Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla uczniów II klas gimnazjum z zakresu udzielania pierwszej pomocy

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3236000 , fax. 058 3236481
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3236000, fax. 058 3236481
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla uczniów II klas gimnazjum z zakresu udzielania pierwszej pomocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla uczniów II klas gimnazjum z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Szkoleniem zostanie objętych 3.793 uczniów II klas gimnazjalnych, uczących się w 38 szkołach na terenie Gdańska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
    1.2 w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi polegające na organizacji szkoleń dla młodzieży do lat 18 z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
    1.3 dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
    a) minimum 3 fantomami do resuscytacji osoby dorosłej, imitującymi niedrożność dróg oddechowych oraz pozwalającymi na wentylację z unoszeniem się klatki piersiowej fantomu oraz z wymiennymi maskami twarzowymi;
    b) minimum 3 apteczkami ćwiczebnymi opatrunkowymi dużymi (kompresy gazowe, bandaże dziane, chusty trójkątne opatrunkowe, ustniki do wentylacji, nożyczki, codofix, ampułki soli fizjologicznej, itp.);
    c) minimum 6 apteczkami ćwiczebnymi opatrunkowymi małymi (kompresy gazowe, bandaże dziane, chusty trójkątne opatrunkowe, ustniki do wentylacji);
    d) foliami izotermicznymi, kocami materiałowymi;
    e) noszami pachtowymi;
    f) minimum 3 pełnymi profesjonalnymi zestawami do pozoracji urazów oraz gotowymi imitacjami urazów;
    g) materiałami dydaktycznymi: modele anatomiczne - niedrożność dróg oddechowych, tablice, schematy, diagramy - anatomicznie;
    1.4 dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, spośród których:
    a) minimum 3 osoby posiadają uprawnienia ratowników medycznych i/lub lekarzy systemu i/lub pielęgniarek systemu w rozumieniu art. 13 ust 1 oraz art. 58 ust.1 i ust.2 Ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 z dnia 8 września 2006r.) oraz doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą do lat 18;
    b) minimum 3 osoby (pomocnicy) posiadają tytuł co najmniej ratownika przedmedycznego oraz doświadczenie w udzielaniu pierwszej pomocy i organizacji szkoleń pierwszej pomocy;
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    1) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
    3) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.3;
    4) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4;
    5) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty;
    1.3 Wykaz usług, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
    1.4 Wykaz sprzętu, o którym mowa w Rozdz. 1, ust. 1, pkt 1.3 którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wg załączonego wzoru- załącznik nr 4 do oferty;
    1.5 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 do oferty, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
    1.6 Następujące dokumenty potwierdzające, że osoby, którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca są zdolne do wykonania zamówienia:
    a) dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4a) posiadają odpowiednie wykształcenie (tytuł ratownika medycznego lub dyplom państwowy potwierdzający wykształcenie medyczne- oprócz farmaceutycznego)- załącznik nr 6 do oferty;
    b) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby, o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4a) doświadczenia dydaktycznego w pracy z młodzieżą do lat 18, wg załączonego wzoru- załącznik nr 7 do oferty;
    c) dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4b) posiadają co najmniej tytułu ratownika przedmedycznego- załącznik nr 8 do oferty;
    d) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby o których mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4b) doświadczenia w udzielaniu pierwszej pomocy, wg załączonego wzoru- załącznik nr 9 do oferty;
    2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową, wg załączonego wzoru- załącznik nr 10 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach