Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych Ekonomia społeczna? - Już wiem! dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 834 10 03 , fax. 076 834 10 03
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie
    ul. Kościuszki 15a 15a
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 834 10 03, fax. 076 834 10 03
    REGON: 39069635000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych Ekonomia społeczna? - Już wiem! dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie warsztatów z ekonomii społecznej Ekonomia społeczna? - Już wiem!, w formie wykładów oraz wizyty studyjnej dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) które powinny odbyć się w ciągu 3 dni w tym 16 godzin lekcyjnych (45 minut każda) - zajęcia dydaktyczne i spotkania warsztatowe w spółdzielni socjalnej. Tematyka zajęć: 1.Wprowadzenie do tematyki spółdzielczości . 2.Spółdzielczość socjalna w Polsce - Ustawa o spółdzielniach socjalnych . 3.Przedsiębiorczość społeczna. 4.Podmioty uprawnione do zakładania spółdzielni socjalnych. 5.Źródła finansowania spółdzielni socjalnych oraz formy zabezpieczenia dotacji. 6.Warunki przyznawania dotacji na utworzenie spółdzielni. 7.Ramy funkcjonowania spółdzielni socjalnej: organy, rola, statut, formalności. 8.Preferencje spółdzielni socjalnych. 9.Różnice między funkcjonowaniem spółdzielni socjalnych a biznesem. 10.Klauzule społeczne. 11.Spotkania warsztatowe w spółdzielni socjalnej. 2.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy. 3.Kurs przeznaczony jest dla grupy 23 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby kadra projektu), Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników warsztatów) do +/- 2 osoby (bez zmiany ceny za jedną osobę). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin lekcyjnych do +/- 25 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników kursów może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Liczba osób została podana w celu skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi dla liczby uczestników kursu podanej w formularzu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób nie spowoduje zmiany ceny za jednego uczestnika kursu. 4.Opis szczegółowych wymagań dotyczących zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c)Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone w Spółdzielni socjalnej zlokalizowanej w Kotlinie Jeleniogórskiej, prowadzącej usługi m. inn. w zakresie: prac porządkowych, remontowo - budowlanych, dozorowania, utrzymywania porządku, sprzątania, zagospodarowywania terenów zielonych, napraw i konserwacji. d)Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. e)Wykonawca zobowiązany jest ponadto: - do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej - zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, - zapewnić uczestnikom plus kierowca: catering w formie 1/ obiadu ( zupa, danie główne, deser, woda mineralna 0, 25 l / osobę) - łącznie w trakcie 3 dniowego pobytu dla każdego uczestnika warsztatów przypadają: 2 obiady, 2/ bufetu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna 0,33 l / osobę, ciasto) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi (łącznie 4 przerwy), 5.Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu warsztatów, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych; - list obecności; - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów, - przeprowadzenia i przedłożenia Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych (expost) otrzymanych od Zamawiającego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu kursów zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - przekazania zamawiającemu kopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, 6.Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). - dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach