Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Dynowie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, ul. Rynek 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521286 , fax. 016 6521286
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie
    ul. Rynek 2 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521286, fax. 016 6521286
    REGON: 65002661900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Dynowie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Dynowie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Zakres zamówienia obejmuje: 1. Trening kompetencji umiejętności społecznych: 14 osób (termin realizacji: czerwiec 2009) 2. Szkolenie: opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 7 osób (termin realizacji: październik 2009) 3. Szkolenie: profesjonalny sprzedawca 7 osób (termin realizacji: październik 2009) 4. Wsparcie psychologiczne dla osób uczstniczących w szkoleniach (termin realizacji: lipiec-sierpień 2009)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,posiadają zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych,dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia (licencje) wymagane do realizacjia zamówienia zamówienia,w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali z należytą starannością co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: wykonawca musi wykazać zrealizowane co najmniej 3 zamówienia (szkolenia) o wartości min. 35.000,00 zł. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg reguły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp;Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. nr 3 do SIWZ;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych z oświadczeniem o aktualności zaświadczenia; Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywac zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć Dokumenty (licencje, uprawnienia, certyfikat instruktora itp.)stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia. Uwaga: Jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w planowanym terminie realizacji zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Uwaga: wymaga się aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 zamówienia o wartości co najmniej 35.000,00 zł każde odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (szkolenia). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma dostarczyć także: Wykaz zakresu usług dla Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia),Kosztorys ofertowy szczegółowy/kalkulacja ceny, Szczegółowy program, harmonogram szkolenia zawierający także opis pomocy szkoleniowych wykorzystywanych podczas szkolenia. Dokument - wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dynów.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach