Gmina Potworów ogłasza przetarg
- Adres: 26-414 Potworów, ul. Radomska 2A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6713046 w. 117 , fax. 48 6713048 wew. 100
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Potworów
ul. Radomska 2A 2A
26-414 Potworów, woj. mazowieckie
tel. 48 6713046 w. 117, fax. 48 6713048 wew. 100
REGON: 67022389900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.potworow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie usługi poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników Projektu systemowego Nadzieja na lepsze jutro szansą przyszłości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla osób biorących udział w Projekcie Nadzieja na lepsze jutro szansą przyszłości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Postępowanie prowadzone jest w dwóch częściach, każda z części stanowi osobny przedmiot zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, o które może ubiegać się Wykonawca. 2.1 Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Usługi poradnictwa psychologicznego W ramach usługi Wykonawca musi: 1) Przeprowadzić cykl indywidualnych spotkań psychologicznych dla 11 uczestników Projektu, w okresie od 26 lipca 2013 r. do 30 listopada 2013 r., z uwzględnieniem następującego podziału: 1 godzina na 1 uczestnika przypadająca w miesiącu lipcu i 1 godzina na 1 uczestnika przypadająca w miesiącu listopadzie 2013 r. 2) Przeprowadzić grupowe wsparcie psychologiczne dla 11 uczestników Projektu w okresie od 26 lipca 2013 r. do 30 listopada 2013 r., z uwzględnieniem następującego podziału: 2 godziny na 11 uczestników, przypadające w miesiącu lipcu i 2 godziny na 11 uczestników, przypadające w miesiącu listopadzie 2013 r. 3) Dostosować wsparcie psychologiczne do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb uczestników, w oparciu o opinię sporządzoną dla uczestnika. 4) Uwzględnić w tematyce wsparcia psychologicznego elementy: relacji interpersonalnych, budowania obrazu własnej osoby, umiejętności rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem, emocjami oraz sytuacjami trudnymi. 5) Prowadzić poradnictwo psychologiczne według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu. 6) Dokumentować własną pracę: a) w przypadku konsultacji indywidualnych poprzez: listy obecności, harmonogramy świadczonego poradnictwa, opinie o uczestnikach, sprawozdania ze zrealizowanych działań, b) w przypadku wsparcia grupowego poprzez konspekty zajęć, listy obecności, dzienniki zajęć, sprawozdania ze zrealizowanych działań dla każdej grupy. 7) Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 8) Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9) Realizować spotkania indywidualne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 10) Realizować spotkania grupowe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 2.2 Część druga przedmiotu zamówienia: Usługi doradztwa zawodowego W ramach usługi Wykonawca musi: 1) Przeprowadzić cykl indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym dla 11 uczestników Projektu, w okresie od 26 lipca 2013 r. do 30 listopada 2013 z uwzględnieniem następującego podziału: 1 godzina na 1 uczestnika przypadająca w miesiącu lipcu i 1 godzina na 1 uczestnika przypadająca w miesiącu listopadzie 2013 r. 2) Przeprowadzić grupowe spotkania w okresie od 26 lipca 2013 r. do 30 listopada 2013 r., z uwzględnieniem następującego podziału: 2 godziny na 11 uczestników przypadające w miesiącu lipcu i 2 godziny na 11 uczestników przypadające w miesiącu listopadzie 2013 r. 3) Określić indywidualną ścieżkę reintegracji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników oraz dostosować wsparcie doradcy zawodowego do indywidualnych, zdiagnozowanych potrzeb. 4) Uwzględnić w tematyce indywidualnego doradztwa zawodowego: określenie profilu zawodowego, umiejętności i predyspozycji uczestników. 5) Uwzględnić w tematyce spotkań grupowych elementy: przygotowania dokumentów aplikacyjnych, umiejętności poruszania się na rynku pracy, kontaktu z pracodawcą, znajomości lokalnego rynku pracy. 6) Prowadzić indywidualne i grupowe spotkania według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu. 7) Dokumentować własną pracę: a) w przypadku konsultacji indywidualnych poprzez: listy obecności, harmonogramy świadczonego doradztwa, opinie o uczestnikach, sprawozdania ze zrealizowanych działań, b) w przypadku wsparcia grupowego poprzez konspekty zajęć, listy obecności, dzienniki zajęć, sprawozdania ze zrealizowanych działań dla każdej grupy. 8) Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 9) Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10) Realizować spotkania indywidualne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 11) Realizować spotkania grupowe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 3. Zamawiający zabezpiecza pomieszczenie do przeprowadzenia zajęć grupowych. Miejsce prowadzenia zajęć indywidualnych będzie ustalone na bieżąco z Zamawiającym. 4. Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez poszczególnych Wykonawców w formie oryginałów: dzienników zajęć, harmonogramów, konspektów, opinii, list obecności, sprawozdań oraz protokołu końcowego z wykonania usługi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potworow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania seminaryjne dla ZSK - Trenerzy. Znak sprawy: IBE/2/2016
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu hortiterapii w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na aktywizację uczestników projektu pn. Moje najważniejsze miejsce - rodzina,
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów POIiŚ 2014-2020 (działanie 2.4 w zakresie typów projektów 2.4.1 a oraz 2.4.2 a)
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja warsztatów szkoleniowych z zakresu metodyki zarządzania projektami wg PRINCE2, w tym projektami realizowanymi w ramach instrumentu ZIT w ramach projektu pn.: Stworzenie warunków do sprawnego wdrażania instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-05-05 - Szkolenia okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników branży budowlanej zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Dodano: 2016-05-02 - Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w ramach w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie radomskim i m. Radom
Dodano: 2016-04-29