Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZASZKOLNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH POWIATU ŻNIŃSKIEGO REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU Wyższe kwalifikacje lepsza perspektywa.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZASZKOLNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH POWIATU ŻNIŃSKIEGO REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU Wyższe kwalifikacje lepsza perspektywa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia pozaszkolne -Magazynier z obsługą programów magazynowych i kas fiskalnych 1) Zakres zamówienia: a)ilość osób do przeszkolenia - 30 uczniów (2 grupy po ok. 15 osób) b)czas trwania zajęć dla każdej grupy - 60 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minut), 15 spotkań po 4 godz.-tyg. c)termin: - I grupa - zajęcia od stycznia do kwietnia 2010r. - II grupa - zajęcia od stycznia do kwietnia 2011r. d)miejsce przeprowadzenia zajęć - szkoły ponadgimnazjalne Powiatu Żnińskiego - I grupa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie, ul. Browarowa 14 - II grupa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Piechcinie, ul. Radłowska 10 e)zajęcia nakierowane głównie na nabycie umiejętności praktycznych w pracy magazyniera (obsługi programów magazynowych i kas fiskalnych oraz urządzeń typu wagi, czytniki i drukarki etykiet itp.) f)Zamawiający zapewnia następujące pomoce i materiały dydaktyczne: -pracownię komputerową na co najmniej 15 stanowisk -program magazynowy do ćwiczeń komputerowych Subiekt GT (dla dwóch grup) -magazynową wagę elektroniczną do ćwiczeń praktycznych (1 szt. na grupę) -kasę fiskalną do ćwiczeń praktycznych (po 2 szt. dla grupy), rolki papieru samokopiującego do kas fiskalnych (15 szt. na grupę), -drukarkę etykiet (po 1 szt. dla grupy), etykiety do drukarki etykiet (7 szt. na grupę), -czytnik kodów kreskowych (po 1 szt. dla grupy) -materiały biurowe dla każdego uczestnika (brulion, długopis, teczka zapinana, pendrive 2GB) -podręcznik dla każdego uczestnika: Dudziński Z. Vademecum organizacji gospodarki magazynowej, ODDK, Gdańsk, 2008 -uniformy robocze dla uczniów -dziennik zajęć pozalekcyjnych (po 1 szt. dla grupy) -poczęstunek dla uczestników zajęć g)pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne zapewnia Wykonawca. h)ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzeniem zajęć na koszt Wykonawcy i)koszt usługi powinien uwzględniać przygotowanie i przeprowadzenie zajęć, materiałów dydaktycznych, dojazd prowadzących zajęcia, koszt egzaminu kończącego się certyfikatem, j)płatność po zrealizowaniu zadania dla każdej z grup, przelewem bankowym z terminem płatności uzależnionym od przekazania transz dotacji rozwojowej na rachunek bankowy projektu -Wyższe kwalifikacje - lepsza perspektywa przez Instytucję Pośredniczącą Część II. zamówienia Zajęcia pozaszkolne Organizacja usług cateringowych 1) Zakres zamówienia: a)ilość osób do przeszkolenia - 30 uczniów (2 grupy po ok. 15 osób) b)czas trwania zajęć dla każdej grupy - 60 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minut), 15 spotkań po 4 godz.-tyg. - wyjazd jednodniowy na targi branżowe w trakcie trwania zajęć (koszt wyjazdu pokrywa Zamawiający, Wykonawca zapewnia opiekuna grupy) c)termin: - I grupa - zajęcia od stycznia do kwietnia 2010r., wyjazd na targi - marzec 2010r. - II grupa - zajęcia od stycznia do kwietnia 2011r., wyjazd na targi - marzec 2011r. d)miejsce przeprowadzenia zajęć - szkoły ponadgimnazjalne Powiatu Żnińskiego - I grupa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gąsawie, ul. Żnińska 6; - II grupa - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie, ul. Browarowa 14 e)zajęcia nakierowane głównie na wyposażenie uczestników w umiejętności konieczne do wykonywania zadań związanych z zakresem pracy na stanowisku: organizator usług cateringowych, zapewnienie uczniom możliwości zapoznania się z wyposażeniem, techniką i nowymi trendami z zakresu usług gastronomiczno-cateringowych i hotelarskich. f)Zamawiający zapewnia: -pracownię ćwiczeń praktycznych na bazie stołówki szkolnej lub klasopracowni -materiały biurowe dla każdego uczestnika (brulion, długopis, teczka zapinana, pendrive 2GB) -podręcznik dla każdego uczestnika: Czarniecka-Skubina Ewa, Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu SGGW, 2008 -dziennik zajęć pozalekcyjnych (po 1 dla grupy) -uniformy robocze do gastronomii (fartuch i czapka) dla każdego ucznia -pokrycie kosztów wyjazdu studyjnego na targi branżowe w trakcie trwania zajęć, w tym: bilety wstępu, wyżywienie uczestników (obiadokolacja), przejazd. -poczęstunek dla uczestników zajęć g)W celu realizacji zadania, niezależnie od pomocy dydaktycznych zapewnianych przez Zamawiającego, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zapewnić uczestnikom pomoce i materiały dydaktyczne w zakresie gwarantującym prawidłową realizację tematyki zajęć (np. produkty żywnościowe, opakowania, naczynia, zastawę stołową itp.) h)ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją zajęć na koszt Wykonawcy i)koszt usługi powinien uwzględniać przygotowanie i przeprowadzenie zajęć, materiałów dydaktycznych, w tym koszt produktów żywnościowych i opakowań jednorazowych, dojazd prowadzących szkolenie, koszt egzaminu kończącego się wydaniem certyfikatu j)płatność po zrealizowaniu zadania dla każdej z grup, przelewem bankowym z terminem płatności uzależnionym od przekazania transz dotacji rozwojowej na rachunek bankowy projektu -Wyższe kwalifikacje - lepsza perspektywa przez Instytucję Pośredniczącą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - są publiczną lub niepubliczną placówką oświatową o uprawnieniach publicznych, której zadania statutowe związane są z kształceniem pozaszkolnym oraz posiadają aktualny akt założycielski lub wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności zapewnią prowadzenie zajęć pozaszkolnych przez wykładowców posiadających uprawnienia pedagogiczne. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ. 5)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 6)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty - załącznik: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2)Załącznikiem nr 1 do SIWZ jest formularz ofertowy, który jest drukiem do wykorzystania przez wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził ofertę na własnym formularzu ofertowym pod warunkiem, że jego treść będzie odpowiadać warunkom określonym przez zamawiającego w SIWZ i warunkom określonym w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2)Załącznikiem nr 2 do SIWZ jest formularz oświadczenia wykonawcy - do wykorzystania. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził oświadczenie na własnym formularzu pod warunkiem, że jego treść będzie odpowiadać warunkom określonym przez zamawiającego w SIWZ i warunkom określonym w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Zaświadczenie, o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych o uprawnieniach publicznych (w przypadku placówek niepublicznych) lub aktualny akt założycielski (w przypadku placówek publicznych), 2)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z poświadczonymi kopiami uprawnień pedagogicznych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 3. 3)Załącznikiem nr 3 do SIWZ jest wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - do wykorzystania. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził przedmiotowy wykaz na własnym formularzu pod warunkiem, że jego treść będzie odpowiadać warunkom określonym przez zamawiającego w SIWZ i warunkom określonym w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta taka winna zawierać oświadczenie i dokumenty opisane w pkt. 2.1, 3.1, 3.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2)Projekt umowy - załącznik nr 4 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w rozdz. VII. pkt. 3 ppkt. 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną