Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, ul. Lichnowska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 39 50 726 , fax. 052 39 50 734
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
    ul. Lichnowska 5 5
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 39 50 726, fax. 052 39 50 734
    REGON: 77128616600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip22.lo.pl; www.pupchojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 5. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: ----Profesjonalna obsługa biura: - redagowanie pism oraz przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, -zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy, elektroniczny obieg dokumentów, -obsługa biura z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu biurowego i komputerów wyposażonych w pakiety oprogramowania użytkowego i narzędziowego, w tym: --ewidencja i formatowanie korespondencji biurowej oraz projektowanie arkuszy kalkulacyjnych, --obsługa urządzeń zewnętrznych związanych z obsługą komputera, --przechowywanie i zarządzenie danymi utworzonymi w trakcie pracy, zapisywanie na nośnikach zewnętrznych, --wystawianie faktur, obsługa kasy-banku w firmie w sposób tradycyjny za pomocą programu komputerowego, --obsługa klienta, --organizowanie różnego typu spotkań, ---Ogólne zasady prowadzenia księgowości w małej firmie: -rachunkowość jako system ewidencji gospodarczej, -podmioty zobligowane do stosowania przepisów ustawy o rachunkowości, -zasady rachunkowości, -uproszczone formy ewidencji - karta podatkowa i ryczałt ewidencjonowany, -zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, -podatek VAT - istota, regulacje prawne, ogólne zasady wystawiania dokumentów VAT, rejestry oraz deklaracje VAT, -środki trwałe, klasyfikacja, ewidencja, umorzenie, amortyzacja, -podatek dochodowy od osób fizycznych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania, -wybrane elementy podatku dochodowego od osób prawnych, -umiejętności naliczania wynagrodzeń pracowniczych z obsługą programu PŁATNIK, -obowiązująca sprawozdawczość statystyczna, -inwentaryzacja jako narzędzie weryfikacji zapisów w księdze, -obsługa i zastosowanie programów komputerowych mających zastosowanie w księgowości małych firm, ----Elementy wizażu Uwaga: W pkt 5 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 6. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 250 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 7. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 8. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach