Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Akademicka 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6813590,6813591,6705006 , fax. 0-14 6705006
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Akademicka 12 12
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax. 0-14 6705006
    REGON: 85001916800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.Przedmiot zamówienia całkowicie finansowany ze środków publicznych. 3.Przedmiot zamówienia kierowany do osób zameldowanych w mieście Dębica, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej. 4.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień 80-57-00-00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 5.1.Warsztaty umiejętności kompetencji wychowawczych dla rodziców: 5.1.1.Uczestnikami będzie 7 osób tj. rodziców dzieci będących uczestnikami Placówek Wsparcia Dziennego - Świetlic, rekrutowani przez Zamawiającego. 5.1.2.Czas trwania - 24 godz. - 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. Jeden raz w tygodniu (w dniach od poniedziałku do piątku) maksymalnie 2 godziny dziennie, w Świetlicy należącej do Zamawiającego. 5.1.3.Warsztaty obejmują następujący zakres: 1)rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć, 2)aktywne słuchanie, 3)motywowanie dziecka do współdziałania, 4)kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych, 5)umiejętność patrzenia na świat oczami dziecka by pomóc rozwiązać konflikty, 6)modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowaia przemocy, 7)poszukiwanie skutecznych sposobów dyscyplinowania dziecka (kara, pochwała), 8)wymierzanie kary a wyciąganie konsekwencji, 9)podejmowanie dialogu z dzieckiem i zachęcanie go do współpracy, aby uzyskać założone przez siebie cele, 10)stawianie i przestrzeganie czytelnych granic; 11)poznawanie i rozumienie uczuć dziecka, 12)zachęcanie do współpracy oraz rozwiązywanie problemów i konfliktów; 13)zachęcanie do samodzielności, 14)pogłębianie więzi rodzinnych. 15)metodyka prowadzenia zajęć (do wyboru): a)Warsztaty, ćwiczenia, b)w grupach, c)burza mózgów, d)wizualizacja, e)mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról itp. 5.1.4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty: 1)catering podczas zajęć (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka), 2)zakupu materiałów do realizacji zajęć warsztatowych, 3)wydania uczestnikom zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w warsztatach, 4)prowadzenia dokumentacji wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 5.1.5.Termin realizacji: wrzesień - listopad 2013r. 5.1.6.Wymagania dla Wykonawcy w tym zakresie tj. osób prowadzących warsztaty): 1)Usługę tę będzie mógł świadczyć: a)trener kontaktów interpersonalnych lub b)psycholog lub c)psychoterapeuta. 2)Doświadczenie w realizowaniu minimum 3 grup zajęciowych Szkoły dla rodziców, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie. 5.2.Indywidualne poradnictwo zawodowe: 5.2.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 53 osób, rekrutowanych przez Zamawiającego. 5.2.2.Cel: ocena indywidualnych preferencji i predyspozycji zawodowych uczestników, ukierunkowana na dobór szkoleń i kształcenia kierunków przydatnych na lokalnym rynku pracy. 5.2.3.Indywidualne poradnictwo zawodowe świadczone będzie w godzinach pracy i w siedzibie Zamawiającego. 5.2.4.Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz niezbędne materiały szkoleniowe (kserokopie druków, materiałów itp.) i piśmiennicze. 5.2.5.Przewidywana liczba poradnictwa: 1 godzina na 1 uczestnika. Godzina poradnictwa wynosi 60 min. 5.2.6.Termin realizacji: maj - lipiec 2013r. 5.2.7.Wymagania dla doradcy zawodowego: 1)Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi i wykluczonymi zawodowo przez minimum 3 lata, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie, 2)Doradca zawodowy musi posiadać licencję zawodową minimum I stopnia lub studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. 5.3.Indywidualne poradnictwo specjalistyczne: 5.3.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 45 osób. 5.3.2.Indywidualne poradnictwo ma być świadczone przez specjalistów tj.: psychologa, pedagoga, prawnika, terapeuty ds. uzależnień w godzinach pracy i siedzibie Zamawiającego. 5.3.3.Godzina poradnictwa wynosi 60 min. Liczba godzin jest uzależniona od indywidualnych potrzeb uczestników. 5.3.4.Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz materiały szkoleniowe. 5.3.5.Termin realizacji: od września do grudnia 2013 roku. 5.3.6.Wymagania dla specjalistów: 1)Dyplom ukończenia studiów: pedagogicznych (dot. pedagoga), prawniczych (dot. prawnika), psychologa (dot. psychologa) lub inny dokument uprawniający do wykonywania ww. zawodu, 2)Świadectwo/dyplom ukończenia kursu terapii uzależnień. 5. 4.Zajęcia z uczestnikami Klubu Integracji Społecznej prowadzone przez doradcę zawodowego i psychologa w siedzibie Zamawiającego: 5.4.1.Zajęcia mają na celu zdiagnozować preferencje predyspozycje zawodowe i społeczne uczestników. Na tym etapie opracowany ma zostać plan rozwoju zawodowego i społecznego z uwzględnieniem nabywania kompetencji zawodowych, umiejętność uczenia się, rozwój kompetencji społecznych, rozwój przedsiębiorczości i inicjatywności. Tematami zajęć mają być m. in.: 1)kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, 2)budowanie pozytywnego wizerunku swojej osoby i komunikacja interpersonalna, 3)praca w zespole, 4)asertywność i radzenie sobie ze stresem, 5)promocja zdrowego stylu życia, 6)zarządzanie czasem i budżetem domowym, 7)budowanie poczucia wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, 8)autoprezentacja, 9)pozytywne myślenie, 10)analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i sposoby jej poszukiwania, 11)odkrywanie własnych umiejętności i możliwości, 12)dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna. 5.4.2. Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 15 osób w jednej grupie, rekrutowane przez Zamawiającego. 5.4.3. Wykonawca zapewnia catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) oraz niezbędne materiały szkoleniowe (kserokopie druków, materiałów itp.) i piśmiennicze. 5.4.4. Zajęcia mają być organizowane w godzinach pracy i w pomieszczeniach Zamawiającego. Godzina szkoleniowa wynosi 60 min. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. 5.4.5. Liczba godzin: około 100 godzin, po 2 spotkania tygodniowo. (około 50 godzin psycholog i około 50 godzin doradca zawodowy w dwóch grupach łącznie). 5.4.6. Wydanie uczestnikom zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach 5.4.7. Termin realizacji: od lipca do września 2013 roku. 5.4.8. Wymagania dla specjalistów: 1)Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi i wykluczonymi zawodowo przez minimum 2 lata, potwierdzone dowodami, że zostały zrealizowane należycie, 2)Posiadać dyplom ukończenia studiów psychologicznych (dot. psychologa), 3)Posiadać świadectwo, dyplom ukończenia studiów w zakresie doradztwa zawodowego (dot. doradcy zawodowego). 6.Poszczególne usługi Wykonawca realizuje dla wskazanej liczby uczestników, we wskazanej liczbie godzin oraz zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę programem. 7.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)prowadzenia ewidencji obecności uczestników i bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa; 2)odebrania od uczestników potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych i cateringu, odrębnie dla każdej usługi; 3)wydania zaświadczenia 1 egz. uczestnikom oraz 1 egz. Zamawiającemu w usłudze 5.1. oraz 5.4., 4)umieszczenia informacji o realizowanych usługach szkoleniowych w zakresie rozwoju osobistego na stronie internetowej www.inwestycjewkadry.info.pl; 5)oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się warsztaty, zajęcia, materiałami otrzymanymi od Zamawiającego; 6)podpisania umowy powierzenia danych osobowych uczestników; 7)umożliwienia kontroli realizacji niniejszej umowy na żądanie upoważnionej instytucji (np. Wojewódzkiego Urzędu Pracy); 8)stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy; 9)zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji poszczególnej części zamówienia w terminie do 7 dni od jej ukończenia i przedłożenia zestawienia dokumentów tj.: a)faktury bądź rachunku; b)listy obecności uczestników; c)potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu przez uczestników szkolenia; d)1 egz. zaświadczenia uczestnictwa w usłudze: 5.1. oraz 5.4. e)płyty CD ze zdjęciami z realizacji przedmiotu zamówienia (min. po 5 zdjęć z każdej usługi). 7.1.1.wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru zamówienia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach