Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zagadnień geodezji w projektach kolejowych dla pracowników Centrum Realizacji Inwestycji oraz Centrali Spółki.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 32 380 , fax. 22 47 32 404
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji
    ul. Targowa 74 74
    03-734 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 32 380, fax. 22 47 32 404
    REGON: 01731902700418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego, w której Skarb Państwa posiada ponad 50% akcji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zagadnień geodezji w projektach kolejowych dla pracowników Centrum Realizacji Inwestycji oraz Centrali Spółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zagadnień geodezji w projektach kolejowych dla pracowników Centrum Realizacji Inwestycji oraz Centrali Spółki. Szkolenie będzie realizowane w systemie dwudniowym. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III SIWZ; 3.Niniejsze zamówienie jest elementem pomocy technicznej dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert; 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: - Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub - Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): -nazwę i adres Zamawiającego, -oznaczenie (numer) postępowania, -określenie przedmiotu postępowania, -termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą; 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. 34 1140 1010 0000 3508 8900 1241 SWIFT: BREXPLPW W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu przetargowym: ... 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 oraz treści art. 46 ust. 4 a Ustawy. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 12. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 13.Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie przewidzianej w art. 148 ust. 1 Ustawy przed podpisaniem umowy. 14.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Przed złożeniem gwarancji Wykonawca uzyska od Zamawiającego akceptację jej treści, w szczególności w zakresie cech gwarancji określonych powyżej w niniejszym punkcie. 15.Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): -nazwę i adres Zamawiającego, -oznaczenie (numer) postępowania, 16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. 34 1140 1010 0000 3508 8900 1241 SWIFT: BREXPLPW 17.Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 18. W przypadku oferty wspólnej dopuszcza się podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy pomiędzy Wykonawców składających ofertę, przy czym suma jego wszystkich części nie może być niższa od wymienionej w punkcie 12. 19.Zamawiający zwróci zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia będzie ostatni Protokół Odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. 20. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu (osobie wyznaczonej do kontaktów dla przedmiotowego zamówienia) oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości żądanej przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.plk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach