Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie wydarzenia promocyjnego typu misja gospodarcza i wizyta studyjna (…) w ramach projektu: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego (…) - etap drugi

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    REGON: 311019579
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie wydarzenia promocyjnego typu misja gospodarcza i wizyta studyjna (…) w ramach projektu: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego (…) - etap drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wydarzenia promocyjnego typu misja gospodarcza i wizyta studyjna w Uniejowie w ramach projektu: "Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów- etap drugi"Zamówienie jest dofinansowywane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020. ZAKRES ZAMÓWIENIA:Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiada za realizację:- 6- dniowej (5 dób hotelowych) misji gospodarczej i wizyty studyjnej pod hasłem- „Misja gospodarcza i wizyta studyjna. Promocja potencjału gospodarczego regionu łódzkiego na przykładzie uzdrowiskowego charakteru Gminy Uniejów” w terminie 23-28 sierpnia 2023 r. Głównym tematami misji gospodarczej i wizyty studyjnej będą promocja regionalnych usług uzdrowiskowych i ekologicznych rozwiązań na rynkach zagranicznych, promocja potencjału uzdrowiskowego regionu łódzkiego na przykładzie Gminy Uniejów, nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych, zaprezentowanie wykorzystania wód geotermalnych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, wymiana doświadczeń związanych z branżą uzdrowiskową w Europie. Przewidywana liczba osób została wskazana w opisie przedmiotu zamówienia oraz w programie ramowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiada za realizację misji i wizyty w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, organizacja jednego dnia konferencyjnego w związku z prezentacją oferty uzdrowiskowej i wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, , transportu „lokalnego” – transfery między atrakcjami w regionie, ubezpieczenia uczestników, transfery z lotniska w dniu przyjazdu gości i na lotnisko w dniu wyjazdu, zapewnienia koordynatora oraz tłumaczy, zapewnieniu dokumentacji zdjęciowej z misji, nagraniu filmu promocyjnego (minimum 4 minuty).Wykonawca niniejszego zadania będzie odpowiedzialny za przygotowanie, sprawny przebieg oraz wsparcie organizacyjne dla przedstawicieli Zamawiającego całości wydarzenia od momentu przybycia gości do Uniejowa do momentu ich pożegnania. Ważne, by każda delegacja miała swojego przypisanego opiekuna od samego początku wizyty do końca. Zamawiający wskazuje wstępny harmonogram planowanych wydarzeń w ramowym programie wydarzeń stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Po stronie Wykonawcy będzie wzbogacenie programu o wizyty u przedsiębiorców z branż wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie Elementy dodatkowe.  Liczba uczestników: Przewidywana ilość osób w ramach każdego z wydarzeń tj. uczestników personalnie wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy wynosi:- uczestnicy których udział stały należy przewidzieć – 60 osób, pobyt stały należy przewidzieć jako 6 dni programowych każdego wydarzenia (5 dób hotelowych)- uczestnicy, których udział czasowo należy przewidzieć- 40 osób bez noclegu- uczestnicy konferencji- eksperci branżowi;Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania ostatecznej liczby osób stałych i branżowych uczestników konferencji w terminie do 5 dni po dniu zawarcia umowy, przy czym przewidywane zmiany wynosić będą: - dla uczestników stałych wyłącznie do 10% In minus i In plus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników,- dla uczestników branżowych wyłącznie in minus do 20% i 10% In plus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w zakresie wynikającym z podanej ilości uczestników pomimo uprzedniego wskazania personalnie ilości osób, w przypadku niestawiennictwa uczestników pomimo potwierdzenia przybycia ze względu na zdarzenia losowe. W takim przypadku, za uczestników nieobecnych Zamawiający wypłaci wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie wynikające z faktu odwołania ewentualnych rezerwacji Czas trwania misji i wizyty: 6 dni (5 dób hotelowych) Misja gospodarcza i wizyta studyjna – inauguracja 23 sierpnia 2023 (środa) zakończenie 28 sierpnia (poniedziałek) Uczestnicy: delegacje z: Węgier; Finlandii; Łotwy; Ukrainy; Gruzji; Włoch; Islandii; Litwy; Azerbejdżanu; Szczyrku; Turku; Ujazdu; Kalisza. Razem ok. 60 uczestników. Przedstawiciele branżowi bez noclegów, przewidziani na dzień konferencyjny: - branża naukowa z dziedzin będących przedmiotem misji i wizyty studyjnej- przedstawiciele gmin uzdrowiskowych - przedsiębiorcy z regionu z branż odpowiadających przedmiotowi misji i wizyty z potencjalną możliwością nawiązania współpracy handlowej pomiędzy polskimi a zagranicznymi uczestnikami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi hotelarskiej dla wszystkich zagranicznych osób i krajowych przedstawicieli miast partnerskich uczestniczących w misji i wizycie podczas całego wydarzenia;Wszystkie zaoferowane pokoje winny być w standardzie odpowiadającym minimum 3-gwiazdkom w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169) oraz który zapewnia, w ramach prowadzonej działalności: serwowanie gościom śniadania (w formie „szwedzkiego stołu”. Wymagane minimum: posiłek ciepły: jajecznica lub jajka sadzone, kiełbaski, naleśniki z serem, posiłki na zimno: ser żółty, twarożek, 2 rodzaje wędlin, pomidory, ogórki, miód, dżem, pieczywo ciemne i jasne, masło, kawa, herbata, soki, woda).Warunki zakwaterowania: pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe ale do pojedynczego wykorzystania z pełnym węzłem sanitarnym; wyposażone w telewizor; śniadania w formie „szwedzkiego stołu”. Wymagane minimum: posiłek ciepły: jajecznica lub jajka sadzone, kiełbaski, naleśniki z serem, posiłki na zimno: ser żółty, twarożek, 2 rodzaje wędlin, pomidory, ogórki, miód, dżem, pieczywo ciemne i jasne, masło, kawa, herbata, soki, woda); dostęp do WIFI. Ze względu na charakter wydarzenia zaleca się, aby noclegi były w strefie uzdrowiskowej A. Zaleca się, aby goście zagraniczni byli zakwaterowani w maksymalnie 2 obiektach, wyjątkowo, jeżeli nie będzie możliwe zakwaterowania gości w dwóch obiektach, można gości zakwaterować w maksymalnie trzech obiektach hotelowych, ale wszystkie obiekty nie mogą być od siebie oddalone bardziej niż 500 m. Zamawiający zastrzega, że podzielone mogą być tylko noclegi, część konferencyjna musi zostać zorganizowana w jednym obiekcie.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, organizacji oraz przeprowadzenia jednodniowej konferencji i prezentacji przedsiębiorców w ramach wydarzenia. Rozmowy i prezentacje winny trwać nie więcej niż 6 godzin włącznie z obiadem dla uczestników.Do obowiązków Wykonawcy należało będzie w szczególności zapewnienie: zapewnienie Sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem dla maksimum 100 osób; tłumaczenia symultanicznego (kabinowego); recepcji rozmów i prezentacji; usługi cateringowej podczas konferencji i prezentacji partnerów; koordynatora konferencji- prowadzącego, moderatora, który będzie czuwał nad sprawnym przebiegiem prezentacji. Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników konferencji w zakresie wskazanym w SWZZapewnienie uczestnikom takich samych długopisów, notesów B 5 min. 32 kartki, identyfikatorów, etui na identyfikatory wraz ze smyczami oraz programów spotkań branżowychWykonawca zapewnia transfer wszystkich uczestników z lotniska do Uniejowa w dniu przyjazdu i z Uniejowa na lotnisko w dniu wyjazdu (delegacje, których transfer należy przewidzieć to Włochy, Finlandia, Islandia, Gruzja, Azerbejdżan) Razem 28 osób oraz transport wszystkich uczestników na terenie Uniejowa oraz regionu tj. wszędzie tam, gdzie odbywać się będą atrakcje misji gospodarczej i wizyty studyjnej;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił minimum 3 tłumaczy posiadających wymaganą przepisami udokumentowaną znajomość języka polskiego i angielskiego oraz 3 tłumaczy posiadających wymaganą przepisami udokumentowaną znajomość języka polskiego i rosyjskiego, którzy będą towarzyszyć uczestnikom zagranicznym podczas każdego dnia wydarzenia. Tłumacze odpowiedzialni będą za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych, konsekutywnych z języka polskiego na język angielski (i odwrotnie), z języka polskiego na język rosyjski (i odwrotnie), w trakcie realizacji atrakcji, spotkań, rozmów etc. podczas całego trwania wydarzenia.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich uczestników wydarzenia na cały okres realizacji wydarzenia.Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z wszystkich elementów misji i wizyty oraz 4- minutowy film promocyjny.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę pełniącą funkcję koordynatora wydarzenia.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi gastronomicznej dla osób uczestniczących w misji gospodarczej i wizycie studyjnej.Wykonawca zapewnia uzyskanie ewentualnych pozwoleń, uzgodnień itp. od zewnętrznych jednostek na organizację imprezy turystycznej, zwiedzania, pokazów, atrakcji itd. w zakresie wynikającym ze złożonej koncepcji jak również do uzyskania zezwolenia od gestorów, użytkowników etc. obiektów które Zamawiający wskazał jako atrakcje obligatoryjne wraz ze wszelkimi kosztami związanymi z uzyskaniem takich zezwoleń.Wykonawca zobowiązany jest opracować (i załączyć do oferty) scenariusz – koncepcję wydarzenia sporządzony zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale XV SWZ.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, w niniejszym miejscu ogłoszenia został zawarty skrócony opis przedmiotu zamówienia; pełen opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ rozdział III – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79951000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat (ze względu na zapewnienie odpowiedniego poziomu konkurencyjności), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie minimum 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że w wymaganym okresie wykonali/zakończyli co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji międzynarodowej wizyty, misji gospodarczej lub innego wydarzenia promocyjnego typu konferencja / spotkanie branżowe/ sympozjum/, w których ilość uczestników konferencji / spotkania branżowego / sympozjum wyniosła min. 90 osób.b) dysponują lub będą dysponować zespołem, w skład którego wchodzić musi przynajmniej - kierownik zespołu (koordynator projektu), który musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 usług polegających na kompleksowej organizacji misji gospodarczych, wizyt studyjnych lub konferencji itp. W przypadku zaistnienia w trakcie wykonywania zamówienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie zamówienia przez wskazaną przez Wykonawcę osobę, Wykonawca będzie mógł zmienić delegowaną osobę do wykonywania zamówienia - z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która spełnia wymogi określone powyżej dla osoby, która będzie miała zastąpić. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.12. W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach