Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów użytkowych.

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, ul. Lichnowska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 39 50 726 , fax. 052 39 50 734
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
    ul. Lichnowska 5 5
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 39 50 726, fax. 052 39 50 734
    REGON: 77128616600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip22.lo.pl; www.pupchojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów użytkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów użytkowych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 5. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: - profesjonalna obsługa klienta - techniki nowoczesnej sprzedaży - prawne uregulowania sprzedaży konsumenckiej - sztuka ułożenia towaru w sklepie - merchandising - realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych - rozliczanie kasy - praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych towarzyszących pracy kasjera (minimum 20 godzin) - znak i banknoty pieniężne używane w obrocie towarowym - obsługa komputera (minimum 30 godzin), w tym: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet - obsługa programów użytkowych najczęściej stosowanych w handlu (minimum 30 godzin), w tym do wystawiania faktur i rachunków - wystawianie faktur i not korygujących - przygotowanie raportów sprzedażowych - kontrola dokumentacji handlowej - elementy wizażu Uwaga: W pkt 5 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 6. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 250 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 7. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 8. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik niniejszej siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku). 9. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 10. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą się odbywać w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 08:00 - 18:00. 11. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 12. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych. 13. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: - teczkę skrzydłową format A4, szerokość grzbietu co najmniej 20 mm, wykonaną z wytrzymałej tektury lub tworzywa sztucznego, - notes format A4, minimum 80 kartek, - długopis, - pamięć przenośną (pendrive) min. 2 GB 14. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp., 15. Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 12 i 13, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. 16. Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów: w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.: długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów. 18. Wykonawca musi dysponować salą do zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażoną w minimum 15 stanowisk dla uczestników szkolenia, 19. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: - salę dydaktyczną, spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż; - osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników (w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera - osobne stanowisko komputerowe (z dostępem do internetu) dla każdego uczestnika przy minimalnej odległości pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie nie mniejszej niż 0,5 m); - sprzęt komputerowy przeznaczony dla uczestnika szkolenia wyposażony w legalne oprogramowanie oraz gniazdo USB, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia; - dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia; - swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody); - dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk); - dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki. 20. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. 21. Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia. 22. Wykonawca zobowiązany będzie do podania dokładnego miejsca realizacji szkolenia (adresu), z podziałem na zajęcia praktyczne i teoretyczne oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb danego szkolenia w Programie szkolenia, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem wymagań zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykoanwcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach