Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia centralnego pn. Właściwa komunikacja urzędów administracji publicznej ze społeczeństwem.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia centralnego pn. Właściwa komunikacja urzędów administracji publicznej ze społeczeństwem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia centralnego pn. Właściwa komunikacja urzędów administracji publicznej ze społeczeństwem, w tym w szczególności: 1) opracowanie programów oraz harmonogramu szkolenia, 2) określenie form szkoleniowych (dydaktycznych), 3) ustalenie terminów i miejsca (lokalizacji) sesji szkoleniowych, 4) zapewnienie klimatyzowanych sal dydaktycznych dostosowanych do wielkości grup szkoleniowych, 5) zapewnienie sprzętu umożliwiającego sprawne przeprowadzenie sesji szkoleniowych, 6) zapewnienie zespołu realizującego zamówienie, w tym wykwalifikowanych trenerów, którzy przeprowadzą sesje szkoleniowe, 7) dokonanie rekrutacji i naboru uczestników do poszczególnych grup szkoleniowych, 8) opracowanie materiałów szkoleniowych dostosowanych do danej grupy docelowej szkolenia, zapewnienie ich profesjonalnej korekty edytorskiej (Zamawiający zastrzega sobie prawo zobowiązania Wykonawcy do przekazania materiałów do korekty wyspecjalizowanemu podmiotowi gospodarczemu) oraz ich powielenie i dostarczenie w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD wraz z materiałami piśmienniczymi wszystkim uczestnikom szkolenia (w tym 2 osobom reprezentującym KPRM), a także 2 kompletów materiałów szkoleniowych, dostosowanych do danej grupy docelowej, w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD, dla Zamawiającego. Ponadto Wykonawca oznaczy wszystkie materiały szkoleniowe informacją, że szkolenie jest realizowane w ramach Planu szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2013 r., 9) przeprowadzenie sesji szkoleniowych i wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 10) zapewnienie - w zależności od zgłoszonego zapotrzebowania - noclegu w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania. Łącznie skorzysta z noclegu nie więcej niż 36 osób, w tym 17 osób z noclegu w hotelu o standardzie nie niższym niż czterogwiazdkowy i 19 osób z noclegu w hotelu o standardzie nie niższym niż trzygwiazdkowy, 11) zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia, tj. osobom korzystającym z noclegu kolacji pierwszego dnia szkolenia i śniadania drugiego dnia szkolenia oraz wszystkim uczestnikom (korzystającym z noclegu i niekorzystającym z noclegu) obiadu i dwóch przerw kawowych każdego dnia szkolenia, 12) zapewnienie osobom wykonującym w imieniu Zamawiającego zadania związane z reprezentowaniem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz prowadzeniem nadzoru na miejscu szkolenia dwóch miejsc szkoleniowych, w takich samych warunkach, jakie przygotowano dla uczestników szkolenia (Wykonawca wyposaży te osoby w komplet materiałów szkoleniowych, analogicznie jak pozostałych uczestników szkolenia oraz zapewni obiad i przerwy kawowe każdego dnia szkolenia), 13) powielenie, w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, kwestionariuszy AIOS i sporządzenie, na podstawie wypełnionych kwestionariuszy, analizy zadowolenia uczestników ze szkolenia, 14) sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji zamówienia, wraz z wnioskami i rekomendacjami dla Zamawiającego. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 8 dwudniowych sesji szkoleniowych w Warszawie, z tego 3 dla dyrektorów generalnych lub dyrektorów reprezentujących dyrektorów generalnych lub dyrektorów komórek właściwych ws. kontaktów z mediami zatrudnionych w KPRM, ministerstwach, urzędach centralnych i urzędach wojewódzkich oraz 5 dla osób z urzędów, które mają bezpośredni kontakt z mediami (specjalistów od komunikacji), zatrudnionych w KPRM, ministerstwach, urzędach centralnych i urzędach wojewódzkich. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (który będzie załącznikiem do umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. Budżet, przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia, wynosi 138 000 zł brutto (przy założeniu stawki podatku VAT - zw., zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, ze zm.). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyłączeniem zadań dotyczących sprawozdawczości. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, którą (które) powierza podwykonawcy (podwykonawcom).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł, obejmujące okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycje Wyk., dot. dodatk. (w stosunku do określ.w opz) działań usprawniających realizację zam.i podnoszących efektywność realizow.szkoleń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach