Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych umożliwiających uzyskanie dodatkowych umiejętności barmańskich dla 10 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2802432 , fax. 54 2802549
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2802432, fax. 54 2802549
    REGON: 91086670300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych umożliwiających uzyskanie dodatkowych umiejętności barmańskich dla 10 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych umożliwiających uzyskanie dodatkowych umiejętności barmańskich dla 10 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zajęcia specjalistyczne umożliwiające uzyskanie dodatkowych umiejętności barmańskich - stopień podstawowy. Liczba uczestników - 10 osób. Zajęcia w wymiarze 40 godzin zegarowych. 1. Wykonawca opracuje program zajęć, który będzie obejmował niżej wskazane bloki tematyczne: A. Sylwetka barmana. 1h B. Technika mieszania napojów zimnych. 2h C. Organizacja baru. 2h D. Soft drinks (napoje klasyczne). 4h E. Propedeutyka miksologii. 2h F. Short drinks (napoje klasyczne). 4h G. Long drinks (napoje klasyczne). 4h H. Charakterystyka napojów mieszanych. 3h I. Piwo. 3h J. Towaroznawstwo. 3h K. Shootersy. 3h L. Warstwówki. 3h Ł. Drinki blenderowane. 3h M. Zagadnienia prawne związane z prowadzeniem lokalu. 1h N. Przygotowanie barmana do konkursu barmańskiego. 1h O. Garnirowanie napojów mieszanych. 1h Zajęcia teoretyczne - 8h Zajęcia praktyczne - 32h 2. Zajęcia zakończą się egzaminem wewnętrznym z teorii zawodowej oraz umiejętności praktycznych. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma dyplom ukończenia zajęć, zawierający dane uczestnika oraz szczegółową tematykę przeprowadzonych zajęć wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy. 3. Wykonawca zapewnia bazę dydaktyczną zarówno do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak również zajęć praktycznych. Baza dydaktyczna musi znajdować się na terenie miasta Rypina lub w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również do zabezpieczenia wszelkiego rodzaju sprzętu i urządzeń niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca winien dla każdego uczestnika zajęć zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 5. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Harmonogram realizowanych zajęć musi być ustalony w porozumieniu z koordynatorem szkolnym, który ma obowiązek zatwierdzić przygotowany harmonogram. Harmonogram nie może kolidować z zajęciami szkolnymi, dlatego zajęcia powinny odbywać się w systemie sobotnio-niedzielnym lub w trakcie innych dni wolnych od nauki szkolnej. 6. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi zajęć materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne (notatnik, długopis). Każdy uczeń otrzyma również od wykonawcy materiały dydaktyczne obejmujące wszystkie zagadnienia kursu (dokładny opis poszczególnych bloków tematycznych). 7. Wykonawca zapewnia wszelkie produkty, sprzęt i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 8. Wykonawca zabezpiecza wyżywienie dla uczestników zajęć w postaci ciepłych napojów oraz ciastek. 9. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu zajęć: a) harmonogram zajęć zatwierdzony przez koordynatora szkolnego (pieczątka i podpis), b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, c) listę obecności, d) protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego, e) imienny wykaz osób, które ukończyły zajęcia, nie ukończyły zajęć, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, f) rejestr wydanych dyplomów potwierdzających ukończenie zajęć i nabycie umiejętności. 10. Wykonawca uwzględni w cenie koszt zorganizowania zajęć dla jednego uczestnika, przy czym koszt ten powinien zawierać: koszt przeprowadzenia zajęć (wraz z egzaminem wewnętrznym), koszt materiałów szkoleniowych, dydaktycznych i produktów koniecznych do realizacji zajęć, koszt wyżywienia (napoje ciepłe i ciastka). Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Osoba wskazana przez Wykonawcę będzie odpowiedzialna także za informowanie Zamawiającego o pojawiających się trudnościach w zakresie frekwencji uczestników (o każdej nieobecności ucznia na zajęciach) oraz o wszelkich przeszkodach, które miałyby wpływ na nieterminowe ukończenie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników na zajęciach. 12. Wydane dyplomy ukończenia zajęć muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem odbioru przez uczestników. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. W pomieszczeniach, w których będą realizowane zajęcia będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach