Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ŁAŃCUT

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2256257 , fax. 017 2256257
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Mickiewicza 2A 2A
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2256257, fax. 017 2256257
    REGON: 69000774300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Łańcut realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych. Celem głównym projektu jest podniesienie do końca 2011 r. statusu społecznego i zawodowego 14 osób bezrobotnych będących klientami pomocy społecznej. Projekt skierowany jest do 12 kobiet i 2 mężczyzn zamieszkałych na terenie gminy Łańcut. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Szkolenie z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut. Liczba uczestników: 14 osób, Ilość godzin: 20 godzin (1 godz. = 45 min). Zajęcia mają być prowadzone przez doradcę zawodowego. Zakres szkolenia ma obejmować tematykę, która pozwoli na przezwyciężenie indywidualnych barier w powrocie na rynek pracy. Powinny być poruszane następujące zagadnienia: - rynek pracy w powiecie, w Polsce i na świecie, zawody przyszłości, - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, - przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, - techniki szukania pracy. Tematyka powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. Termin realizacji: czerwiec 2011 r. 1.2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut Liczba uczestników: 14 osób, Ilość godzin: 20 godzin miesięcznie dla kobiet i 20 godzin miesięcznie dla mężczyzn (1 godz. = 45 min.). Zajęcia te mają być prowadzone przez psychologa. Instrument ten ma na celu nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości, poznanie sposobów efektywnej komunikacji, czynników blokujących skuteczną komunikację, trening asertywności w relacjach społecznych, odkrywanie swoich mocnych stron i zasobów osobistych. Termin realizacji: lipiec - sierpień 2011 r. 1.3. Kurs zawodowy - kosmetyczka z wizażem i obsługą klienta. Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut, Liczba uczestników: 8 osób, Ilość godzin: 100 (1 godz. = 60 min). Celem szkolenia jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do wykonywania zawodu kosmetyczki. Termin realizacji wrzesień - październik 2011 r. 1.4. Kurs zawodowy - kelner-barman. Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut, Liczba uczestników: 6 osób, Ilość godzin: 120 (1 godz. = 60 min). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu - kelner-barman. Program szkolenia powinien obejmować: organizację pracy kelner-barman, stosowanie zasad serwowania dań, organizację i obsługę przyjęć okolicznościowych. Termin realizacji wrzesień-październik 2011 r. 1.5. Poradnictwo dotyczące praw i uprawnień służących przywróceniu samodzielności życiowej, w tym powrocie na rynek pracy. Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut, Liczba uczestników: 14 osób, Ilość godzin: 15 (1 godz. = 45 min). Poradnictwo ma dotyczyć zakresu prawa pracy, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa cywilnego oraz innych zagadnień prawnych mających wpływ na funkcjonowanie rodziny, związanych z dyskryminacją ze względu na płeć oraz udzielanie informacji o uprawnieniach służących przywróceniu samodzielności życiowej, w tym powrotu na rynek pracy. Termin realizacji listopad 2011 r. Szkolenia pkt. 1.1 - 1.5 mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin - 8 godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: śniadanie (kanapki), ciastka, kawa, herbata, ciepły posiłek (obiad składających się z 2 dań). W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS. Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Przeprowadzenie szkoleń musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania projektu, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjantów oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) tj. do dnia 20 czerwca 2011 r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łańcucie w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Łańcucie Nr 58 1240 2643 1111 0010 2348 8299. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument -wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Łańcucie (pok. 3 parter), kserokopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach