Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 765 94 90 , fax. 22 765 94 90
- Data zamieszczenia: 2013-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Paderewskiego 6 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 765 94 90, fax. 22 765 94 90
REGON: 01497565300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Termin realizacji: 7 września 2013 r. 2. Miejsce realizacji Nowy Dwór Mazowiecki (teren Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji) Teren zapewnia Zamawiający. 3. Przewidywana ilość osób ok. 300 os. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Grilla wraz z wyposażeniem, Obsługę do grilla oraz do wydawania grochówki, Kiełbaska z grilla - 300 szt. Kaszanka z grilla - 300 szt. Filet z kurczaka z grilla - 300 szt. Kanapeczki bankietowe ( z bagietki + dodatki ) - 300 szt. Grochówkę - 250 ml - 300 szt. Pieczywo odpowiednio do wydawanych porcji, Ketchup łagodny - 6l, Musztarda - 6l, Napoje: woda niegazowana 0,5 l - 150 szt., woda gazowana 0,5l - 150 szt., napoje ciepłe (kawa, herbata, cukier) - ok. 300 szt. Zastawa jednorazowa odpowiednio do wydawanych porcji. Część gastronomiczna będzie dostępna od godz. 12.00-15.00 5. Zapewnienie stolików z zadaszeniem (parasole) oraz miejsc siedzących dla ok. 100 osób. 6. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprezy będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przez rozpoczęciem imprezy. 7. Zapewnienie w trakcie imprezy godzinnego występu - gwiazdy funkcjonującej w branży muzyki disco - polo. Zespół będzie musiał posiadać własne nagłośnienie - dostęp do prądu zapewni Zamawiający. Występ zespołu będzie odbywać się w pomieszczeniu ( hala sportowa). 8. Przeprowadzenie warsztatu malarskiego w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę, Odpowiedni sprzęt - 10 sztuk sztalug (stanowiska), artykuły malarskie: płótno, farby, pędzle, naczynia na wodę. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00. 9. Przeprowadzenie warsztatu garncarstwa w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę Odpowiedni sprzęt do realizacji warsztatów garncarstwa ( 2 stanowiska) Lepienie ceramiki, malowanie. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa organizacja i koordynacja dwudniowej imprezy plenerowej pn. Europa zmienia Warszawę, która odbędzie się w dniach 10-11 września 2016 roku w godz. 10:00-18:00 na terenie parku Pole Mokotowskie
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie scenariusza, harmonogramu i kosztorysu oraz realizacja wydarzenia pn. ŚWIĘTO WISŁY
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu oraz zrealizowaniu imprezy plenerowej pn.: Piknik z Klimatem, organizowanej w ramach projektu Partnerstwo dla Klimatu, która zaplanowana jest na dzień 28 sierpnia 2016 r.
Dodano: 2016-07-05 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech imprez pn. Wolskie Potańcówki w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie (sprawa nr 51/ZP/16)
Dodano: 2016-06-29 - Kompleksowa organizacja 14 pikników promocyjno-integracyjno-edukacyjnych, organizowanych w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-05-09 - Organizacja i przeprowadzenie dwóch plenerowych imprez: Królewska Wola. Tutaj wybierano królów i Kercelak 2016 (sprawa nr 26/ZP/16)
Dodano: 2016-04-21 - Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie cyklu 17 imprez o charakterze pikników promocyjno - informacyjnych w 17 miastach na terenie Polski
Dodano: 2016-04-15 - Przeprowadzenie, w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej, w studiu telewizyjnym Testu Wiedzy dla Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i promocja w trakcie cyklu 10 imprez plenerowych dla Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-04-05