Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, ul. Lichnowska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 39 50 726 , fax. 052 39 50 734
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
    ul. Lichnowska 5 5
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 39 50 726, fax. 052 39 50 734
    REGON: 77128616600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl; www.bip22.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135) 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia mniejszej - minimum 10 osobowej grupy. 3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 4. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: - zapoznanie z przepisami BHP, - materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, - metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, - obsługa urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, - uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, - rysunek techniczny. Uwaga: W pkt 4 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 5. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych (w tym 160 godzin praktycznych) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 6. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 7. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym Załącznik do siwz. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Ponadto program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniająca rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku). 8. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 9. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. 10. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 (godzin zegarowych). 11. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 12. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Chojnice. 13. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: - teczkę skrzydłową na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonaną z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej (lub wykonanej z tworzywa sztucznego), - notes format A4, minimum 80 kartek, - długopis, - odzież ochronną z obuwiem i kaskiem, - odpowiednią ilość materiałów do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem. 14. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp. 15. Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 13 i 14, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. 16. Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator. 17. Wykonawca musi dysponować lokalem/ami do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonym/i, w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia. 18. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: - sale dydaktyczne, spełniające wymogi BHP i ochrony Ppoż; - osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników, - dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, - swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), - dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk), -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki. 19. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. 20. Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny (w tym do praktycznej nauki spawania) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach