Przetargi.pl
Organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 74 8367230
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 74 8367230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w dniach 15 i 16 czerwca 2013 roku pod względem artystycznym, rekreacyjnorozrywkowym. Zakres usługi przewiduje: Przygotowanie i zorganizowanie plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013, na terenie Stadionu Miejskiego przy ul. Hermana 1 w Pieszycach w dniach 15 i 16 czerwca 2013 roku. Warunki udostępnienia terenu określać będzie zawarta przez wykonawcę odrębna umowa z administratorem terenu. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji wymagań organizacyjnotechnicznych niezbędnych do przeprowadzenia imprezy masowej w ww. terminie, w tym do realizacji wymagań zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: I. Przygotowanie 3 (trzech), równoważnych cenowo, koncepcji całej imprezy pod względem artystycznym, rekreacyjnosportowym (w rozbiciu na każdy dzień imprezy). Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe. Każda z trzech przedstawionych koncepcji winna zawierać m.in. a) wstępny program artystyczny z podaniem zaproponowanych zespołów i gwiazd o ugruntowanej pozycji artystycznej b) wstępny program całej imprezy w rozbiciu na każdy dzień; c) wykaz wraz z opisem proponowanych imprez rekreacyjnych i zabaw dla dzieci d) szczegółowy opis sceny, nagłośnienia, oświetlenia i innego wyposażenia e) wykaz proponowanych imprez dla dzieci; f) wykaz proponowanych dodatkowych atrakcji; Zamawiający z przedstawionych trzech koncepcji wybierze jedną, która będzie realizowana przez Wykonawcę II. Realizacja koncertów oraz imprez plenerowych obejmująca: 2.1. Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem gwiazd scen muzycznych. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i gwiazd (przez gwiazdy Zamawiający rozumie wykonawców o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności) na każdy z dwóch dni trwania imprezy, oprawę artystyczną i osobę prowadzącą na scenie przez cały czas trwania imprezy oraz powinien uwzględnić propozycje złożone przez Zamawiającego określone w dalszej części zamówienia 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich (ZAIKS), zapewnieniem noclegów, wyżywienia, i innych wymagań przez nich określonych; przygotowanie sceny wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, garderób, płotków zgodnie z wymaganiami zespołów i artystów estradowych oraz ochrony sceny i zaplecza, zapewnienie dostawy energii elektrycznej oraz zapewnienie dyżuru elektryka podczas trwania imprezy. 2.4. Zorganizowanie dyskoteki po koncercie gwiazdy w dniu 15 czerwca 2013r. 2.5. Organizacja imprez dla dzieci; 2.6. Organizacja innych atrakcji adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości typu rozgrywki grupowe z udziałem publiczności itp. III. Organizacja imprez adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości typu rozgrywki grupowe z udziałem publiczności itp. IV. Współpraca i włączenie zaproponowanych przez Zamawiającego imprez i przedsięwzięć do programu Dni Pieszyc. V. Zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas trwania imprezy (propozycje wykonawcy). VI. Zapewnienie zaplecza i techniki estradowej zgodnie z wymaganiami zaproponowanych zespołów i artystów estradowych w tym w szczególności: a) jednej sceny wraz z techniką estradową oświetleniem, nagłośnieniem b) profesjonalnych płotków do zabezpieczenia sceny c) zapewnienie akustyków oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania imprezy lub w wyznaczonych godzinach. VII. Zapewnienie urządzeń rekreacyjnych: a) Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe b) organizacja wesołego miasteczka dla dorosłych i dla dzieci przez cały okres trwania imprezy c) dmuchane atrakcje dla dzieci, Urządzenia winny mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być odpłatne. VIII. Bezpieczeństwo, Porządek i Higiena a) zabezpieczenie odpowiedniej ilości kontenerów sanitarnych (w tym przystosowanych dla osób niepełnosprawnych), toalet przenośnych i ich lokalizacja b) zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym, c) ubezpieczenie imprezy (OC+NW) d) zapewnienie utrzymania w czystości terenu w trakcie trwania imprezy jak również po jej zakończeniu e) zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania imprezy przez koncesjonowaną firmę ochroniarską, w dniu poprzedzającym imprezę (od czasu montażu urządzeń technicznych np. sceny, namiotów), w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu do czasu demontażu wszystkich urządzeń, IX. Informacje ogólne i założenia programowe imprezy. a) przygotowanie i zabezpieczenie murawy i zaplecza i innych urządzeń na stadionie do realizacji święta miasta i przywrócenie jej stanu po imprezie b) zapewnienie min. 70 miejsc siedzących (np. ławostoły) wraz z parasolami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info/?id=2461
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach