Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, ul. Lichnowska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 39 50 726 , fax. 052 39 50 734
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
    ul. Lichnowska 5 5
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 39 50 726, fax. 052 39 50 734
    REGON: 77128616600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip22.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: ABC Przedsiębiorczości 2.Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 120 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3.Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane w 6 grupach na terenie miasta Chojnice. 4.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 5. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: Wprowadzenie do przedsiębiorczości - podstawowe definicje, cechy przedsiębiorcy itp. --Wybór nazwy firmy --Rejestracja firmy krok po kroku: zgłoszenie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, zgłoszenie firmy w Urzędzie Statystycznym, zgłoszenie firmy w Urzędzie Skarbowym, zgłoszenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, pozostałe urzędy i instytucje związane z rejestracją firmy (np. Sanepid, Inspekcja pracy), przygotowanie pieczątki firmowej, firmowe konto. --Koncesja, zezwolenia i inne uprawnienia potrzebne do prowadzenia wybranej działalności gospodarczej --Wybór formy opodatkowania --Ubezpieczenia społeczne --Dokumenty w obrocie gospodarczym --Promocja i reklama jako klucz do sukcesu firmy. Uwaga:Podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 6.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 25 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 7.Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 8.Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z 2010 roku). 9.3-dniowe szkolenie każdej z grup uczestników winno być realizowane od poniedziałku do soboty (z zachowaniem ciągłości zajęć w 3 następujących po sobie dniach tygodnia) w godzinach 8-17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć w niedzielę. 10.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 11.Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: -teczkę skrzydłową format A4, szerokość grzbietu co najmniej 30 mm, wykonaną z wytrzymałej tektury lub tworzywa sztucznego, -notes format A4, minimum 50 kartek, -długopis 12.Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN) oraz skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, a także druków i formularzy niezbędnych przy zakładaniu i prowadzeniu firmy. 13.Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 11 i 12, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. 14.Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator. 15.Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: -salę dydaktyczną wyposażoną w minimum 30 miejsc dla uczestników szkolenia, spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż; -osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników, -dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia; -swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody); -dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk); -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki. 16.Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. 17.Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia. 18.Wykonawca zobowiązany będzie do podania dokładnego miejsca realizacji szkolenia (adresu), z podziałem na zajęcia praktyczne i teoretyczne oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb danego szkolenia w Programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz, z uwzględnieniem wymagań zamawiającego. 19.Do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest podać wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia, objętego przedmiotem umowy. Minimalne wymagania zamawiającego co do kwalifikacji i doświadczenia osób prowadzących szkolenie zostały wskazane w siwz. 20.Każdy uczestnik po pozytywnym zakończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, które powinno zawierać: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 21.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę(osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym. 22.Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia efektów szkolenia. Sposób sprawdzania efektów należy wskazać w Programie szkolenia stanowiącym załącznik do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach