Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka projektu Moje zmiany moim sukcesem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um-sanok.e-zet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka projektu Moje zmiany moim sukcesem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 10 szkoleń zawodowych dla 39 osób w ramach projektu Moje zmiany moim sukcesem realizowanego prze Gminę Miasta Sanoka w ramach PO KL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń zawodowych i zostało podzielone na 10 części: 1) Kurs: Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej dla 4 uczestników w wymiarze 116h/osobę; 2) Kurs: Kierowca wózka jezdniowego z obsługą magazynu dla 7 uczestników w wymiarze 107h/osobę; 3) Kurs: Magazynier dla 1 uczestnika w wymiarze 90h/osobę; 4) Kurs: Bukieciarstwo florystyka I i II stopnia z obsługą kasy fiskalnej dla 11 uczestników w wymiarze 116h/osobę; 5) Kurs: Księgowość małych firm dla 3 uczestników w wymiarze 135h/osobę 6) Kurs: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla 3 uczestników w wymiarze 150h/osobę. 7) Kurs: Kasjer sprzedawca dla 5 uczestników w wymiarze 90h/osobę 8) Kurs: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie dla 3 uczestników w wymiarze 220h/osobę. 9) Kurs: Projektowanie stron www dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę. 10) Kurs: Wychowawca kolonijny/podwórkowy dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia liczby osób uczestniczących w szkoleniach. W przypadku zmiany liczby uczestników szkoleń rozliczenie usługi nastąpi na podstawie jednostkowej ceny szkolenia z oferty Wykonawcy. W przypadku przerwania szkolenia przez uczestnika Zamawiający zapłaci Wykonawcy za usługę według poniższej kalkulacji: Kj x h = Ww gdzie: Kj - koszt jednoosobogodziny szkolenia brutto z oferty Wykonawcy h - ilość godzin szkolenia na których obecny był uczestnik Ww - wynagrodzenie Wykonawcy za uczestnika który przerwał zajęcia W przypadku kursów Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej oraz Bukieciarstwo/florystyka I i II stopnia z obsługą kasy fiskalnej Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów materiałów które zostały zużyte do czasu rezygnacji uczestnika. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych oraz osobistego uczestnictwa w zajęciach. Program szkoleń oraz ich przeprowadzenie musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie uzyskiwania zezwolenia na kierowanie wózkiem jezdniowym (Warunkiem jest posiadanie pozwolenie na prowadzenie w/w kursu oraz wydawanie stosownych zaświadczenia u ukończeniu kursu). Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem świadectwa o ukończeniu szkolenia, zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216). Ponadto powinny zostać również wydane certyfikaty bądź zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki a także informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS. Szczegółową listę uczestników Zamawiający ustali z Wykonawcą przed rozpoczęciem szkolenia. Miejsce realizacji: miasto Sanok W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Skierowania uczestnika i pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich, wyrobienie książeczki zdrowia (kucharz małej gastronomii, kasjer-sprzedawca) oraz pokrycia kosztów egzaminów, które należy ująć w cenie kursu. b) Przeprowadzenia zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania oraz harmonogramem zajęć. c) Sporządzenia kalkulacji dotyczącej kosztów materiałów niezbędnych dla realizacji części praktycznej kursu, która powinna stanowić oddzielną pozycję w kosztach ogólnych i wynosić dla: - Kursu Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej nie mniej niż 650, 00 zł na jednego uczestnika szkolenia. - Kursu Bukieciarstwo florystyka I i II stopień z obsługą kasy fiskalnej nie mniej niż 400, 00 zł na jednego uczestnika d) Zapewnienia uczestnikom niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. e) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego co najmniej: listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; protokołu egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń, listy potwierdzające wypłatę zwrotu kosztów dojazdu oraz dostarczenie zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zakończenia szkolenia kserokopii wyżej wymienionych dokumentów. f) Liczba godzin zajęć dziennie na osobę nie może być mniejsza niż 6 godzin lekcyjnych i nie większa niż 8 godzin lekcyjnych (z wyłączeniem Kursu operatora wózków widłowych gdzie ilość godzin zajęć regulują odrębne przepisy), z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek. g) Zapewnienie codziennego cateringu, na który składa się: obiad, kawa, herbata napoje ciastka. h) Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w układzie dni: poniedziałek - piątek, za wyjątkiem dni wolnych od pracy. i) Zapewnienia podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. j) Zapewnienie podczas zajęć praktycznych odpowiednich warunków pracy, niezbędnych materiałów, urządzeń narzędzi spełniających wymogi BHP w ilości i stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia oraz swobodny dostęp do stanowiska, przy którym będzie odbywała się praktyka. k) Zapewnienia uczestnikom podczas zajęć praktycznych niezbędnych ubrań roboczych, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z przepisami BHP). l) Zapoznanie uczestników poszczególnych szkoleń z przepisami BHP. m) Zapewnienia dla wszystkich skierowanych uczestników szkoleń ubezpieczenia NW. n) Uwzględnienia zróżnicowanego poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności i wiedzy uczestników szkoleń. o) Zwrotu kosztów dojazdu uczestnikom szkoleń. p) Przestrzegania bezwzględnego zakazu podawania napojów alkoholowych. q) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów związanych z realizowanym projektem do dnia 31.12.2020r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy a Gminą Miasta Sanoka. r) Wykonawca realizujący szkolenie otwarte w ramach projektu zobowiązuje się do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. s) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. t) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um-sanok.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach