdu z wykorzystaniem walorów turystycznych okolicy np. morze, basen, wycieczka itp. Wykonawca przy planowaniu czasu wolnego powinien wziąć również pod uwagę złe warunki atmosferyczne, które mogą panować podczas wyjazdu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie następujących celów projektu: Zwiększenie zdolności komunikacyjnych u 80% uczestników. a) Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował w jakim stopniu realizacja usługi wpływa na stopień osiągnięcia zakładanych celów projektu i po zakończeniu realizacji warsztatów przedstawił raport ewaluacyjny (w formie pre-testu i post-testu) walidujący osiągnięcie celów w formie pisemnej. Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. b) Odbiór wykonania usługi zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów: - oryginały list obecności udziału w warsztatach, oryginały potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 100 zdjęć na płycie CD-R . c) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach