Przetargi.pl
organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS Część I zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu systemowego Pora na aktywność - wyjazdowe warsztaty psychoedukacyjne 1) Termin realizacji: I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje kompleksową obsługę 2 wyjazdów w tym: a) usługa hotelowa: -1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 100 km od Krakowa. - możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie) - w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) - zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. Co najmniej 1 z pokoi w których zakwaterowane zostaną osoby z otoczenia beneficjenta koordynatorzy/ opiekunowie wyjazdu musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych. - opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.2 opiekunom i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). - zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 1 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie sali konferencyjnej: - dostępna pierwszego i drugiego dnia pobytu, na min.25 osób, łącznie 7 godzin warsztatowych/pobyt - układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. - przerwa kawowa w trakcie warsztatów - wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), tablica suchościeralna z gąbką i pisakami (kolory j.w.), 2 ryzy papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: - komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny) -długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, -teczkę tekturową lakierowaną na rzepę, - zeszyt 30 kartkowy w kratkę, -identyfikator. 3) Ilość uczestników: 45 osób, w tym: 39 klientów MOPS i 6 osób z otoczenia beneficjenta związanych z beneficjentami POKL poprzez zaangażowanie w proces usamodzielnienia pełniących rolę koordynatora wyjazdu i opiekunów grup, podzielonych na dwie grupy: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich c) w każdym z wyjazdów po 3 osoby z otoczenia beneficjenta /2 opiekunów i 1 koordynator/ Część II zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu Mowa-rozmowa-porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Termin realizacji: 11-12.09.2010 2) Usługa hotelowa: a) usługa hotelowa: -1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 70 km od Krakowa. - możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie) - w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) - zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. - opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). - zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 2 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie 2 sal konferencyjnych: - dostępne pierwszego dnia pobytu, jedna na min.25 osób, druga na nie mniej niż 30 osób - 4 godziny warsztatów równocześnie w dwóch salach - układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. -Przerwa kawowa w trakcie warsztatów -Wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie 2 pomieszczeń przeznaczonych do indywidualnych spotkań konsultacyjnych trenerów z chętnymi rodzinami w drugim dniu wyjazdu. Wyposażone w krzesła lub fotele ze stolikami - 2 godziny równocześnie w obu pomieszczeniach 3) Ilość uczestników: 53 osoby, w tym 49 beneficjentów /20 dzieci w wieku 12-17 lat i 29 rodziców zastępczych/ oraz 4 osoby zaangażowane w realizację projektu. Część III zamówienia - usługa turystyczno-szkoleniowa - jednodniowy wyjazd o charakterze integracyjno-edukacyjnym pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Termin realizacji: wrzesień 2010 2) Obsługa obejmuje zorganizowanie jednodniowego wyjazdu o charakterze integracyjno-edukacyjnym zgodnie z wytycznymi: a) przeprowadzenie warsztatów: - 6 godzinne zajęcia w formie warsztatowej mentalnie przygotowujące do wejścia w dorosłość, podjęcia adekwatnych ról społecznych - według specjalnie przygotowanego scenariusza zakładającego wspólną wyprawę symbolizującą drogę człowieka do dorosłości, poruszającą uniwersalne kwestie w obliczu stawiania się w pełni dojrzałą jednostką. - zainicjowana zostanie grupa edukacyjno - wspierającą dla wychowanków rodzin zastępczych (wprowadzenie, informacja o zasadach funkcjonowania grup wsparcia) - dostarczenie konspektu planowanych zajęć -zapewnienie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów b) wydanie imiennych zaświadczeń o udziale w zajęciach dla uczestników c) miejsce realizacji w odległości max.50 km od Krakowa d) zapewnienie posiłku w formie ogniska. Menu na 1 osobę: -kiełbasa (podwawelska lub śląska) - 20 dag -pieczywo pszenno-żytnie - 15 gkg -ketchup/musztarda - 5 dkg -dwa soki owocowe w kartoniku - 200 ml -woda mineralna - 150 ml e) opieka formalna i merytoryczna- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). f) transport uczestników z Krakowa i z powrotem g) ubezpieczenie uczestników od nieszczęśliwych wypadków - NNW /min.10 000zł/os 3) Zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów jednocześnie. Po rozstrzygnięciu przetargu wybrani trenerzy będą zobowiązani zsynchronizować plany zajęć 4) Ilość uczestników: 17 w tym: 15 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i 2 osoby ze strony zamawiającego (koordynator i opiekun grupy) Część IV zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy do Niepołomic dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: sierpień - wrzesień 2010. - weekend - termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Niepołomice 3) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus/autokar podczas wycieczki - autobus/bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os c) wyżywienie - menu w załączniku nr 3 d) zapewnienie sali do przeprowadzenia dwugodzinnego szkolenia na 25 osób e) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkolenia dla dorosłych f) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków g) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników h) zapewnienie zwiedzania Izby regionalnej i Zamku Królewskiego w Niepołomicach 4) Program wyjazdu: a) 8:00 - wyjazd z Krakowa b) śniadanie c) dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa d) zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia e) 13:00 - obiad f) 14:00-17:30 - Zwiedzanie Izby Regionalnej z pieczeniem rogalików i myśliwskiej części w Zamku Królewskim w Niepołomicach g) 18:00 - ognisko z pieczeniem kiełbaski (forma kolacji) h) ok.21:00 - powrót do Krakowa 5) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część V zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy do Ojcowa dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: wrzesień - październik 2010 /weekend/ termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Ojców 3) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus/autokar podczas wycieczki - autobus/bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os c) wyżywienie - menu w załączniku nr 4 d) zapewnienie sali do przeprowadzenia dwugodzinnego szkolenia na 25 osób e) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkolenia dla dorosłych f) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków g) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników h) zapewnienie zwiedzania ruin zamku w Ojcowie, i Jaskini Łokietka, przewodnik po Ojcowskim Parku Narodowym 4) Program wyjazdu: a) 8:15 - wyjazd z Krakowa b) śniadanie c) dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa d) zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia e) 12:30 - obiad f) 13:30-17:30 - Zwiedzanie Jaskini Łokietka i zwiedzanie ruin zamku w Ojcowie z przewodnikiem g) 18:00 - ognisko z pieczeniem kiełbaski (forma kolacji) h) ok.21:00 - powrót do Krakowa 5) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część VI zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy w Pieniny dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: wrzesień 2010 /weekend/ termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Pieniny (Szczawnica, Czorsztyn, Niedzica) 3) Wyjazd dwudniowy 4) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus/autokar podczas wycieczki - autobus/bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os c) nocleg w Pensjonacie/Ośrodku Wypoczynkowym położonym w odległości max 150km od Krakowa d) wyżywienie - menu w załączniku nr 5 e) zapewnienie pierwszego i drugiego dnia sali do przeprowadzenia dwugodzinnych szkoleń na 25 osób f) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkoleń dla dorosłych g) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków h) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników i) zapewnienie zwiedzania: - I dnia - wycieczka na Zamek w Niedzicy - średniowieczna warownia zwana Zamkiem Dunajec, zwiedzanie z przewodnikiem, rejs gondolką po jeziorze Czorsztyńskim - II dnia - wycieczka na Zamek Czorsztyński - ruiny gotyckiego zamku z XIV wieku, zwiedzanie z przewodnikiem (ewentualnie spływ przełomem Dunajca) 5) Program wyjazdu: a) dzień pierwszy - 8:00 - wyjazd z Krakowa - Śniadanie w formie bufetu - Dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa - Zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia - 13:00 - obiad - 14:00-17:00 - wycieczka na Zamek w Niedzicy - średniowieczna warownia zawana Zamkiem Dunajec, zwiedzanie z przewodnikiem, rejs gondolką po jeziorze Czorsztyńskim -17:30 - kolacja w formie bufetu -Po kolacji czas wolny -nocleg b) dzień drugi -9:00 - śniadanie w formie bufetu -Dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa -Zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia -13:00 - obiad -14:00-17:00 - Wycieczka na Zamek Czorsztyński - ruiny gotyckiego zamku zwiedzanie z przewodnikiem (ewentualnie spływ przełomem Dunajca) -17:00 - kolacja w formie bufetu -Ok.20:00 - powrót do Krakowa 6) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część VII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Termin realizacji: a) I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 b) II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje przeprowadzenie 2 weekendowych cykli wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych, oraz: a) przygotowanie konspektu planowanych zajęć b) dostarczenie beneficjentom materiałów po odbyciu warsztatów c) wystawienie imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach - Wykonawca wystawi dyplom na wzorze przekazanym przez Zamawiającego 3) Ilość uczestników warsztatów: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich 4) Zakres warsztatów: umiejętność wyznaczania celów życiowych, odkrywania swoich zasobów, mocnych stron w realizacji celów, poczucia własnej wartości oraz prawidłowej samooceny. Zajęcia powinny być dostosowane do wieku beneficjentów i mieć atrakcyjną dla młodych ludzi formę. 5) Warsztaty obejmują łącznie 14 godzin dydaktycznych: /7 godzin dydaktycznych na każdy wyjazd/ w tym: a) w pierwszym dniu: 4 godziny dydaktyczne b) w drugim dniu: 3 godziny dydaktyczne 6) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VIII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VIII części. 7) Zajęcia odbywać się będą w odległości max.100 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w I części zamówienia. Wykonawca jest obowiązany we własnym zakresie zapewnić sobie ewentualne zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd. Część VIII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Termin realizacji: a) I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 b) II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje przeprowadzenie 2 weekendowych cykli wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych, oraz: a) przygotowanie konspektu planowanych zajęć b) dostarczenie beneficjentom materiałów po odbyciu warsztatów c) wystawienie imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach - Wykonawca wystawi dyplom na wzorze przekazanym przez Zamawiającego poświadczający udział uczestnika w zajęciach/ warsztatach 3) Ilość uczestników warsztatów: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich 4) Zakres warsztatów: umiejętność wyznaczania celów życiowych, odkrywania swoich zasobów, mocnych stron w realizacji celów, poczucia własnej wartości oraz prawidłowej samooceny. Zajęcia powinny być dostosowane do wieku beneficjentów i mieć atrakcyjną dla młodych ludzi formę. 5) Warsztaty obejmują łącznie 14 godzin dydaktycznych: /7 godzin dydaktycznych na każdy wyjazd/ w tym: a) w pierwszym dniu: 4 godziny dydaktyczne b) w drugim dniu: 3 godziny dydaktyczne 6) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VII części. 7) Zajęcia odbywać się będą w odległości max.100 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w I części zamówienia. Wykonawca jest obowiązany we własnym zakresie zapewnić sobie ewentualne zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd. Część IX zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i poprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców zastępczych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: -warsztaty dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów wychowawczych sprawianych przez adolescentów / 4 godz. dydaktyczne/ - konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/ -miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia. -termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 -zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przeprowadzenie cyklu warsztatów psychoedukacyjnych z elementami grupy wsparcia -4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne -zajęcia będą kontynuacją wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i będą zawierać elementy grupy wsparcia dla opiekunów zastępczych borykających się ze specyficznymi problemami wynikającymi z wychowywania dzieci w okresie dojrzewania -miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14 -czas realizacji: od września do grudnia 2010 - raz w miesiącu , w terminie wskazanym przez Zamawiającego c) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 29 - rodzice zastępczy Część X zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje: a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: -warsztaty dla dzieci w wieku 12-17 lat z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz budowania poczucia własnej wartości i prawidłowej samooceny / 4 godz. dydaktyczne/ - konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/ -miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia . -termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 -zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 20 Część XI zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki/jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w XII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą XII części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne/ 5) Ilość uczestników: 15 6) Termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14 Część XII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki/jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w XI części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą XI części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny/ 5) Ilość uczestników: 15 6) termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) W przypadku gdy któryś z beneficjentów zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznej ilości uczestników warsztatów/wyjazdu. 2) VII i VIII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę, 3) XI i XII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę. 4) Zamawiający a także podmiot kontrolujący zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi 5) Wykonawca informuje uczestników wyjazdu o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz we współpracy z Zamawiającym oznakuje odpowiednio (logotypy POKL, UE- EFS i informacja o dofinansowaniu) pomieszczenia, w których będą się odbywały zajęcia stanowiące przedmiot niniejszej umowy /dot. części I, IV-VIII/ 6) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej /dot. części I - VI/ 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu /dot. części I - VI/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach