Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń-opiekun/ka, barman-kelner, telemarketer realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń-opiekun/ka, barman-kelner, telemarketer realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkoleń- opiekunka, barman-kelner, telemarketer realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze W ramach jednego zamówienia Wykonawca przeprowadzi wszystkie n/w moduły szkoleniowe: 2.A. Opiekun/ka osób starszych , niepełnosprawnych i dzieci W szkoleniu weźmie udział od 12 do 25 uczestników projektu systemowego . Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące usług pielęgniarsko - opiekuńczych tj. m.in. higieny i pielęgnacji podopiecznych, pierwsza pomoc, komunikacja i współpraca z podopiecznym i jego rodziną, organizowanie opieki zdrowotnej i czasu wolnego podopiecznemu w opiece domowej, zasady etyki zawodowej, wiedza teoretyczna na temat wieku podeszłego, niemowlęcego i dziecięcego, pielęgnowanie dziecka zdrowego, obserwowanie i kontrolowanie prawidłowego rozwoju psychicznego i fizycznego dziecka. Dolegliwości w okresie choroby i ich przyczyny, przygotowywanie posiłków, podstawy prawne. Opieka nad osobą niepełnosprawną. Czas trwania - 100 godzin z czego minimum 50 godzin praktycznych. Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu, egzamin wewnętrzny. 2.B. Barman-Kelner W szkoleniu weźmie udział od 3 do 10 uczestników projektu systemowego . Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : podstawowe wiadomości o zakładach gastronomicznych, poziom i kultura obsługi klienta, zasady serwowania dań zasadniczych oraz napoi i koktajli, praca za barem, organizacja przyjęć bankietów. Minimum sanitarne. Podstawy obsługi kasy fiskalnej, zasady żywienia, zasady bhp w miejscu pracy. Czas trwania - 90 godzin z czego minimum 50 godzin praktycznych. Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, stanowiska kasowe w ilości 1 na dwóch uczestników, materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu, egzamin wewnętrzny, W koszt kursu należy doliczyć opłatę za materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, opłatę za badania lekarskie wymagane do książeczki SANEPIDU, które należy przeprowadzić na początku szkolenia. W przypadku negatywnego wyniku badań Zamawiający zapłaci jedynie za koszt badań lekarskich na podstawie przedstawione faktury. 2.C. Telemarketer W szkoleniu weźmie udział od 1 do 10 uczestników projektu systemowego . Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : metod identyfikacji i docierania do Klientów, zachowanie się podczas pierwszego kontaktu z klientem, analiza potrzeb klienta, skuteczna prezentacja usługi - sprzedaży towaru, umiejętność negocjowania, techniki skutecznej sprzedaży. Czas trwania - 20 godzin Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. Termin realizacji dla wszystkich modułów od 27.04.2011 do 28.10.2011 UWAGA! Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części tylko na moduły. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną ofertę w ramach zamówienia, zawierającą wszystkie moduły. 1.Realizacja szkolenia odbywać się będzie na przestrzeni 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. 2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć 5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut. 3. Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia i ośrodki na terenie miasta Zabrze 4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń. 5. Organizator kursu zapewnia w kosztach zajęć teoretycznych i praktycznych usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków, przez które Zamawiający rozumie podanie uczestnikom szkolenia w trakcie jednego dnia szkolenia praktycznego i teoretycznego dobrej jakości kawy, herbaty, kruchych ciastek (min 50 g na osobę) oraz zimnych napojów (wody i mineralnej i soków) w ilości 0,5l na osobę, a także ciepłego dwudaniowego obiadu na który składać się będzie np. : zupa oraz mięso ok.250 - 300g, ziemniaki lub frytki lub ryż oraz sałatka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Waga podanych porcji liczona jest osobno na danie pierwsze i drugie. 6. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia, ankiety ewaluacyjne muszą posiadać informację:Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. 7. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia, informację: Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. Przedmiotowe informacje muszą zawierać : znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagę Unii Europejskiej - Europejskie Fundusz Społeczny, pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Zajęcia w ramach kursu zrealizują wykładowcy i instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 9. W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkoleniową, tj. imienne listy obecności z każdego szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów, ankiety ewaluacyjne. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu w terminie 7 dni od daty ukończenia kursu. Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji w/w dokumentów na okres do 2020r, zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego. 10. Cena szkolenia musi zawierać wszystkie opłaty, w szczególności związane z dojazdem i powrotem uczestników ze szkolenia oraz koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszty egzaminów, catering, materiały szkoleniowe. Należy zagwarantować osobom odbywającym szkolenie bilety tam i z powrotem lub bilet miesięczny w celu dojazdu na szkolenie. 11. W koszt kursu należy doliczyć opłatę za badania lekarskie ( jeśli wymagane), które należy przeprowadzić na początku szkolenia. W przypadku negatywnego wyniku badań Zamawiający zapłaci jedynie za koszt badań lekarskich na podstawie przedstawionej faktury VAT. 12. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć skierowane na szkolenie osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia, ze wskazaniem osób, które należy ubezpieczyć). Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich przypadkach opuszczenia zajęć przez uczestnika kursu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za czas faktycznej obecności uczestników kursu w przypadku jego nieukończenia. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty za uczestników, którzy ukończyli zajęcia teoretyczne nie przystępując do zajęć praktycznych. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zarejestrowania się w bazie instytucji szkoleniowych na stronie www.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczania informacji o każdym szkoleniu zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Zarządzającą. Na dowód czego dostarczy Zamawiającemu wydruk ze strony internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl.;  www.mopr.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach